Tuurlijk, internetheld.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:29 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Zo'n kerel zou gewoon 1 hoek van me krijgen.. Period.
En niemand zou het je kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:29 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Zo'n kerel zou gewoon 1 hoek van me krijgen.. Period.
Robijn welquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
En niemand zou het je kwalijk nemen.
Ik moet er altijd erg om lachen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:30 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom zijn er mensen die nog serieus reageren op die troll?
En wie is/zijn in deze de trollen dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:30 schreef MichaelScott het volgende:
robijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:31 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
En wie is/zijn in deze de trollen dan?
Gelukkig, als ik in dit topic ook nog als troll of kloon word beschuldigd zou ik het wel heel vervelend vinden. hahaquote:
Ah....ja. Ik ben een troll, omdat ik IETS meer van het leven afweet dan jullie.quote:
Mag je alleen een mening hebben hierover als je zelf gecollecteerd hebt volgens Robijn?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Want chewie heeft zelf nooit gecollecteerd, dus die kan het niet weten.
Oh vertel, en wat zijn jouw ervaringen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mag je alleen een mening hebben hierover als je zelf gecollecteerd hebt volgens Robijn?
In dat geval, weet niet of het geldig is natuurlijk, heb ik ongeveer 20 jaar geleden gecollecteerd voor de diabetesfonds.
Voor een inhoudelijke discussie hoeft het niet uit te maken dat het een troll is, maar als de argumenten hem/haar hebben ingehaald wordt het altijd een beetje geschreeuw, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:30 schreef MichaelScott het volgende:
Nee, je bent een troll omdat je andere mensen dom noemt terwijl je het verschil tussen collectant en bewoner niet begrijpt en talloze drogredenen gebruikt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah....ja. Ik ben een troll, omdat ik IETS meer van het leven afweet dan jullie.
En die uitspraak maakt je een arrogante troll.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar, Boca_Raton.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Kom mensen, ik kan me best voorstellen dat het bij Robijn wat gevoelig ligt (het wel of niet geven en de deur opendoen) omdat ze zelf actief gecollecteerd heeft.
Ik heb ook een keer gecollecteerd en ook al weet je dat het voor de goede zaak is: ik voelde me toch een bedelaar. En als je merkt dat mensen expres niet opendoen omdat ze de collectebus zien, dan is dat snert-vervelend.
Waarom? Ze reageren toch niet op jou persoonlijk, maar alleen op je doel met de collectebus? (Behalve redbullkid dan).quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef Boca_Raton het volgende:
En als je merkt dat mensen expres niet opendoen omdat ze de collectebus zien, dan is dat snert-vervelend.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
En die uitspraak maakt je een arrogante troll.
Denken dat je meer weet dan een ander omdat je ouder bent
Nou het is al weer zo'n 13 jaar geleden of zo. Ik kreeg hele positieve reacties dat weet ik wel. Mensen die hun portemonnee omkeerden voor de laatste muntjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar, Boca_Raton.
Zoveel waren dat er toch niet? Ik bedoel: er waren toch veel meer mensen die normaal deden?
Dat bedoel ik. Dat is ook mijn ervaring.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou het is al weer zo'n 13 jaar geleden of zo. Ik kreeg hele positieve reacties dat weet ik wel. Mensen die hun portemonnee omkeerden voor de laatste muntjes.
Natuurlijk zijn de meeste mensen normaal maar daar reken ik jou helaas gezien je reactie waarin je mijn reactie zonder enige onderbouwing afdoet als leugen niet meer toe.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zoveel waren dat er toch niet? Ik bedoel: er waren toch veel meer mensen die normaal deden?
Je zal waarschijnlijk iets meer weten over de binnenkant van een psychiatrische inrichting, maar buiten dat weet je echt niets meer dan ik..quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik denk het feit dat er niet eens de moeite wordt gedaan om jou te zeggen dat er niet gegeven wordt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:36 schreef cricket het volgende:
[..]
Waarom? Ze reageren toch niet op jou persoonlijk, maar alleen op je doel met de collectebus? (Behalve redbullkid dan).
Ik snap best dat het vervelend is voor een collectant. Maar voor mij is het nog veel vervelender. En jij hebt nog een keus om toch niet te gaan collecteren. Maar ik kan weinig invloed hebben op jou die op mijn belt drukt. Dus uiteindelijk is het vervelender voor mij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Kom mensen, ik kan me best voorstellen dat het bij Robijn wat gevoelig ligt (het wel of niet geven en de deur opendoen) omdat ze zelf actief gecollecteerd heeft.
Ik heb ook een keer gecollecteerd en ook al weet je dat het voor de goede zaak is: ik voelde me toch een bedelaar. En als je merkt dat mensen expres niet opendoen omdat ze de collectebus zien, dan is dat snert-vervelend.
Nou, dan heb ik hier een verrassing voor je, ik ben 45 en ik heb ook iets tegen opdringerige collectanten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klopt.
De mensen die hier zoveel tegen collectanten hebben, die het notabene gratis en voor niets doen, moeten wel heel erg jong zijn.
Tja. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:40 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik hier een verrassing voor je, ik ben 45 en ik heb ook iets tegen opdringerige collectanten.
Ook al gedraagt het overgrote deel van de collectanten zich normaal en zal gewoon weggaan na een nee, het opdringen en 'chanteren' komt ook voor. En meer dan je zou denken.
Nee. Je bent onderdeel van een maatschappij. En als er mensen zich inzetten voor het goede doel en ook op jouw bel drukken dan hoef je dat niet op te vatten alsof ze je zware overlast bezorgen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:40 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Ik snap best dat het vervelend is voor een collectant. Maar voor mij is het nog veel vervelender. En jij hebt nog een keus om toch niet te gaan collecteren. Maar ik kan weinig invloed hebben op jou die op mijn belt drukt. Dus uiteindelijk is het vervelender voor mij.
Oh god daar heb je haar weer. ALTIJD de leeftijdskaart trekkendquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klopt.
De mensen die hier zoveel tegen collectanten hebben, die het notabene gratis en voor niets doen, moeten wel heel erg jong zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |