Datquote:Op donderdag 15 november 2012 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
Neeee grease is cult
jeugdsentiment
Briljant
Nee man. Greasequote:Op donderdag 15 november 2012 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ter 'voorbereiding' nogmaals Grease gekeken. Best een stomme film eigenlijk
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Supertof. Ik werd er helemaal vrolijk van.
En die van ons als jij erover zeurtquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:27 schreef dollce het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn reactie iedere keer als Blarren wat zegt/zingt
Iemand moet het toch doen niet waar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En die van ons als jij erover zeurt
Was wel een leuke aflevering maar Finn![]()
Ik vind dat hij het oprecht best prima doet. Je moet wel bedenken dat hij van een aantal bijrolletjes hier en daar opeens in Glee staat. Denk dat hij echt wel potentie heeft, er zijn slechtere acteurs.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:11 schreef Johan1994 het volgende:
En die Blake kan ECHT niet acteren.
Ik erger me aan het feit dat hij een hele serieuse scene doet, en dan niet echt is. En dat is nogal jammer voor een goede scene.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:01 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik vind dat hij het oprecht best prima doet. Je moet wel bedenken dat hij van een aantal bijrolletjes hier en daar opeens in Glee staat. Denk dat hij echt wel potentie heeft, er zijn slechtere acteurs.
Welke scene bedoel je?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:06 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ik erger me aan het feit dat hij een hele serieuse scene doet, en dan niet echt is. En dat is nogal jammer voor een goede scene.
En ik dacht nog wel ze niet vervelender kon worden, maar deze aflevering sloeg echt alles. Iemand boulimia aanpraten?! Serieus? Quinn en Santana waren ook bitches, maar die zouden dit nooit hebben gedaan.. En Kitty is toch een junior? Waarom laten Brittany, Tina en Sugar dan zó over zich heen lopen door zo'n 16-jarige...quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kitty is strontvervelend, maar ze heeft wel een lekkere stem!
Ik vind het in Grease ook altijd een supernummer.quote:Op zondag 18 november 2012 18:28 schreef DanielleM het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel ze niet vervelender kon worden, maar deze aflevering sloeg echt alles. Iemand boulimia aanpraten?! Serieus? Quinn en Santana waren ook bitches, maar die zouden dit nooit hebben gedaan.. En Kitty is toch een junior? Waarom laten Brittany, Tina en Sugar dan zó over zich heen lopen door zo'n 16-jarige...
Voor de rest wel een oké aflevering. Gelukkig weer wat scenes in New York. CassandraDat Rachel nog advies van haar aanneemt.
Mooiste nummer was There are worse things i could do.
Santana
SPOILER: op op op op.. oppa gangnam styleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chris Darren... Darren.. Criss.. Blaine is zo leuk
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Darren Criss heet 'ie.quote:Op zondag 18 november 2012 19:58 schreef Maraca het volgende:
[spoiler="op op op op.. oppa gangnam style][/spoiler]
Chris Darren... Darren.. Criss.. Blaine is zo leuk
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zondag 18 november 2012 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
GreaseHeb het grootste deel doorgezapt. Wat een zaadfilm vind ik dat toch ook
Staat genoteerdquote:Op zondag 18 november 2012 22:55 schreef Beach het volgende:
En het is Oppan, niet oppa. Dat betekent heel wat anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
dat dusquote:Op zondag 18 november 2012 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
GreaseHeb het grootste deel doorgezapt. Wat een zaadfilm vind ik dat toch ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |