Dinsdagquote:
PS3 en XBOX welquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn man ik wil hem even op de pc testen voordat ik hem echt ga kopen. Maar helaas is er nog geen versie te vinden
Hier in de winkel vragen ze er 60euro voorquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
Die prijzen op marktplaats trouwens
En er zijn vast ook idioten die 100 euro of meer neerleggen om een spelletje 2 tot 3 dagen eerder te kunnen spelen
Gewoon bij de goedkoopste pre-orderen, heb je ook nog nuketown erbij zittenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier in de winkel vragen ze er 60euro voor
Hoorde eerst 50 maar dat bleek onzin te zijn
Black Ops 2 Free.rarquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:19 schreef sylus het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst Black Ops 2 gespeelt.
Ik heb een geleakte versie voor mijn PC gedownload van hier: Je moest een survey invullen, dat was wel erg irritant maar het is het zeker waard
WOW MAN SUPPER BEDANKTEN VOOR DEZEN LINKJEN KAN NU DE SPELLNTJEN SPLEN :d ;dquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:19 schreef sylus het volgende:
Ik heb een geleakte versie voor mijn PC gedownload van hier: Je moest een survey invullen, dat was wel erg irritant maar het is het zeker waard
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:19 schreef sylus het volgende:
Ik had vorige week onderhoud bij Ziggo zuur voor jequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef BzP het volgende:
Het is gewoon een lompe actie om precies op de midnight release van de populairste multiplayer game onderhoud te houden, en dat terwijl je de grootste provider bent... Cod is juist een shooter voor de casual gamer, bf3 is voor de nerds ;-)
bf3 voor nerds vinden net zo casual als cod hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef BzP het volgende:
Het is gewoon een lompe actie om precies op de midnight release van de populairste multiplayer game onderhoud te houden, en dat terwijl je de grootste provider bent... Cod is juist een shooter voor de casual gamer, bf3 is voor de nerds ;-)
Lezen is moeilijk he? Zeg toch 1 van de kleinste.quote:
Geen interpunctie gebruiken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:32 schreef wuuht het volgende:
[..]
bf3 voor nerds vinden net zo casual als cod hoor
Sterf tering spammer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:19 schreef sylus het volgende:
Je kan ook gewoon toegeven dat het te moeilijk is voor je.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef BzP het volgende:
Cod is juist een shooter voor de casual gamer, bf3 is voor de nerds ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |