wat is een season passquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:30 schreef lipjes het volgende:
fucking hell man, season pass voor 50 euro
wel duurquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef rickyszz het volgende:
Camo's
[ afbeelding ]
[..]
Elite member ben je dan, dus alles DLC gratis voor 9 maand
bronquote:Activision heeft in een persbericht meer laten weten over de mogelijkheid om Black Ops 2 live te streamen. Je stream wordt direct vanaf je Xbox 360, PC of PlayStation 3 doorgestuurd naar YouTube. Naast de gameplay kan je ook het beeld van je webcam en audiocommentaar streamen.
De streams zijn te bekijken op YouTube, zowel op je computer als op je telefoon en tablet. Ook kunnen de streams via Call of Duty:Elite bekeken worden, zo kun je meteen de playercard opvragen van degene die aan het streamen is en zo relevante informatie opvragen, zoals class loadouts en statistieken.
Om te streamen heb je een geverifieerde YouTube-account nodig en een Call of Duty:Elite- account. In de toekomst zal ook nog de mogelijkheid worden toegevoegd om te streamen naar andere sites dan YouTube.
¤50,- PC is ietsjes goedkoper.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wel duur
Hoe duur wordt het spel los?
Je moet wel meer dan 10 viewers hebben voor je streak begint. Je kan nu ook 2 minuten uploaden naar YouTube via theaterquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:10 schreef rickyszz het volgende:
Hoe vet
[..]
[..]
¤50,- PC is ietsjes goedkoper.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:36 schreef knight18 het volgende:
[..]
Nee. Heb mn xbox al 5 maanden niet aangeraakt. En speel dagelijks pc
Ook zonder elite member te zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet wel meer dan 10 viewers hebben voor je streak begint. Je kan nu ook 2 minuten uploaden naar YouTube via theater
Elite is sowieso gratis dit jaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Ook zonder elite member te zijn?
En wordt het HD?
Voor te streamen zal je wel elite moeten hebben. Upload naar YouTube wordt weer HD en theater heeft nu een optie waar het automatisch je beste momente uit een game plukt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Ook zonder elite member te zijn?
En wordt het HD?
Haha nice man.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor te streamen zal je wel elite moeten hebben. Upload naar YouTube wordt weer HD en theater heeft nu een optie waar het automatisch je beste momente uit een game plukt.
Je kan dus veel quadfeeds met snipers van me verwachten
Ik. Waar kan je het trouwens het goedkoopst halen? Als hij minder dan 40 euro kost koop ik m denk welquote:
hoezo zou dat niet zeker zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef lipjes het volgende:
Maar bij bol.com geannuleerd en bij G2Play besteld.
Bij bol.com was het niet zeker dat ik hem op dinsdag binnen heb
Mailtje van ze:quote:
dus als ik het goed begrijp gaan ze hem pas dinsdag verzendenquote:Geachte heer <naam>,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 9 november 2012.
U vraagt wanneer uw bestelling geleverd wordt.
Het leveringsproces wordt in gang gezet zodra de uitgever de game beschikbaar heeft gesteld. Op dat moment zal bol.com zo snel mogelijk tot verzenden overgaan. Wanneer de bestelling door u wordt ontvangen is niet met zekerheid te zeggen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
<naam>
Even stukje gekeken,quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef rickyszz het volgende:
25 min zombies gameplay![]()
Wat ook veel fijner is dat je zelf kan bepalen vanaf welke ronde je wilt beginnngen, 5,15,20 etc
Ik zou er niet eens willenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Zo. Ik ben er maandag bij in Amsterdam!Kaartje gewonnen!
Hahahahah.. Nooit meer wassen dat shirtquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:59 schreef Blester het volgende:
Zojuist een pre-order de deur uit gedaan voor de PC versie bij de Intertoys. Krijg je ook een cap en shirt ofzo bij.
Net of iemand die ooit gaat dragenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:00 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahahahah.. Nooit meer wassen dat shirt
Ehhh launch event is van 21:00 tot 0:00quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens willenSnachts een game ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |