Dát is ook een idee, hahaquote:
Wordt 'ie mini, als je geil bent half-stijf (niet stijf genoeg om hem erin te steken), en soms met vlagen ineens hard, maar kan hij zo na een paar minuten weer slap worden en kun je nog niet echt verder neukenquote:
Toch nog iets geleerd vandaag.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wordt 'ie mini, als je geil bent half-stijf (niet stijf genoeg om hem erin te steken), en soms met vlagen ineens hard, maar kan hij zo na een paar minuten weer slap worden en kun je nog niet echt verder neukenEn het is verschrikkelijk droog overal (ook bij de dame), en de kans dat je klaarkomt is vrij klein, dus kan erg frustrerend zijn
Maar als je strak staat vind je alles best (hoewel het stiekem toch wel irritant is dat het allemaal niet wil meewerken) en kun je alsnog heerlijk samen geilen
Spreek voor jezelf zeg.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wordt 'ie mini, als je geil bent half-stijf (niet stijf genoeg om hem erin te steken), en soms met vlagen ineens hard, maar kan hij zo na een paar minuten weer slap worden en kun je nog niet echt verder neukenEn het is verschrikkelijk droog overal (ook bij de dame), en de kans dat je klaarkomt is vrij klein, dus kan erg frustrerend zijn
Maar als je strak staat vind je alles best (hoewel het stiekem toch wel irritant is dat het allemaal niet wil meewerken) en kun je alsnog heerlijk samen geilen
Ik heb geen piemel, maar in 90% van de gevallen is dit de omschrijving van wat er met je muis gebeurt als je bepaalde drugs op hebt.quote:
I AM the 1%.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen piemel, maar in 90% van de gevallen is dit de omschrijving van wat er met je muis gebeurt als je bepaalde drugs op hebt.
Je hebt zeker ook een lul van 30 cm?quote:
Niet eens!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een lul van 30 cm?
Die van mij kan ook gewoon stijf worden. De laatste keer was ie wel opgezwollen de volgende dag, dat vond ik een beetje eng.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen piemel, maar in 90% van de gevallen is dit de omschrijving van wat er met je muis gebeurt als je bepaalde drugs op hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |