Hiep hoooooi, Stephanie jaquote:
Ik las in de OP dat verkeerde spelling ook goedgekeurd moet wordenquote:
Oh okee!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik las in de OP dat verkeerde spelling ook goedgekeurd moet worden
Dat krijg je pas als iemand een naam heeft geraden die dus begint met de beginletterquote:
Hmm okee, laat ik eerst maar eens goed de OP lezenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat krijg je pas als iemand een naam heeft geraden die dus begint met de beginletter
Dat is dus de uitdagingquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:57 schreef Robijn48 het volgende:
Er zijn best weinig vrouwennamen beginnende met Ja, whaha
quote:
Klopt alleen als wij een naam met dezelfde beginletter radenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:30 schreef woid het volgende:
het gaat om de vrouw ja
(moet geen begin letter geven, als ik de OP goed begrijp)
Pas wanneer iemand de beginletter raadt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:30 schreef woid het volgende:
het gaat om de vrouw ja
(moet geen begin letter geven, als ik de OP goed begrijp)
i know, 1 letter is andersquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Marisella ?? Marissa is al genoemd.
Maar als je het hetzelfde uitspreekt is het wel de bedoeling dat het goedgekeurd wordt eigenlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:21 schreef woid het volgende:
[..]
ja uh... sorry?
niet slaan, althans niet in dit topic
en ook dat is niet het geval...quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Maar als je het hetzelfde uitspreekt is het wel de bedoeling dat het goedgekeurd wordt eigenlijk
Dat was snelquote:
goeie tie... uh Tinaquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Hahaha, nee joh!! WtfIk vond het wel een Michael
awesome.
[ afbeelding ]
en ik wilde nog wel Truus zeggen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Doe even gewoonJonge meiden heten niet zo
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Doe even gewoonJonge meiden heten niet zo
(excuses voor alle Truusen en Tinekes op dit forum)quote:
quote:
Wat doe je? Waarom plaats je een foto? Is niet echt de bedoeling hey.quote:
om aan te geven dat ik niet meer raden magquote:Op maandag 12 november 2012 12:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wat doe je? Waarom plaats je een foto? Is niet echt de bedoeling hey.
Dunja
quote:
Truus - Neequote:Op maandag 12 november 2012 12:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wat doe je? Waarom plaats je een foto? Is niet echt de bedoeling hey.
Dunja
je hebt gewonnen....quote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Huuuuuuh. Sorry ik had niet door dat ik had gewonnen
Woehoeeequote:
quote:Op maandag 12 november 2012 14:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zeg ff een naam dan kan ik verder radenDit is geen SC
quote:
quote:
quote:
Zat ik eerst aan te denken ja..quote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vind het juist echt een Kim
Scorequote:
Keanoquote:
Suzan!quote:
Hey je weet maar nooitquote:
Dat is 'm.quote:
Een ietwat denegrerende?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor naam?
Je bedoelt Mascara? Ja, maar Sara is daadwerkelijk een naam en het was sowieso geen leuke grapquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Schrijf je het dan niet verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |