De rundvleeskofte. Een potje rogan josh wasr je maar twee eetlepels uit gebruikt.quote:Op zondag 30 december 2012 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik merk dat met kooktijden van rijst of pasta ook wel. Ik denk dat Jamie er vanuit gaat dat je je echt aan die 15 minuten houdt. Als de rest klaar is, is je rijst ook klaar volgens die logica.
Ben nog geen recepten tegengekomen met potjes die gelijk leeg moeten eigenlijk.
Dat is nou juist het punt: op het potje staat direct gebruiken. Het is ook niet echt een pasta. Meeste andere Pataks kunnen wel een tijdje in de koelkast.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik dacht dat het aan mij lag met die vreemde nasmaak Lien! Mijn vriend proefde niets namelijk.
En ach, zo'n potje currypasta kan je maanden in de koelkast goed houden hoor.
Ik heb alle filmpjes inmiddels op mijn pc staan, ik zal ze binnenkort eens gaan kijken. Ik geef het na die ene mindere recept niet op
SPOILER: recept sizzling steakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De varkensmedaillons waren heerlijk trouwens!
Wat klopt er dan niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
De recepten zijn idd leuk en prima, maar de vertaling (en dus eindredactie?) verpesten het echt voor mij. Als je een boek uitgeeft, zeker onder die vlag, moet het gewoon allemaal kloppen en dat doet het niet.
Eerste recept wat ik maakte stond ineens iets van zet de pan terug op het vuur oid... Terwijl er nog nooit een pan of een vuur was geweestquote:
Nou ja, daar kun je niet op rekenen dus. Ik vind het ook niet zo gek dat hij niet al z'n recepten gratis op zn website zet...quote:Op zondag 6 januari 2013 10:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar die kun je in dit geval op andere wijze ook krijgen.
Iemand die dit recept zou willen posten?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Zweedse balletjes zijn echt geniaal. Lekker apart, echt iets voor ons. We moeten er nog een en ander aan tweaken maar dat komt helemaal goed. Zelfs met de wat te zoete bosvruchten/cranberryjam was het prima.
Hoeveel 'couscous' eters zie jij couscous halen bij de ah?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, de lamb kofte, pitta and Greek salad was geen succes. Het gehakt was wel heerlijk, echt een goed idee met de honing en pistachenoten.
Mijn Griekse salade is vele malen lekkerder en in dit geval zie ik de logica van het raspen van ui en komkommer totaal niet, het maakt de salade alleen maar snotterig. En wie perst er nou een hele citroen uit in zo'n klein beetje yoghurt? Ik ben gek op zuur maar je kunt ook overdrijven. De couscous was totaal niet lekker maar misschien is de couscous van AH gewoon inferieur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |