Kerstcadeau?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:36 schreef nijenhuisjeroen het volgende:
Mocht er nog iemand een recept willen, ik heb het boek nog 2 weken thuis liggen dus zou zo een scan kunnen maken
Ohja, dat kan ook nog. Gelukkig, vond het al lullig als je iemand anders' kerstcadeau zou gaan scannen.quote:
Goed idee! Ik ga zorgen dat hij hier ook onder de kerstboom ligt straks.quote:
Als je Engels geen problemen oplevert, waarom niet?quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:30 schreef bitterend het volgende:
Hebben jullie de NL versie van het boek? ik wil hem graag voor kerst vragen maar ik twijfel of ik het in het nederlands wil...
Is het niet zo dat de Engelse uitgave alles in een ander metriek stelsel heeft staan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je Engels geen problemen oplevert, waarom niet?
Ik weet niet of het boek met een ander metriek stelsel werkt. Ik vind het fijn dat Jamie het op tv altijd over grammen, milliliters en graden celcius heeft en soms adviseert hij welke gasstand je moet gebruiken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de Engelse uitgave alles in een ander metriek stelsel heeft staan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |