SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij stond erop.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:29 schreef FrankSpencer het volgende:
Hoe is het maken van Koosgrappen eigenlijk ontstaan?
Dat is ons MANKementquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:30 schreef LangeJan het volgende:
Tevens nodigt elke menselijke tekortkoming uit tot het maken van grappen.
Sinds hij in zijn rolstoel zit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:29 schreef FrankSpencer het volgende:
Hoe is het maken van Koosgrappen eigenlijk ontstaan?
Zou't?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Zout kun je in de winkel halen.
Ik geef alvast een indicatie voor de kwaliteit van de woordgrap in mijn postquote:
Jah, Koos heeft ook al wat gehaald. Winterbanden hielpen niet meer...quote:
Het houdt je nog aardig over eind.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Ik geef alvast een indicatie voor de kwaliteit van de woordgrap in mijn post
Als ik hem zelf wel aardig vind dan geef ik het een duimpje omhoog
Als ik het zelf niets vind maar de grap is zonde om te laten STAAN dan geef ik het een duimpje omlaag.
Stapsgewijs kom ik er welquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Het houdt je nog aardig over eind.
Als ik eerst een stappenplan maakquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:35 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Stapsgewijs kom ik er wel
Tjah, woordgrappen vallen of staan door kwaliteit.. maar als ik heel eerlijk ben.. vind ik dat elke letter, ongeacht de samenstelling, van jou hand altijd doordrongen is van kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Ik geef alvast een indicatie voor de kwaliteit van de woordgrap in mijn post
Als ik hem zelf wel aardig vind dan geef ik het een duimpje omhoog
Als ik het zelf niets vind maar de grap is zonde om te laten STAAN dan geef ik het een duimpje omlaag.
Zorg dan wel dat die op papier staatquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:36 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Als ik eerst een stappenplan maak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van jou staan ook altijd garant voor originaliteitquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:36 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Tjah, woordgrappen vallen of staan door kwaliteit.. maar als ik heel eerlijk ben.. vind ik dat elke letter, ongeacht de samenstelling, van jou hand altijd doordrongen is van kwaliteit.
Ach, ooit stond Koos Alberts ook op nummer 1. Nu zit hij er nooit meer op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:37 schreef FrankSpencer het volgende:
[..]
Die van jou staan ook altijd garant voor originaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:39 schreef GekkePoes het volgende:
Waarom Koos geen thee drinkt?
-Waarschuwing- 'flauwe grap'En de koffie loopt door, mits geen Senseo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar hij koos er zelf voor... *zucht*quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:41 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Is Koos nog alleenstaand of zo?
Daar zit jij lekker mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:43 schreef LangeJan het volgende:
Ik word het eigenlijk wel een beetje zat nou!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |