Wat is dan het verschil volgens jou?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:39 schreef smoking-snares het volgende:
Weinig mensen kennen het verschil, dus ik kan met gerust hart een blouse dragen en beweren dat ik een overhemd draag dus geen homo of manwijf ben. Dus oneens
quote:Een overhemd of kortweg hemd is een kledingstuk voor het bovenlichaam, met name gedragen door mannen. Vrouwen dragen ook overhemden, maar dan worden ze bloes of blouse genoemd.
Dat is een spijkerhemdquote:Op donderdag 8 november 2012 23:40 schreef DaMook het volgende:
Nee.
Dit
[ afbeelding ]
is een blouse en geen overhemd.
Casual overhemd.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:40 schreef DaMook het volgende:
Nee.
Dit
[ afbeelding ]
is een blouse en geen overhemd.
eehm, blousjes zijn ongevoerd aan de onderkant. Overhemden wel waardoor ze niet homo zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil volgens jou?
Juist ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:44 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
eehm, blousjes zijn ongevoerd aan de onderkant. Overhemden wel waardoor ze niet homo zijn
Ja, echt alle vrouwen hadden daar een hulpje voor, zelfs die hulpjes hadden een hulpje voor het dichtknopen van een blouse.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:54 schreef GeorgeMichael het volgende:
Lijkt me wel irritant bij een blouse. Dat de knoopjes aan de andere kant zitten.
Tenzij je van die drukknoopjes hebt. Dan valt het wel mee.
Die knopen zitten aan de andere kant omdat vrouwen vroeger werden aangekleed door een hulpje volgens mij.
Er hangen meer dan genoeg blousjes in mijn kast, maar die zijn allemaal ongevoerd.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:44 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
eehm, blousjes zijn ongevoerd aan de onderkant. Overhemden wel waardoor ze niet homo zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |