Voel me ook eenzaam als ik alleen slaap. Kan er maar niet aan wennen. Maar er zn mensen die geen ouders/vrienden hebben zoals jij.quote:
Das zeker waar.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Voel me ook eenzaam als ik alleen slaap. Kan er maar niet aan wennen. Maar er zn mensen die geen ouders/vrienden hebben zoals jij.
Voel ik me toch gezegend, ondanks dat eenzame gevoel.
Ga ff langs of klop op de muur.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:32 schreef Snowbells het volgende:
Moe. Wil slapen maar achterlijke buurman heeft zijn tv veel te hard.
Volgend jaar ga je nog één keer in het jaar, het jaar daarop zie je die vrienden nooit meer behalve misschien op de met-zijn-allen-suf-in-de-huiskamer-zitten-feestjes op zondagmiddag om één uur waar ze je eigenlijk alleen voor hun fatsoen voor hebben uitgenodigd en zich eigenlijk een beetje ongemakkelijk voelen omdat je toch gekomen bent en ze zich schamen voor je 'wilde' gedrag tussen hun nieuwe suffe burgermansvrienden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kwaad, omdat ik morgen met wat vrienden naar een feest ga en een paar van hun vriendinnen zeikt dat het tot 06:30 duurt en dat ze dus de halve zondag niks aan hun vriendje hebben.
Opbokken met je burgerlijke kutgedrag en laat ons eens in het half jaar zo'n feest bezoeken
Edit: ja hoor, ik krijg het idee dat een paar dus inderdaad eerder naar huis wilen omdat ze onder de plak zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |