Ik ga vast zoeken op Johnquote:Op donderdag 8 november 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft ook Facebook
Eens kijken of we daar ook vrienden kunnen worden.
we krijgen het er wel uitquote:Op donderdag 8 november 2012 22:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Daarom moedig ik hem een beetje aan wat meer te posten. We komen er vanzelf achter
Wees blij dat er bij jou geen tram rijdt.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik moet stoppen, want het gaat een keer uit de klauwen lopen ........ bibberrt
Yes, link graag! Oop we worden Facebook vrinden, tof hèquote:Op donderdag 8 november 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft ook Facebook
Eens kijken of we daar ook vrienden kunnen worden.
Dat gaat het wel makkelijker maken.quote:
En waar is dat danquote:Op donderdag 8 november 2012 22:48 schreef jacqhassel het volgende:
Fijne avond allemaal ik ga etage hoger
edoch de naam klopt als een bus .... valse foto waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 22:48 schreef pullup het volgende:
De eerste hit die ik krijg is die van Sjon Stoer maar ide ziet er heul niet uit als opa
Trustenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:48 schreef jacqhassel het volgende:
Fijne avond allemaal ik ga etage hoger
Altijd maar druk die man, maare waarom zo vroeg, gaat ie op bezoek bij Hop in de bajes misschien?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten
Opa gaat nog lang niet naar bed terwijl hij er morgen al heel vroeg uit moet. Om 12 uur al
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al lang. Geschoren, haar geknipt&gewassen en gedoucht.
..en een schoon t-shirtquote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al lang. Geschoren, haar geknipt&gewassen en gedoucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |