Dat gevoel ken ik inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:46 schreef AgeEll het volgende:
Begint te kriebelen he. Alleen als je er over nadenkt, denk je altijd in mooi weer. En niet in het weer dat ik nu uit mijn raam zie..... regenbuien
Hmm daar heb je een punt. De hoeveelheid mensen is natuurlijk niet voor te werken....quote:Op maandag 20 mei 2013 11:02 schreef AgeEll het volgende:
Wij hebben ook 1x een taxi gebrobeert te regelen, maar dat was vet irritant. Te veel mensen, te weinig taxi's. Maar maybe als je m van te voren regelt, dat t wel goedgaat. Prijs zal wel meevallen.
Irritant he!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:01 schreef Komakie het volgende:
Gruwelijke!
Ruimschoots na de Pinksteren en nog steeds geen tijden
De meeste updates zie ik meestal op maandag pas op mijn werk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Irritant he!!
Denk dat het pas vrijdag volgt
Ze posten meestal nieuws om 14uur, dus zat gister en vandaag in spanning.
Iedereen die er wel eens geweest is weet dat het daar zo maar binnen een dag totaal kan omslaan met de voorspellingquote:Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef AgeEll het volgende:
Volgens wat weerwebsites wordt t vet mooi weer, wacht wel ff nog een weekje voordat ik enthousiast word.
Oh ik vermaak me ook verder wel. Elke dag is er wel iets leuks te zien. Alleen vind ik het toch iets minder dan vorige jaren. Misschien komt het ook omdat de meeste bands die ik leuk vind op het main stage staan. Ik sta altijd liever bij de Alterna en alleen vrijdag is dat interessant met inderdaad Limp en KoRnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:18 schreef AgeEll het volgende:
Eten kan niet in het voorste vak, drinken wel. Er lopen wat mensen rond met zo'n biertank op hun rug. Maar je kan in het voorste vak aan de zijkanten een bar vinden. Links bij het podium, en voor rechts moet je de pitbox doorlopen. Maar dat zie je vanzelf.
Als t mooi weer is, lopen er ook nog wat 'ijsboeren' rond.
Ik vind het wel meevallen met de line-up. Sterker nog. Ik vind m weer ijzersterk.
Vrijdag lekker alterna met savond Bullet/Limp/KoRn achter elkaar
Zaterdag Stone Sour/Volbeat/Prodigy achter elkaar
En zondag is dan wel wat minder, maar wel met Green Day als afsluiter.
Dat vind ik een superband. Live iets te veel oooooohhhhh en oe oe. Dat t publiek dan moet meezingen, maar als ik me daar bij neerleg is het top. Ik ga niet al vroeg bij Main staan, die bands die er voor staan vind ik echt heel saai tot irritant.
Op zaterdag moet ik ook kijken naar The Bosshoss, das echt verschrikkelijk.
En het weer zien we wel idd, vaak een superzonnige dag en superregen dag.
Kan niet snel genoeg volgende week donderdag zijn
Ik vind Stone Sour gewoon zelf erg goed. Corey Taylor vind ik een erg goede zanger. Bij goede bands achteraan staan heb ik sowieso een hekel aanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef AgeEll het volgende:
Vrouwen en Corey Taylor!! Die willen ze van dichtbij zien. Denk dat het de nek is, of de stem.
Sportfreuende ken ik niet zo. Ik hou wel van Duits, zal t is beluisteren.
Seeed lijkt me ook leuk, maar FFDP vind ik heel goed en ken ik wat beter. Zie t dan wel.
En main is idd minder relaxed dan Alterna. Hoewel ik het daar de laatste jaren ook af en toe wat te druk vind. Sta je echt op elkaar. Maar omdat het afloopt kan je t toch altijd wel goed zien.
Bij Offspring stonden we ook vrij ver weg, maar nog wel bij een stel mensen die lekker aan het pitten warenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:31 schreef AgeEll het volgende:
Jep, al een paar keer gehad dat iedereen om je heen stil staat. Vorig jaar bij Offspring stonden we ver weg, was geen klap aan zo. Geluid stond ook niet hard.
Hoop daarom dat het bij Green Day wel goedkomt. Enige spannende momentje van t weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |