abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:21:53 #201
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_126634654
Geen Bush :(
Vond het wel leuk, zo'n 90s band.

Na pinkster timetable

Liebe Festival-Fans,

für Rock im Park ist ab sofort ein begrenztes Kontingent an Tageskarten für alle drei Festivaltage erhältlich. Die Tageskarten enthalten keine Park- oder Campingberechtigung. Eine Zufahrt ist ausschließlich mit öffentlichen Verkehrsmitteln möglich.

Wir freuen uns über die Bestätigungen von Kakkmaddafakka, WAX und Hanni El Khatib.

Bush und Phillip Phillips mussten ihre Teilnahme an den Zwillingsfestivals leider absagen.

Die genauen Spielzeiten für Rock am Ring und Rock im Park werden nach den Pfingstfeiertagen online gestellt.

Wir sehen uns am Ring bzw. im Park!

Eure MLK & Argo Konzerte
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:32:08 #202
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126635110
Dat is op zich wel jammer, al vind ik het verder niet zo boeiend.
Ik ben blij dat de tijd tabel er bijna is :)

Ik heb er wel zin in zo langzamerhand :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:46:45 #203
10863 AgeEll
pi_126638128
Begint te kriebelen he. Alleen als je er over nadenkt, denk je altijd in mooi weer. En niet in het weer dat ik nu uit mijn raam zie..... regenbuien
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:37:32 #204
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126647535
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:46 schreef AgeEll het volgende:
Begint te kriebelen he. Alleen als je er over nadenkt, denk je altijd in mooi weer. En niet in het weer dat ik nu uit mijn raam zie..... regenbuien
Dat gevoel ken ik inderdaad.
Ik heb wel goede hoop dat het goed komt. Het is altijd best prima weer. Ondanks dat het altijd wel een keer.
Gelukkig zitten we in een hotel. Hoe decadent dat ook klinkt :P

Overigens zit ik er over na te denken om misschien met de taxi te pendelen tussen het festival terrein en het hotel. Ik weet alleen niet hoe duur dat wordt :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 20 mei 2013 @ 11:02:01 #205
10863 AgeEll
pi_126758111
Wij hebben ook 1x een taxi gebrobeert te regelen, maar dat was vet irritant. Te veel mensen, te weinig taxi's. Maar maybe als je m van te voren regelt, dat t wel goedgaat. Prijs zal wel meevallen.
  maandag 20 mei 2013 @ 12:34:03 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126760951
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:02 schreef AgeEll het volgende:
Wij hebben ook 1x een taxi gebrobeert te regelen, maar dat was vet irritant. Te veel mensen, te weinig taxi's. Maar maybe als je m van te voren regelt, dat t wel goedgaat. Prijs zal wel meevallen.
Hmm daar heb je een punt. De hoeveelheid mensen is natuurlijk niet voor te werken....
pi_126768051
Ik verkoop 2 tickets voor 300 euro. (150 elk)
Ik heb ze 165 betaald. Ik kan ze onmiddellijk opsturen per post! PM me!
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:41:51 #208
403853 jboots
Rock am ring
pi_126849886
Ik ga met de auto naar rock am ring weet iemand een goed adres wat ik kan invoeren in de navigatie
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:23:55 #209
10863 AgeEll
pi_126851407
Nürburgring Boulevard 1
53520 Nürburg, Deutschland
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:01:52 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126852882
Gruwelijke!
Ruimschoots na de Pinksteren en nog steeds geen tijden :(
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:10:19 #211
10863 AgeEll
pi_126855598
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:01 schreef Komakie het volgende:
Gruwelijke!
Ruimschoots na de Pinksteren en nog steeds geen tijden :(
Irritant he!!

Denk dat het pas vrijdag volgt :(

Ze posten meestal nieuws om 14uur, dus zat gister en vandaag in spanning.
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:49:09 #212
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126857241
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Irritant he!!

Denk dat het pas vrijdag volgt :(

Ze posten meestal nieuws om 14uur, dus zat gister en vandaag in spanning.
De meeste updates zie ik meestal op maandag pas op mijn werk.
Dan denk ik "goh laat ik eens even kijken". Bij bepaalde bands was dan het begin van de week weer gelijk helemaal goed :)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:50:31 #213
403853 jboots
Rock am ring
pi_126947791
En ja hoor daar is ie het tijdschema!
http://www.rock-am-ring.com/spielplan
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:00:44 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126948159
WWOOHOOO!!! :)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 08:40:52 #215
10863 AgeEll
pi_126977217
Timetable jeej :)

Jammer dat ik Biffy niet kan zien. Daar rekende ik al een beetje op.
Voor de rest blij met het schema. Maar die LNS zijn dit jaar echt heel laat (die gaat Komakie niet zien :P, ik waarschijnlijk ook niet)

Zondag t minst. Ga naar Newsted, daarna maar 25min voordat Green Day begint, zal dus achteraan vak3 zijn. Dat vind ik wel jammer. Hopelijk is t evengoed gezellig daar.

Nou nu nog hopen op 'schönes wetter"!!! 8-)
  zondag 26 mei 2013 @ 22:09:12 #216
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127045423
Geen idee hoe ik een beetje voorin ga komen bij Greenday. Zal wel weer duwen en trekken worden. :P
  maandag 27 mei 2013 @ 14:58:13 #217
10863 AgeEll
pi_127066504
Wij gaan Newsted kijken en dan een half uur later is Green Day, word dus achteraan vak3. Hopelijk een beetje doorduwen tot waar mensen een beetje bewegen, dat dooie stilstaan vind ik verschrikkelijk.
  maandag 27 mei 2013 @ 14:58:53 #218
10863 AgeEll
pi_127066538
Volgens wat weerwebsites wordt t vet mooi weer, wacht wel ff nog een weekje voordat ik enthousiast word.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 09:43:58 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127098901
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef AgeEll het volgende:
Volgens wat weerwebsites wordt t vet mooi weer, wacht wel ff nog een weekje voordat ik enthousiast word.
Iedereen die er wel eens geweest is weet dat het daar zo maar binnen een dag totaal kan omslaan met de voorspelling :)

Overigens is Greenday het enige dat ik echt wil zien op zondag en dus redelijk vooraan wil staan. De rest boeit me niet zo. Toch wel wat minder vette bands dan vorige jaren. Maar de bands die vet zijn vind ik ook echt wel leuk :)

Btw, weet iemand nog of je drinken kunt halen op het moment dat je in het voorste vak staat en of je nog naar de wc kunt? Ik ben dat even kwijt. Ik weet nog dat het bij Pinkpop ( :r ) niet kan, maar volgens mij bij RaR wel.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:18:38 #220
10863 AgeEll
pi_127099917
Eten kan niet in het voorste vak, drinken wel. Er lopen wat mensen rond met zo'n biertank op hun rug. Maar je kan in het voorste vak aan de zijkanten een bar vinden. Links bij het podium, en voor rechts moet je de pitbox doorlopen. Maar dat zie je vanzelf.

Als t mooi weer is, lopen er ook nog wat 'ijsboeren' rond.

Ik vind het wel meevallen met de line-up. Sterker nog. Ik vind m weer ijzersterk.

Vrijdag lekker alterna met savond Bullet/Limp/KoRn achter elkaar
Zaterdag Stone Sour/Volbeat/Prodigy achter elkaar
En zondag is dan wel wat minder, maar wel met Green Day als afsluiter.
Dat vind ik een superband. Live iets te veel oooooohhhhh en oe oe. Dat t publiek dan moet meezingen, maar als ik me daar bij neerleg is het top. Ik ga niet al vroeg bij Main staan, die bands die er voor staan vind ik echt heel saai tot irritant.
Op zaterdag moet ik ook kijken naar The Bosshoss, das echt verschrikkelijk.

En het weer zien we wel idd, vaak een superzonnige dag en superregen dag.

Kan niet snel genoeg volgende week donderdag zijn :)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:51:52 #221
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127106798
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:18 schreef AgeEll het volgende:
Eten kan niet in het voorste vak, drinken wel. Er lopen wat mensen rond met zo'n biertank op hun rug. Maar je kan in het voorste vak aan de zijkanten een bar vinden. Links bij het podium, en voor rechts moet je de pitbox doorlopen. Maar dat zie je vanzelf.

Als t mooi weer is, lopen er ook nog wat 'ijsboeren' rond.

Ik vind het wel meevallen met de line-up. Sterker nog. Ik vind m weer ijzersterk.

Vrijdag lekker alterna met savond Bullet/Limp/KoRn achter elkaar
Zaterdag Stone Sour/Volbeat/Prodigy achter elkaar
En zondag is dan wel wat minder, maar wel met Green Day als afsluiter.
Dat vind ik een superband. Live iets te veel oooooohhhhh en oe oe. Dat t publiek dan moet meezingen, maar als ik me daar bij neerleg is het top. Ik ga niet al vroeg bij Main staan, die bands die er voor staan vind ik echt heel saai tot irritant.
Op zaterdag moet ik ook kijken naar The Bosshoss, das echt verschrikkelijk.

En het weer zien we wel idd, vaak een superzonnige dag en superregen dag.

Kan niet snel genoeg volgende week donderdag zijn :)
Oh ik vermaak me ook verder wel. Elke dag is er wel iets leuks te zien. Alleen vind ik het toch iets minder dan vorige jaren. Misschien komt het ook omdat de meeste bands die ik leuk vind op het main stage staan. Ik sta altijd liever bij de Alterna en alleen vrijdag is dat interessant met inderdaad Limp en KoRn :)
Alterna is altijd relaxt omdat je gewoon altijd het voorste vak in kunt als je dat wilt. Daarnaast heb je die stellage waar die camera aan hangt. Daar kun je heel lekker over het hek hangen en het nog redelijk goed zien als je niet te groot bent. Wat voor mijn vriendin wel weer fijn is :)

Ik probeer zondag voor Sportfreunde Stiller bij de main stage te komen. Die hebben nog wel eens aardige liedjes. Als je van duits houdt natuurlijk ;)
Daarna lekker blijven staan voor Greenday. Na Greenday nog een stukje Seeed meepakken. Dat is ook altijd wel leuk :)

Zaterdag wil mijn vriendin tijdens Papa Roach vooraan bij de Main Stage gaan staan en dan blijven t/m in ieder geval Stone Sour. Anders is ze bang dat ze geen plekje meer krijgt en ze moet Stone Sour van dichtbij zien :D
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:02:23 #222
10863 AgeEll
pi_127107129
Vrouwen en Corey Taylor!! Die willen ze van dichtbij zien. Denk dat het de nek is, of de stem.

Sportfreuende ken ik niet zo. Ik hou wel van Duits, zal t is beluisteren.

Seeed lijkt me ook leuk, maar FFDP vind ik heel goed en ken ik wat beter. Zie t dan wel.

En main is idd minder relaxed dan Alterna. Hoewel ik het daar de laatste jaren ook af en toe wat te druk vind. Sta je echt op elkaar. Maar omdat het afloopt kan je t toch altijd wel goed zien.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:29:02 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127109999
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef AgeEll het volgende:
Vrouwen en Corey Taylor!! Die willen ze van dichtbij zien. Denk dat het de nek is, of de stem.

Sportfreuende ken ik niet zo. Ik hou wel van Duits, zal t is beluisteren.

Seeed lijkt me ook leuk, maar FFDP vind ik heel goed en ken ik wat beter. Zie t dan wel.

En main is idd minder relaxed dan Alterna. Hoewel ik het daar de laatste jaren ook af en toe wat te druk vind. Sta je echt op elkaar. Maar omdat het afloopt kan je t toch altijd wel goed zien.
Ik vind Stone Sour gewoon zelf erg goed. Corey Taylor vind ik een erg goede zanger. Bij goede bands achteraan staan heb ik sowieso een hekel aan :P
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:31:47 #224
10863 AgeEll
pi_127110054
Jep, al een paar keer gehad dat iedereen om je heen stil staat. Vorig jaar bij Offspring stonden we ver weg, was geen klap aan zo. Geluid stond ook niet hard.
Hoop daarom dat het bij Green Day wel goedkomt. Enige spannende momentje van t weekend.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 16:35:55 #225
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127112423
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:31 schreef AgeEll het volgende:
Jep, al een paar keer gehad dat iedereen om je heen stil staat. Vorig jaar bij Offspring stonden we ver weg, was geen klap aan zo. Geluid stond ook niet hard.
Hoop daarom dat het bij Green Day wel goedkomt. Enige spannende momentje van t weekend.
Bij Offspring stonden we ook vrij ver weg, maar nog wel bij een stel mensen die lekker aan het pitten waren :D
En ik heb ze een paar weken later in de Melkweg gezien en toen stond ik bijna vooraan :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Komakie op 28-05-2013 16:46:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')