Jepquote:Op woensdag 21 november 2012 13:15 schreef AgeEll het volgende:
Tuurlijk is speculeren leuk, anders heb je maar een weekendje lol. Nu bijna het hele jaar. Hoewel het natuurlijk wel om dat weekend draait, maar dat lijkt mij logisch
Daar kan je echt nachtmerries van krijgenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jep
Hoewel het wel zenuwslopend is wat wanneer waar speelt.
Zo erg is het nou ook weer niet bij mijquote:Op woensdag 21 november 2012 14:20 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Daar kan je echt nachtmerries van krijgen![]()
Lijken me bijna een zekerheid dan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Motörhead, Hatebreed, Enslaved en Delain bevestigd voor FortaRock, wellicht ook kanshebbers voor RaR?
Klopt, sloten toen Alterna af volgens mijquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:33 schreef AgeEll het volgende:
Vandaag tickets kopen
Hatebreed zou ik wel vet vinden. Motorhead stond er afgelopen jaar nog.
toch??
Eenschquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:45 schreef AgeEll het volgende:
Ow, toen stond ik van een afstand Linkin Park te bekijken. Hadden nog een klein pitje en sfeer. Maar dat van een afstand kijken blijft irritant bij main.
Valt tegelijk met RaRquote:De organisatie van Sonisphere Frankrijk hebben aangekondigd dat Slayer, Korn, Children Of Bodom, Epica, Amon Amarth, Marillion, Sabaton, DragonForce, Bring Me The Horizon, Headcharger en Dagoba naar het festival komen.
Eerder zijn Iron Maiden, Motörhead, Airbourne en Trust al bevestigd voor het twee daagse festival.
Ken van Dragon Force maar 1 nummer en jij mag raden welke.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:25 schreef AgeEll het volgende:
Lekker relaxed he hotelletje
Dragonforce is wel een grappig festivalbandje,
Gister heeft Hurricane/Southside weer nieuwe namen bekendgemaakt. Het festival is mij te indie-achtig. Niet zo metal als RaR, maar ze hebben wel overlappingen en die hadden van mij wel op RaR mogen staan. oa. Rammstein - Qotsa - Arctic Monkeys.
Wat de op een staat, komt niet op de ander. Gister ook Gaslight Anthem bekendgemaakt bij Hurricane. Dus die kan er bij RaR af. Tweede foutje van Ringrocker dit jaar.
Is ondertussen gewijzigd naar:quote:Op maandag 12 november 2012 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
Gerüchtekuche op Ringrocker momenteel:
Deftones
Hurts
Papa Roach
The Gaslight Anthem
The Killers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |