SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2012 22:24:05 ]
Op die eerste foto he? In je hand, aan de rechterkant, ik weet wat dat isquote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef krullenbolletje het volgende:
before:
[ afbeelding ]
after:
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef Snowbells het volgende:
Looks good! Eigen kleur is meestal het mooiste.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op die eerste foto he? In je hand, aan de rechterkant, ik weet wat dat is![]()
![]()
dat is mijn hand nietquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op die eerste foto he? In je hand, aan de rechterkant, ik weet wat dat is![]()
![]()
Uhuquote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat is mijn hand nietmaar een falende poging mijn trui weg te photoshoppen zodat mijn haarkleur beter te zien is
Dit ja krul. Mooiquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef Snowbells het volgende:
Looks good! Eigen kleur is meestal het mooiste.
Ik kon niet omgaan met nektasjesquote:Op donderdag 8 november 2012 22:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
a die lekkere chick in de op is ook weer terug
Trustenquote:
ik wou dat ik mijn wenkbrauwen zo kon wiebelenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uhu [ afbeelding ]
Maar je eigen kleur staat je het best, sowieso
dankjewelquote:
Mooiquote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef krullenbolletje het volgende:
before:
[ afbeelding ]
after:
[ afbeelding ]
Ik denk het wel jaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij weet EXACT waar ik op doel volgens mij
Ik hou van jequote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ahhhh shit hedie hartjes en aardigheid hier
het gaat tot slijmen aan toe.
Kusjekroelquote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
lafjoequote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met zo'n klein dingetje aan één kant ook, om te "kietelen"
wat wat wat?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met zo'n klein dingetje aan één kant ook, om te "kietelen"
dat wil je niet wetenquote:
nee dat wil je nietquote:
Laf joe toequote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
laf joe xoxoxo hvj WJNMKO+O+
Schijnt wel te werkenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
het ziet er zo niet geil uit
bij mij ook alquote:Op donderdag 8 november 2012 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fobolurker.
En niet eens iets achterlaten
het spijt me AJ lafjoequote:Op donderdag 8 november 2012 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fobolurker.
En niet eens iets achterlaten
ik ben heel slecht in het reageren op fobo reactiesquote:Op donderdag 8 november 2012 22:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had ook een reactie bij jou geplaatst,maar krijg ook niets terug
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben er klaar mee
Bendoe, collega.
quote:
Ik ga op FOK! heel dramatisch hardop huilenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]ik ga ergens stil in een hoekje zitten huilen
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, het is een hit! showerbeer
Topic eerder al gelezen, maar ben het vergetenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, het is een hit! showerbeer
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:45 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Topic eerder al gelezen, maar ben het vergeten
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Kan iemand een zin maken met adagium
Dat is normaalquote:Op donderdag 8 november 2012 22:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
huh ik citeerde net krullenbol op mijn FOBO en het bericht kwam bij haar fobo terecht ipv bij die van mij
ik wist tot 2 minuten geleden niet eens wat het was, ff gegoogled en heb dit voor jequote:
o oke weten we dat ook weerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AH MAGISCH!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
huh ik citeerde net krullenbol op mijn FOBO en het bericht kwam bij haar fobo terecht ipv bij die van mij
Ik nog steeds niet begrijp, wollah.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik wist tot 2 minuten geleden niet eens wat het was, ff gegoogled en heb dit voor je
het Nederlands elftal geeft het adagium 'slecht spelen en toch winnen' meteen inhoud.
Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Ro-ald het volgende:
LH ik verwacht ook nog een reactie van jou in mijn fobo![]()
Zomaar niet terug reageren
nicequote:
ik ook nietquote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet begrijp, wollah.
magisch, dat was niet echt het eerste woord wat bij mij te binnen schootquote:
Nee? Wat schoot er dan bij jou naar binnen?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
magisch, dat was niet echt het eerste woord wat bij mij te binnen schoot
Dit jaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgens mij heb ik mijn toetsweek echt verneukt.
Kut FOK!
irritantquote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee? Wat schoot er dan bij jou naar binnen?
Niet 1 dag van te voren kunnen lerenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgens mij heb ik mijn toetsweek echt verneukt.
Kut FOK!
Jouw piemel?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee? Wat schoot er dan bij jou naar binnen?
quote:
Ik leer ook een dag van te voren kut, maar wanneer ik dan moet leren, ga ik weer FOK!kenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet 1 dag van te voren kunnen leren
klinkt heeeeel bekendquote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Ik leer ook een dag van te voren kut, maar wanneer ik dan moet leren, ga ik weer FOK!ken
kep je vraag op mijn fobo beantwoordquote:
ach kom op dat vind jij vast niet heel ergquote:Op donderdag 8 november 2012 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bang voor stront.
[..]
Zelfs dat niet nu.
FOK! is tijdverspilling, pure tijdverspilling.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik leer ook een dag van te voren kut, maar wanneer ik dan moet leren, ga ik weer FOK!ken
Pussy, watje, kuiken, kippetje, sukkel, loser.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bang voor stront.
[..]
Zelfs dat niet nu.
Jawel, ik houd daar niet van.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach kom op dat vind jij vast niet heel erg
Dit is correctquote:Op donderdag 8 november 2012 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pussy, watje, kuiken, kippetje, sukkel, loser.
Dit telt niet mee als crewbash toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pussy, watje, kuiken, kippetje, sukkel, loser.
Hihiquote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
1 note voor elk scheldwoord.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit telt niet mee als crewbash toch?
You got mailquote:Op donderdag 8 november 2012 22:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kep je vraag op mijn fobo beantwoord
Net zoals tv kijken. Maar hey, alle mensen doen dat ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
FOK! is tijdverspilling, pure tijdverspilling.
Mag ik het vaker zeggen?quote:
goed puntquote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Net zoals tv kijken. Maar hey, alle mensen doen dat ook.
[..]
Mag ik het vaker zeggen?
Ik kan er weer eens niet mee omgaanquote:Op donderdag 8 november 2012 23:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je zei zelf dat het waar was
LH kan het weer niet aan hoor
Hangt er van af, welk programma?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Net zoals tv kijken. Maar hey, alle mensen doen dat ook.
65 paar dagen geleden.quote:
Waarom NB als het ook hier kan. Ga weg.quote:
Teenmom.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hangt er van af, welk programma?
Spongebob
Zoek hulp manquote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan er weer eens niet mee omgaan
Waarom zo doen dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
65 paar dagen geleden.
[..]
Waarom NB als het ook hier kan. Ga weg.
[..]
Teenmom.
[..]
Zoek hulp man
ben nu best nieuwsgierig naar AJ haar billenquote:
Ik ben haar manager,dus als ik toestemming heb van haar mag ik doorsturenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben nu best nieuwsgierig naar AJ haar billen
absoluut, je zou bijna kunnen zeggen dat ik een billenfetish hebquote:Op donderdag 8 november 2012 23:09 schreef LompeHork het volgende:
Kijk aan, meer benen/billenmannen dan tettenmannen?
Toen moest de psychiater's psychiater zeker ook een psychiater zoeken omdat je zo'n psychopaat bent die alle psychiaters gek maken waardoor ze andere psychiaters ook gek morgen en psychiaters psychiaters moeten bezoeken?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja gedaan, toen moest de psychiater hulp zoeken, kon het niet handlen.
Yeejquote:Op donderdag 8 november 2012 23:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
met borsten heb ik meestal zoiets van een handvol is goed genoeg
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
absoluut, je zou bijna kunnen zeggen dat ik een billenfetish heb
Ja dat vervolg kreeg ik niet te horen omdat geheimhouding, maar het zou me niets verbazenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toen moest de psychiater's psychiater zeker ook een psychiater zoeken omdat je zo'n psychopaat bent die alle psychiaters gek maken waardoor ze andere psychiaters ook gek morgen en psychiaters psychiaters moeten bezoeken?
Ja dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
met borsten heb ik meestal zoiets van een handvol is goed genoeg
Schatjequote:Op donderdag 8 november 2012 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry mop.
Ik bedoel mijn manager.
kijk jij snapt het, natuurlijk zijn wat grotere borsten ook niet erg maar benen en billen komen op de eerste plaatsquote:
yeej, want jij hebt meer of minder?quote:
Daarom, dat is toch hetgeen waar je tussen ligtquote:Op donderdag 8 november 2012 23:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kijk jij snapt het, natuurlijk zijn wat grotere borsten ook niet erg maar benen en billen komen op de eerste plaats
heb jij even geluk.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Wow, dacht altijd dat mannen eerder naar borsten kijken, veel billen mannen hier
Minder.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
yeej, want jij hebt meer of minder?
heupen en benen allebei belangrijk taile wat minder belangrijk IMOquote:
misschien heb ik maar kleine handen, eigenlijk moeten borsten gewoon bij een lichaam passen.quote:
dik is een groot woord (die woordgrap >_<)quote:Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Kieskeurig
En wanneer is iemand volslank en wanneer is een vrouw dik?
die reclame is zo baasquote:Op donderdag 8 november 2012 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
Zo waar gaan die mooie beentjes naar toe?
tis hier toch al gezellig dus dan hoeven we niet te verplaatsenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waarom zit iedereen hier ipv NB?
pub4lifequote:Op donderdag 8 november 2012 23:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hier is het leuker.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ja daarom.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dik is een groot woord (die woordgrap >_<)
wat bedoel je met dik
Omdat het lekker fruit isquote:Op donderdag 8 november 2012 23:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom doe je zo'n emoticon erbijneuuuh...
jah kim is wel volslank. iets meer is ook nog wel mooi. daarna dik wil ik niet zeggen, maar stevigquote:Op donderdag 8 november 2012 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja daarom.
Soms hoor ik: nee ze is volslank.
Terwijl ik het dik vind
Kim Kardashian: volslank.
Ietsjes meer kan ook nog, en daarna ben je gewoon dik toch.
Stevig = volslank voor mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jah kim is wel volslank. iets meer is ook nog wel mooi. daarna dik wil ik niet zeggen, maar stevig
toch ga ik het liefst voor volslank, maar mag niet veel zeggen ben echt geen hosselmeister ofzo
jaa jaa ik snap hemquote:Op donderdag 8 november 2012 23:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stevig = volslank voor mij.
Haha
Komt vast goed joh, maak je niet dik(hi ha ho snap je hem)
jij ging toch slapen?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:26 schreef Bendoe het volgende:
Sekstape van kim kardashian![]()
ja ik lurk nog
slaap lekker AJquote:Op donderdag 8 november 2012 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga slapen, dus jullie kunnen weer terug naar NB
Hihi, eigendunk enzo.
Slaap lekker allemaal
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:26 schreef Bendoe het volgende:
Sekstape van kim kardashian![]()
ja ik lurk nog
Slaap lekker kus van je managerquote:Op donderdag 8 november 2012 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga slapen, dus jullie kunnen weer terug naar NB
Hihi, eigendunk enzo.
Slaap lekker allemaal
ik ken dat altijd als ik stop met fok op de PC ga ik nog door op mijn iphonequote:
Ik doe bijna alleen maar iPodquote:Op donderdag 8 november 2012 23:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ken dat altijd als ik stop met fok op de PC ga ik nog door op mijn iphone
wat is er aan de hand?quote:
zet de muziek keihard aanquote:Op donderdag 8 november 2012 23:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die stomme aziaat luisterd keihard tv.
Dan flippen mijn oudersquote:Op donderdag 8 november 2012 23:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zet de muziek keihard aan
Hey.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die stomme aziaat luisterd keihard tv.
o kut, daar had ik niet aan gedacht >_<quote:
niet iedere aziaat is stom AJquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 november 2012 23:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
o shit het is al half 12![]()
ik ga slapen![]()
tot morgen iedereen![]()
Idd, kijk naar mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
niet iedere aziaat is stom AJ
Agressie problemenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:36 schreef Snowbells het volgende:
Poging 2 tot slaap. Als ik niet meer terugkom heb ik mijn buurjongen neergeslagen en zit ik in de cel.
jij bent wel een leuke aziaat voor zover ik nu weetquote:
Voor info of foto's over A-J moet je bij de manager zijn ( ik dus).quote:Op donderdag 8 november 2012 23:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent wel een leuke aziaat voor zover ik nu weet
anyway tot morgen iedereen
bedoelde meer in de zin van aardigquote:Op donderdag 8 november 2012 23:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Voor info of foto's over A-J moet je bij de manager zijn ( ik dus).
ik ook koud kut weerquote:
Lees zijn post nog eens goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
bedoelde meer in de zin van aardigweet niet hoe ze eruit ziet
ik w8 tot jij gaatquote:Op donderdag 8 november 2012 23:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik dacht dat iedereen gingen slapen.
Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:45 schreef Angel-Joy het volgende:
ik ga niet om foto's lopen bedelen.......... denk ikquote:
dacht ik ook maar de pub sc is vandaag gewoon heel gezellig :pquote:Op donderdag 8 november 2012 23:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Hij is mijn FOK! Manager/Agent, dat is anders.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ga niet om foto's lopen bedelen.......... denk ik
hahah slaap lekkerquote:
Media.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:58 schreef ChesterPerry het volgende:
wrm is die tim ribberink eigenlijk zo populair ineens
Sorry dat ik beldequote:Op vrijdag 9 november 2012 10:36 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zet mijn mobiel voortaan uit s'nachts,wakker gebeld worden is niet fijn
Ik had je ff nodigquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:36 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zet mijn mobiel voortaan uit s'nachts,wakker gebeld worden is niet fijn
Vannacht ga ik jou bellen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grapje, tuurlijk was ik het niet
sssttttquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, ik had het je nog gedm'd ja
Ik neem lekker niet op!!!! Einzquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoef je niet te zijn ik ga je slaap lekker wensen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |