'Een signaal afgeven'quote:Op donderdag 8 november 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Mislukte voorzet, dat kunnen alleen de groten op aarde. Ik noem een Gill Swerts.
nu op.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had net 2 pitabroodjes met kaas en die zijn nu op
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een lamp op mijn kamer en ik heb 'm nu uitgedaan. Nu is het donkerder.
quote:
Het is donker of minder licht.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu kan je Cabral beter zien?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
tis wat.quote:
Kusje.quote:
Nu heb ik honger, maar ik kan natuurlijk niet naar de keuken lopen, want dan mis ik iets van deze spannende potquote:Op donderdag 8 november 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had net 2 pitabroodjes met kaas en die zijn nu op
quote:
quote:Stop het laffe geweld tegen treinconducteurs, en doe iets stoerders
Maak mijn droom waar en de wereld een beetje mooier: kaap een trein.
Ik had er een beetje sambal tussen gedaan en daarna ook hela curry erbijquote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nu heb ik honger, maar ik kan natuurlijk niet naar de keuken lopen, want dan mis ik iets van deze spannende pot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hela. Zou zo een nummer kunnen zijn wat in Enschede wordt gezongen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had er een beetje sambal tussen gedaan en daarna ook hela curry erbij
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef JanCees het volgende:
kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
oh hier is het een doeltrapquote:
Bij mij nu ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |