twente speelt niet gemotiveerd ofzoquote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef JanCees het volgende:
man man man wat een genot deze wedstrijd.
twente en psv spelen alleen voor het kampioenschap.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
twente speelt niet gemotiveerd ofzo
ja want wat boeit europese status nou, lekker verliezen van solna is goed voor je imagoquote:Op donderdag 8 november 2012 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
twente en psv spelen alleen voor het kampioenschap.
en gelijk tegen helsingborgs, heerlijk man. genietenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja want wat boeit europese status nou, lekker verliezen van solna is goed voor je imago
Het is Enschede johquote:Op donderdag 8 november 2012 21:26 schreef Bananenbuiger het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik heb amper geluid bij de wedstrijd?
Alle zenders brullen mijn kamer door, maar deze wedstrijd op RTL7 staat op fluisterniveau?
Dacht al dat het aan mij lag heb hem ook paar tikkies harder als normaalquote:Op donderdag 8 november 2012 21:26 schreef Bananenbuiger het volgende:
Alle zenders brullen mijn kamer door, maar deze wedstrijd op RTL7 staat op fluisterniveau?
Niet zappen en het geluid wat harder zettenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:26 schreef Bananenbuiger het volgende:
ssssssst je praat er doorquote:Op donderdag 8 november 2012 21:26 schreef Bananenbuiger het volgende:
welke haatquote:Op donderdag 8 november 2012 21:27 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Wat is dat voor gehaaat laatste tijd op Twente joh..
Alleen omdat ze ruk spelen?:(
Misschien ook wel omdat ze eerste staan??quote:Op donderdag 8 november 2012 21:27 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Wat is dat voor gehaaat laatste tijd op Twente joh..
Alleen omdat ze ruk spelen?:(
Ligt ook aan de prijs en het feit dat het buiten de seizoenskaart ligt natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:28 schreef Rickazio het volgende:
Leeg stadion
mensen gaan liever naar FCT-VVV dan een Europese wedstrijd?
+ doordeweeksquote:Op donderdag 8 november 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt ook aan de prijs en het feit dat het buiten de seizoenskaart ligt natuurlijk.
Zuipen?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef NECfan het volgende:
Kan iemand me vertellen wat Boukhari op de tribune in het de Grolsch Veste doet?
Een paar? Ik schrik me straks het leplazerus als het reclame is...quote:Op donderdag 8 november 2012 21:27 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Dacht al dat het aan mij lag heb hem ook paar tikkies harder als normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |