Tuurlijk wil ik dat---mits je mij ook helpt met mijn schoenaankopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil je me helpen?Ik heb het idee dat je er meer verstand van hebt dan ik.
Ja, ik bedoel schoenenwinkelenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Schoenen hebben is voor iedereen wel fijn.
Ik weet niet of ik je van dienst kan zijn, hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik dat---mits je mij ook helpt met mijn schoenaankopen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel schoenenwinkelenDat doe ik liever met een vrouw met smaak.
Dat duurt veel te lang.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel schoenenwinkelenDat doe ik liever met een vrouw met smaak.
Graag ook als ik net mijn geldje heb binnengekregen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je van dienst kan zijn, hoor.Maar ik doe m'n best.
Dan gaan we wel een keer shoppen, als ik centjes heb.
Niet op jouw schoenen geletquote:
Soms kan het inderdaad vreselijk lang durenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat duurt veel te lang.
Doe ik liever alleen
Lucky you.quote:
Dat betekent dus dat jij ze niet goed begeleidt.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soms kan het inderdaad vreselijk lang duren
We hebben nog samen geschoenwinkelt.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet op jouw schoenen gelet
[..]
Soms kan het inderdaad vreselijk lang duren
Maar in het echt zijn ze lomp, volgens Samzz. Ben nu wel benieuwd eigenlijk.quote:
Jij denkt dat je een vrouw kunt begeleiden bij het shoppen?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat jij ze niet goed begeleidt.
Natuurlijk kan WT dat.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat je een vrouw kunt begeleiden bij het shoppen?
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ken niet elke winkel in elke stad.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat jij ze niet goed begeleidt.
Euwja, zeefhoofd enzoquote:Op donderdag 8 november 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben nog samen geschoenwinkelt.(leuk woord)
Ik geloof 'm.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eerst in t echie kijken danquote:Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar in het echt zijn ze lomp, volgens Samzz. Ben nu wel benieuwd eigenlijk.
Ja, toch wel?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken niet elke winkel in elke stad.
[..]
Euwja, zeefhoofd enzoGoeie smaak wel
Ik dacht even dat je wilde zeggen dat je ze leuk vondquote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K12%2005878%2073103%2086%201125%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]Bah.
That's true.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, toch wel?Was alleen weinig soeps in die winkel.
Ik zag je smilie eerst niet. Toen dacht ik: ZE GAAT TOCH NIETquote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K12%2005878%2073103%2086%201125%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]Bah.
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je wilde zeggen dat je ze leuk vond. Maar gelukkig.
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een zaad-url trouwens, door die blokhaken neukt hij de hele tags op.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
H&M héquote:Op donderdag 8 november 2012 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een zaad-url trouwens, door die blokhaken neukt hij de hele tags op.
Needs!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Recept no. 7: Antistress
Idd, getverquote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
Even snel YT gecheckt. Ze speelt het wel heel leuk.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
Oh, Miley Cyrus in Two and a half men.
Lelijk.. mijn arme oogjes.. wat doe je?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
Joof iets voor jou?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K60%2004303%2019105%2084%200357%209.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]![]()
.
Dat de neuk is dat, mijn hemel.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K60%2004303%2019105%2084%200357%209.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]![]()
.
HOE VERZINNEN ZE HET?!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
.
Whut.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
.
Wat een mooie kleding/schoenen maken ze ook bij H&M tegenwoordigquote:Op donderdag 8 november 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K70%2006544%2009090%2012%203531%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Deze zijn ook..._!
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
Op zich wel praktisch als je door natte sneeuw moet slenteren straks, maar toch.
Oh, ze hebben ook wel leuke schoenen, hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een mooie kleding/schoenen maken ze ook bij H&M tegenwoordig
Heren schoenen van de H&M vind ik niks. Lopen voor geen meter. Misschien is dat voor vrouwen anders, dat weet ik nietquote:Op donderdag 8 november 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ze hebben ook wel leuke schoenen, hoor. Maar er zitten soms gedrochten tussen... Damn.
Ik heb maar een paar van de H&M en dat zijn echt suède laarsjes. En die draag ik niet meer want ze zijn lelijk geworden.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heren schoenen van de H&M vind ik niks. Lopen voor geen meter. Misschien is dat voor vrouwen anders, dat weet ik niet
Hahahaquote:Op donderdag 8 november 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar van de H&M en dat zijn echt suède laarsjes. En die draag ik niet meer want ze zijn lelijk geworden.
Splatquote:Op donderdag 8 november 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
Oh, daar is Vlinder weer! Welke naam zal ik hem geven...
Werk ze.quote:
Schildpad.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
Oh, daar is Vlinder weer! Welke naam zal ik hem geven...
Ik heb maar een klein zakje.quote:
Dat sowieso niet. Maar ze hadden alleen kleintjes waar ik het kocht.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klein zakje? Heb je geen zelfbeheersing?
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
smoesjes, je wil gewoon alles alleen op eten, hebberd
Doet het niet. Maar goeie smaak. Even luisteren.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Doet het niet. Maar goeie smaak. Even luisteren.
Gemenerd, even snel die tong nog uitsteken zodat ik de chips gewoon bijna kan proeven hequote:Op donderdag 8 november 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Maar ze hadden alleen kleintjes waar ik het kocht.
[..]
You wouldn't dare.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gemenerd, even snel die tong nog uitsteken zodat ik de chips gewoon bijna kan proeven he
Indeedquote:
Proeven.quote:
* Fera likt over d'r lippenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel salt en vinegar he, tempting
Dat zout blijft altijd zo lekker aan je lippen plakken.quote:
Ja ja, nu weet ik het welquote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zout blijft altijd zo lekker aan je lippen plakken.Als je er dan overheen likt proef je de chips gewoon nog een keer. Lucky me.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zout blijft altijd zo lekker aan je lippen plakken.Als je er dan overheen likt proef je de chips gewoon nog een keer. Lucky me.
I could go on. Aan m'n vingers zit ook nog wat.quote:
Challenge acceptedquote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
I could go on. Aan m'n vingers zit ook nog wat.
ik ga dadelijk gewoon hier bij het tankstation kijken of ze het hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
I could go on. Aan m'n vingers zit ook nog wat.
Nee hoor. Ik ben verzadigd.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik ga dadelijk gewoon hier bij het tankstation kijken of ze het hebben.
Tegen die tijd heb jij je kleine zakje leeg en heb ik nog een grote zak om jou mee te pesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben verzadigd.Van alleen chips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Must. Not. Make. Bad. Joke.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
Ik heb vandaag 8 euro betaald voor twee zakken chocoladepepernoten.
Wil je petsen?quote:
En even lekker gesopt met zout aan mijn vingers.quote:
Ik vind je lief.quote:
Must.not.make.licking.comment.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
En even lekker gesopt met zout aan mijn vingers.
Nee, alleen chips.
Ik. Heb dat nog ergens op ceedee rondslingeren op een of andere verzamelceedee.quote:
Nee dan zijn het kruidnoten.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kruidnoten Loef, het zijn Kruidnoten.
Ik denk dat het het fijnste/beste nummer van ze is.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoor 'm net op de radio, ik kende 'm niet
Van wat ik gehoord heb, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat het het fijnste/beste nummer van ze is.
Even de handen schoonmaken?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
En even lekker gesopt met zout aan mijn vingers.
Nee, alleen chips.
quote:
Wie niet? We leven niet allemaal onder een steen.quote:
Ohquote:
Ik dus welquote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie niet? We leven niet allemaal onder een steen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, bedje opzoeken
Te lang in de TC gehangen met Vince en Buurmeisje
Ik join de club ook als dat mag..quote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Join the club. En dan is het hier ook nog eens rustig.
Hoge elektriciteitrsekening.quote:
Strak plan. Ik ben er.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
Anders gaan we toch met z'n allen op TC?
Eerste comment was ook: "Dat electricity bill"quote:
ik heb geen camquote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
Boeiend. Niet iedereen heeft altijd zn cam aan.quote:
DM.quote:
Nee. Ik kan Vlinder sowieso niet vinden op 't moment.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je je vlinder al een naam gegeven?
Ik zag je edit wel.quote:
Oh noesquote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik kan Vlinder sowieso niet vinden op 't moment.
Ik ga hier geen foto plaatsen van m'n bedsteequote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noesHeb je al pics van je bedstee?
Besteeën
Coolquote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga hier geen foto plaatsen van m'n bedstee. Hij is zelfgemaakt, formaat 1-persoonsbed inclusief luiken met hartvormige gaten.
Nee.quote:
Jammerquote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb er sowieso geen foto's van, bedenk ik me net.
Is hij niet gewoon een verkapte slang?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik zit me net te bedenken... Cupcake is 2,5 cm lang en zo'n cm hoog en een halve cm breed. Daar kan geen hele grote maag in zitten, zou je denken.
Toch werkt hij met gemak tien larven van een cm lang en 1 mm hoog en 1 mm breed weg en nog blijft hij zoeken naar larven... Waar laat hij het. Zelfde geldt voor de danio's, die vreten ook als gekken.
Serieus ik dacht aan een lekker gebakje...quote:Op donderdag 8 november 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik zit me net te bedenken... Cupcake is 2,5 cm lang en zo'n cm hoog en een halve cm breed. Daar kan geen hele grote maag in zitten, zou je denken.
Toch werkt hij met gemak tien larven van een cm lang en 1 mm hoog en 1 mm breed weg en nog blijft hij zoeken naar larven... Waar laat hij het. Zelfde geldt voor de danio's, die vreten ook als gekken.
Hoiquote:
Hoiquote:
Jaaquote:
Vinquote:
Hier welquote:
Ik hou van dat soort gezichtenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sure I do...
Als je eenmaal de smaak te pakken hebt
Zoietsquote:Op donderdag 8 november 2012 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
Komt iedereen op hetzelfde moment binnenstormen?
Ik kom binnen en de boel leeft opquote:Op donderdag 8 november 2012 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
Komt iedereen op hetzelfde moment binnenstormen?
Veelvraat, more like itquote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is hij niet gewoon een verkapte slang?
Jamaar dan moet ik mijn bed uit en de pc aanzettenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
Hoe komt het ?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ben in een hele lieve bui nu.
Kan ookquote:
Kan ook op je telefoon hoor, alleen dat werkt niet al te bestquote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Jamaar dan moet ik mijn bed uit en de pc aanzetten.
En dat kost in mijn geval geld.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook
[..]
Kan ook op je telefoon hoor, alleen dat werkt niet al te best
Hey meis, hoe is het?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja, die app kost 1 euro nog wat.quote:
Ah goed bezigquote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Opdracht afgerond van school, dus blij
Wrsquote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom is ie bij mij gratis?![]()
Iphone ?
Omdat Android en omdat Applequote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom is ie bij mij gratis?![]()
Iphone ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ken je vast al
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Wat ben je toch een heerquote:Op donderdag 8 november 2012 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe was je werk? Vermoeiend?
* Vinniiee schenkt wijntje in
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 november 2012 22:11 schreef MissExpert het volgende:
Owhja en ik ga weer slapen. Want moe van een drukke dag gehad enzo
JE MOET KOMEN.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heer
Ja best wel.. En andere dingen ook.. Bedankt, daar was ik wel aan toe
Ik kon vandaag bij de Deen m'n boodschappen bij de kassa achterlatenquote:
Zo voorspelbaarquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar natuurlijk![]()
Geen dank mevrouw
Ik komquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kon vandaag bij de Deen m'n boodschappen bij de kassa achterlaten.. Ik kon er gek genoeg geen traan meer om laten
..
Kaneelquote:
Oh noesquote:Op donderdag 8 november 2012 22:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kon vandaag bij de Deen m'n boodschappen bij de kassa achterlaten.. Ik kon er gek genoeg geen traan meer om laten
..
Tjee, en het is nog maar de 8e.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:13 schreef Raene het volgende:
[..]
..
De maand is net begonnenquote:
Ja.quote:
He Vin.quote:
Hoi daar schoonheid.quote:
Hoe is het?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
He Vin.
[..]
Hoi daar schoonheid.
Heb je je linkjes al gelezen?
Nee nog niet kaneeltjon.. Sociale interacties, ik heb er zwaar mee atmquote:Op donderdag 8 november 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
He Vin.
[..]
Hoi daar schoonheid.
Heb je je linkjes al gelezen?
Ja want een creditcard is natuurlijk de oplossing.quote:
Waar dacht je aan toen je kwam?quote:
Dizzy as shit. Ik ga richting mijn bedje, wilde slechts even kijken of er iemand online was. Die het niet is.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het?
Tevens een bazennummer voor dit topic:
Oei, sterkte er mee meisje.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee nog niet kaneeltjon.. Sociale interacties, ik heb er zwaar mee atm
Komt wel goedquote:Op donderdag 8 november 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dizzy as shit. Ik ga richting mijn bedje, wilde slechts even kijken of er iemand online was. Die het niet is.
Welterusten
[..]
Oei, sterkte er mee meisje.
Dat was mijn gedachtequote:
Ah, sterkte man. Doe voorzichting, las vanmorgen of zo ook al dat je duizelig was.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dizzy as shit. Ik ga richting mijn bedje, wilde slechts even kijken of er iemand online was. Die het niet is.
Welterusten
[..]
Oei, sterkte er mee meisje.
Tuurlijk, of was je van plan je levensmiddelen te jatten? Of heb je meerdere rekeningen en had je niet al je pasjes mee? Of staat je spaarrekening nog bol?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja want een creditcard is natuurlijk de oplossing.
quote:
Dat is een erg tijdelijke oplossingquote:
En dan nog, geld uitgeven als je het niet hebtmaakt het probleem de volgende maand alleen nog maar ergerquote:Op donderdag 8 november 2012 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is een erg tijdelijke oplossing.
Precies tot je salarisstorting, hierna zul je een wijziging in het uitgavepatroon moeten doorvoeren (tenzij onvoorziene dingen zijn gebeurd).quote:Op donderdag 8 november 2012 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is een erg tijdelijke oplossing.
Daarom ERG tijdelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan nog, geld uitgeven als je het niet hebtmaakt het probleem de volgende maand alleen nog maar erger
Ik neem aan dat je bij de Deen geen Louis Vuitton tasjes loopt te kopen, toch.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan nog, geld uitgeven als je het niet hebtmaakt het probleem de volgende maand alleen nog maar erger
Alles is op. Opperdepop. Mijn eurotrip is verschoven naar 2030.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk, of was je van plan je levensmiddelen te jatten? Of heb je meerdere rekeningen en had je niet al je pasjes mee? Of staat je spaarrekening nog bol?
Denk jij dat als je klaarkomt ja?quote:
Dm gelezen?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Alles is op. Opperdepop. Mijn eurotrip is verschoven naar 2030.
Creditcards zijn gay, en ook maar een tijdelijke oplossing voor het probleem.
No way dat ik mijn vingers daar aan ga snijden.. Ik zie wel hoe ik het doe..
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hier ga ik nieteens meer op reageren sorryquote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies tot je salarisstorting, hierna zul je een wijziging in het uitgavepatroon moeten doorvoeren (tenzij onvoorziene dingen zijn gebeurd).
Oh nee nog nietquote:
Nee, ik schreeuw het.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk jij dat als je klaarkomt ja?
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik schreeuw het.
Nu ben ik echt weg.
Ja, zeg hé. En die DM dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik schreeuw het.
Nu ben ik echt weg.
Spectaculair wel, ik denk/schreeuw niks.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik schreeuw het.
Nu ben ik echt weg.
Helemaal niks?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Spectaculair wel, ik denk/schreeuw niks.
Tschuss
Ben ik de enige die gewoon nog boodschappen kan kopen? Een huis kan betalen? Vaste lasten kan betalen?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef DaMook het volgende:
Ik herken het trouwens hoorMijn vakantie geld en eindejaarsuitkering trekken alles gelukkig weer recht
.
Volledige lening?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ben ik de enige die gewoon nog boodschappen kan kopen? Een huis kan betalen? Vaste lasten kan betalen?
Als student.
Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ben ik de enige die gewoon nog boodschappen kan kopen? Een huis kan betalen? Vaste lasten kan betalen?
Als student.
Nee, meestal heel incidenteel denk ik iets. Alleen de eerste keer dacht ik echt wat.quote:
Jij ging slapenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Als student.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, meestal heel incidenteel denk ik iets. Alleen de eerste keer dacht ik echt wat.
Eerste gedachte: Oh crap dit voelt goed
Tweede gedachte: wat is dat witte spul? HAAL HET WEG HAAL HET WEG
Maar je werkt er wel flink voorquote:Op donderdag 8 november 2012 22:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen lening. Voor niks.
30+ in het weekend jaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar je werkt er wel flink voor.
Niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]Maar je denkt toch wel aan iets tijdens het orgasme?
Geile gedachten enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Daaromquote:
Ok kom eraanquote:Op donderdag 8 november 2012 22:33 schreef Tamashii het volgende:
De wallen. Homobars en coffeeshops.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:33 schreef Tamashii het volgende:
De wallen. Homobars en coffeeshops.
Lekker luieren op kosten van de staat.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarom, doe je goed
. Waren alle studenten maar zo
.
Wat precies? 30+ uren werken idd, en maar zeuren dat ze het zwaar hebben hahahaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarom, doe je goed
.
Mjah ik kan niet zeggen dat ik voorstander ben van zo'n instellingquote:Op donderdag 8 november 2012 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Lekker luieren op kosten van de staat.![]()
Werken voor een minimumloon doe ik waarschijnlijk nog zo'n 40 jaar van mijn leven.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.
Ik staar altijd ergens naar, films, verhalen, jouw Facebook. Dus er valt niet zoveel te fantaseren.Jammer, ik voelde me net gevleid enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat zeuren doen vooral de studenten die elke dag in de kroeg hangen en niet werkenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wat precies? 30+ uren werken idd, en maar zeuren dat ze het zwaar hebben hahaha
Dan woon jij wss nog thuis en hoef je niks bij te dragen aan wat voor uitgaven dan ook? Want van alleen stufi kan je niet leven.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Werken voor een minimumloon doe ik waarschijnlijk nog zo'n 40 jaar van mijn leven.
Maar jij krijgt waarschijnlijk veel beurs, ik maar 95 euro. Dus ik moet wel 20 uur werken om nog leuke dingen te kunnen doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de enige student die je kent?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeuren doen vooral de studenten die elke dag in de kroeg hangen en niet werken. De studenten die ik ken en erbij werken zeuren minder
.
Ik heb geprobeerd te werken, de enige die me wouden aannemen was een evenementenbureau die iedereen aannemen die zich aanmeldde.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah ik kan niet zeggen dat ik voorstander ben van zo'n instelling.
Eventure.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd te werken, de enige die me wouden aannemen was een evenementenbureau die iedereen aannemen die zich aanmeldde.Toen heb ik het maar opgegeven.
Haha, nee, mijn vrienden hebben ook gestudeerd en gewerktquote:Op donderdag 8 november 2012 22:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ben de enige student die je kent?
Klopt, niet dat ik van stufi veel terugzie trouwens die gaat rechtstreeks naar mijn moeder.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:37 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dan woon jij wss nog thuis en hoef je niks bij te dragen aan wat voor uitgaven dan ook? Want van alleen stufi kan je niet leven.
Geloof niet dat je het dan erg hard hebt geprobeerdquote:Op donderdag 8 november 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd te werken, de enige die me wouden aannemen was een evenementenbureau die iedereen aannemen die zich aanmeldde.Toen heb ik het maar opgegeven.
Zat werkgevers die iedereen aannemen hoor, ik weet er zo een stuk of 5.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar die betaald de studie dan wrs ookquote:Op donderdag 8 november 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt, niet dat ik van stufi veel terugzie trouwens die gaat rechtstreeks naar mijn moeder.
Tijdens mijn opleiding liep ik van 7:30 tot 16:00 stage en om 18:00 begon ik bij bk tot 0:00quote:Op donderdag 8 november 2012 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarom, doe je goed
.
Dan lift je toch niet heel erg mee op kosten van de overheid?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt, niet dat ik van stufi veel terugzie trouwens die gaat rechtstreeks naar mijn moeder.
Dat lijkt me ook best zwaar. Stage + werk achter elkaar...quote:Op donderdag 8 november 2012 22:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Tijdens mijn opleiding liep ik van 7:30 tot 16:00 stage en om 18:00 begon ik bij bk tot 0:00. elke dag
.. en in het weekend werkte ik ook nogeens
.
Dus.
Damnquote:Op donderdag 8 november 2012 22:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Tijdens mijn opleiding liep ik van 7:30 tot 16:00 stage en om 18:00 begon ik bij bk tot 0:00. elke dag
.
Dus.
pappa en mamma?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen lening. Voor niks.
O rly? De McDonalds hier moest met maar liefst 50 medewerkers uitbreiden. Blijkbaar waren 50 betere kandidaten.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geloof niet dat je het dan erg hard hebt geprobeerd.
Pff, dat van mij trek ik al nauwelijksquote:Op donderdag 8 november 2012 22:40 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Dus.
Dus was jij ook goed bezigquote:Op donderdag 8 november 2012 22:40 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Dus.
20 uur + 5 dagen school. Je punt is?quote:
Dat is vaak het probleem met bijbaantjesquote:
Ik overnacht wel achter de bar :$quote:
Volgens mij is dr punt 30+ uur werken in het weekend en daarnaast 5 dagen schoolquote:Op donderdag 8 november 2012 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
20 uur + 5 dagen school. Je punt is?
Ik verdiende 4 euro of zo ...quote:Op donderdag 8 november 2012 22:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is vaak het probleem met bijbaantjes.
Ik had geluk toen ik nog een bijbaantje had, kreeg 10 gulden netto per uur. Als je dat omrekent is het net zoveel als tegenwoordig
, maar toen had je er meer aan dan nu
.
Ow ik kon gelukkig werken wanneer ik wildequote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik verdiende 4 euro of zo ...Ik werd niet eens altijd ingepland, dat vond ik zo naar.
Ik had natuurlijk wel een beetje een voorkeur qua wat voor werk, maar ik heb toch bij circa 30 bedrijven het geprobeerd. Die helaas niet iedereen aannemen. Maar het is goed zo, ik heb geen extra geld nodig op dit moment.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zat werkgevers die iedereen aannemen hoor, ik weet er zo een stuk of 5.
Terwijl ik echt in een minuscule plaats woon
Ik vang toch ruim 300 euro in de maand stufi + zorgtoeslag.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:41 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dan lift je toch niet heel erg mee op kosten van de overheid?
Hahahaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verdien genoeg, krijg het alleen niet
Dat ik geen vrije tijd heb... Ben hele week aan school bezig(25u school elke avond schoolwerk) en daarnaast nog werken 30+ uren in het weekend.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
20 uur + 5 dagen school. Je punt is?
True story.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Some of them want to use you, some of them want to get used by you
Ik wil gewoon iemand abusen nu :$ veel leuker :$quote:
WUT ? 20 uur reistijd voor 20 uur school ?? Damnquote:Op donderdag 8 november 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nu 20 uur school, 20 uur reistijd, 15 uur werk en huiswerk
2 uur heen en 2 uur terug, terwijl ik soms maar anderhalf uur college hebquote:Op donderdag 8 november 2012 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
WUT ? 20 uur reistijd voor 20 uur school ?? Damn.
Ik bied me aan. Heb toch geen reet te doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iemand abusen nu :$ veel leuker :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |