abonnement Unibet Coolblue
pi_119126497
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:01 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

K thanks, kga verder. Valt er toevallig nooit iets van de vrachtwagen daar? :D
Ghehehe, meestal zijn die dingen dan gelijk kapot als ze van die hoogte vallen ;)
  maandag 12 november 2012 @ 15:57:31 #127
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_119128098
hehe jammer is dat altijd ja :D

http://tweakers.net/pricewatch/compare/496/267535;313778;268303;316764/

is verdomde moeilijk als je de laatste specs niet meer volgt. Ik zou het dus écht niet weten. Vroeger was het gewoon de pentium 2 266mhz, volgens mij ben ik daar gestopt met bijhoude. :D

of deze voor 330:
http://computer-software.(...)jws7Kfj%2B4VB4M&df=1
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_119128399
Let wel dat beide modellen geen Full HD resolutie hebben hè (1920x1080) Maar dat is geen probleem natuurlijk als je een extern scherm aansluit. Overigens is die Samsung iets sneller, Core I5 tegenover Core I3. Beide niet slecht trouwens hoor.

Pentium 2 is al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden :o

Kijk anders ook eens hier, misschien heb je daar ook wat aan.
  maandag 12 november 2012 @ 16:16:13 #129
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_119128820
Thanks!
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  maandag 12 november 2012 @ 16:30:32 #130
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_119129321
Die meeting komt heus wel denk ik. Ik had gisteren ging zin om 11/11 te vieren, ik vond de herdenkingen van WOI op de Belgische zenders en de BBC interessanter!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 12 november 2012 @ 19:12:03 #131
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119135814
Ik heb vandaag met een vriendinnetje een jurkje op de kop kunnen tikken voor carnaval _O-
Helemaal passend bij het Roosendaalse thema 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119136821
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:27 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Ik kopte hem zelf wel in hoor, heb die behoefte me te verdedigen niet meer.
Uiteraard, het is inherent aan het feit dat de kinderen zoveel vrij hebben, ze kunnen jullie moeilijk aan het werk zetten in de kassen tijdens de vakanties.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_119137028
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:30 schreef Atmosphere82 het volgende:
Die meeting komt heus wel denk ik. Ik had gisteren ging zin om 11/11 te vieren, ik vond de herdenkingen van WOI op de Belgische zenders en de BBC interessanter!
Er zit hier op FOK! een clubje met WO1-"fans", onder leiding van yvonne in het C&H-forum, misschien iets voor jou?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_119137143
Nou, de longkanker van mijn moeder is niet te genezen, want uitgezaaid enzo. Het wordt nu slechts een kwestie van het leven zoveel mogelijk rekken op een acceptabele wijze, morgen krijgt ze de eerste stevige chemokuur... Het is de kleincellige variant, dus die is goed te behandelen, dus hopelijk ons mams nog jaren in ons midden. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 12 november 2012 @ 19:51:27 #135
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_119137577
Holy guacemole tekno, das geen best nieuws... sterkte voor je mams en iedereen die van haar houdt. Hoe is ze er onder?
Prrrrr
pi_119137812
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:51 schreef mrspoeZ het volgende:
Holy guacemole tekno, das geen best nieuws... sterkte voor je mams en iedereen die van haar houdt. Hoe is ze er onder?
Optimistisch en realistisch. Realistisch om te beseffen dat ze geen 75 (ze is nu 63) zal worden, optimistisch om vol voor de behandelingen te gaan om nog zo lang mogelijk van het leven te genieten.

Mijn moeder is een taaie. _O_
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_119137967
En ook zoiets erngstig als dit moet je altijd relativeren, zoals Bassie zei "altijd blijven lachen" en dat zullen we blijven doen. Ze moet nu drie dagen in het ziekenhuis blijven voor de chemokuur en aangezien mijn moeder een beetje nerdy is zei ik: eerst krijg je de WIFI-bestraling, daarna de bluetooth-bestraling, tot slot nog de 3G-bestraling.

We zijn misschien een beetje vreemd, maar dat is onze manier om er mee te dealen...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_119138320
Voor de rest houden we het lekker low key: vrienden, familie en collega's weten ervan. Op Facebook e.d. begin ik er niet over. Hier is het geen probleem voor mij om het erover te hebben, want dat is nog enigszins anoniem en de enige twee connecties tussen de club hier en mijn vriendenkring zijn (uiteraard) op de hoogte. (EDMAN en Kper_Norci weten vast wie ik bedoel.) Ik vind het fijn om het zo van mij af te schrijven...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 12 november 2012 @ 20:43:10 #139
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_119140612
Heftig, Tekno.....en wat blijven jullie er sterk onder. Ik ben medisch geschoold (gedeeltelijk, ik ben geen arts ofzo), en wij zeiden als collega's onderling altijd het volgende: 'Zodra je geestelijk breekt, is het een heel rap aflopende zaak.' Je moeder doet dus het allerbeste wat ze kan doen.

Het volste, werkelijk volste respect voor jullie: kanker is een rotziekte. Overigens is geen enkele manier om ermee te dealen vreemd. Alles wat voor jullie goed voelt, doen. Wil je moeder parachutespringen (bij wijze van), vooral lekker doen. Vanaf nu is het volop genieten, helaas met kanker, maar als ik jou zo hoor is je moeder een hele taaie madam, die zich niet zomaar klein laat krijgen.

Ik weet dat het anoniem is, en dat het nergens op slaat, maar als ik ooit op wat voor manier dan ook, iets voor jou of je moeder kan doen, al is het maar een kaartje sturen, laat het me dan even weten.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_119141794
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef Mucha-Girl het volgende:
Heftig, Tekno.....en wat blijven jullie er sterk onder. Ik ben medisch geschoold (gedeeltelijk, ik ben geen arts ofzo), en wij zeiden als collega's onderling altijd het volgende: 'Zodra je geestelijk breekt, is het een heel rap aflopende zaak.' Je moeder doet dus het allerbeste wat ze kan doen.

Het volste, werkelijk volste respect voor jullie: kanker is een rotziekte. Overigens is geen enkele manier om ermee te dealen vreemd. Alles wat voor jullie goed voelt, doen. Wil je moeder parachutespringen (bij wijze van), vooral lekker doen. Vanaf nu is het volop genieten, helaas met kanker, maar als ik jou zo hoor is je moeder een hele taaie madam, die zich niet zomaar klein laat krijgen.

Ik weet dat het anoniem is, en dat het nergens op slaat, maar als ik ooit op wat voor manier dan ook, iets voor jou of je moeder kan doen, al is het maar een kaartje sturen, laat het me dan even weten.
Je hebt helemaal gelijk, juist nu is de tijd om dingen te doen die je altijd had al willen doen. Noem het fatalistisch, ik noem het "try before you die". Mijn moeder wilt volgens mij stiekem nog altijd een joint roken, dus dat moet ze nu doen. Ze wil graag nog een keer naar Nepal gaan, en misschien moet ze dat ook gewoon doen ook...

En ja, kanker is een kk ziekte. :r En alles wat de (vooral mentale) pijn kan verzachten is mooi meegenomen. Van mij mag je een kaartje sturen en voor haar bidden...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 12 november 2012 @ 21:31:53 #141
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_119143451
quote:
17s.gif Op maandag 12 november 2012 21:03 schreef teknomist het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, juist nu is de tijd om dingen te doen die je altijd had al willen doen. Noem het fatalistisch, ik noem het "try before you die". Mijn moeder wilt volgens mij stiekem nog altijd een joint roken, dus dat moet ze nu doen. Ze wil graag nog een keer naar Nepal gaan, en misschien moet ze dat ook gewoon doen ook...

En ja, kanker is een kk ziekte. :r En alles wat de (vooral mentale) pijn kan verzachten is mooi meegenomen. Van mij mag je een kaartje sturen en voor haar bidden...
Dan zal ik dat beiden doen, ik zal zondag in de kerk om hulp vragen aan die man daarboven :) Zou je mij dan een adres kunnen toezenden voor een kaartje, en eventueel de voornaam van je moeder? Want 'lieve onbekende' op een kaartje als deze zetten is wellicht ook weer zo wat.

Ik zou als ik haar was ZEKER die joint roken, gewoon om het gedaan te hebben. En als ze het kan, dan zo snel mogelijk naar Nepal. Als de kanker te ver vordert zal het haar niet meer lukken, al is het maar omdat die enorme reis lichamelijk dan te zwaar wordt.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_119143963
*PM
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_119147845
Oei Tekno

Heeeeeel veel sterkte. Knap hoe jullie het opnemen. Je moeder klinkt erg sterk!
Tja wat die reis betreft als het even kan.. Boeken. En ik weet niet of ze al rookt maar zo niet kun je misschien beter een spacecake bakken dan een joint roken.. Gezien meteen vol over de longen roken niet erg lekker voelt.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 12 november 2012 @ 22:57:13 #144
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_119148489
quote:
2s.gif Op maandag 12 november 2012 19:40 schreef teknomist het volgende:

[..]

Er zit hier op FOK! een clubje met WO1-"fans", onder leiding van yvonne in het C&H-forum, misschien iets voor jou?
Klopt, daar kijk ik ook geregeld op! Ik zit tevens op www.forumeerstewereldoorlog.nl!

Maar toch bedankt! :Y
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 12 november 2012 @ 22:57:27 #145
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_119148502
quote:
15s.gif Op maandag 12 november 2012 19:42 schreef teknomist het volgende:
Nou, de longkanker van mijn moeder is niet te genezen, want uitgezaaid enzo. Het wordt nu slechts een kwestie van het leven zoveel mogelijk rekken op een acceptabele wijze, morgen krijgt ze de eerste stevige chemokuur... Het is de kleincellige variant, dus die is goed te behandelen, dus hopelijk ons mams nog jaren in ons midden. :)
Schraal! Succes! ;(
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  dinsdag 13 november 2012 @ 08:56:21 #146
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_119154703
Idd sterkte, bah :( zie je veel te vaak
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_119154772
Shit, tek, heel veel sterkte joh, wat gaat dat toch vies snel ook zeg, week of 2 weken terug nog niks aan de hand, en nu dit, bah.

Goeiemorgen ook iedereen, alhoewel dat goeie nu aardig relatief is natuurlijk.
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:18:34 #148
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_119155036
Moggûh
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:13:18 #149
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_119156174
Kut eej, sterkte tekno
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_119178269
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:00 schreef Kper_Norci het volgende:
Shit, tek, heel veel sterkte joh, wat gaat dat toch vies snel ook zeg, week of 2 weken terug nog niks aan de hand, en nu dit, bah.

Goeiemorgen ook iedereen, alhoewel dat goeie nu aardig relatief is natuurlijk.
Ja, bizar, dan woon je net in Rotterdam, komt gelijk de hele shit over je heen (kanker, reorganisatie, kiezen trekken, trage instanties als KPN en Stedin) ... En dan is het nog eens superdruk op je werk i.v.m. een collega die op vakantie is. Be prepared for a mental breakdown. :{

Ik kreeg net een whatsapp van m'n ma "ik heb de chemo gehad, voel me goed". Ik ben benieuwd wat ze tegenwoordig voor chemo krijgen. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')