O nou dat weet ik toch nietquote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zitten daar ook gewoon café's, hoor.
Als het er 40 zijn, zijn het er al veel denk ikquote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat valt tegenwoordig ook wel mee.
Ja. De Wallen zijn altijd druk, er is altijd wat te doen en er lopen een hele hoop heel gezellige mensen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
O nou dat weet ik toch niet![]()
Wil je echt in zo'n cafe zitten daar vraag ik me dan af...
Ow ok. Nouja ik heb zelf een beetje een beeld van criminaliteit en agressie enzo...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. De Wallen zijn altijd druk, er is altijd wat te doen en er lopen een hele hoop heel gezellige mensen.
Waarom niet?quote:
Ja, geheel onterecht.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Nouja ik heb zelf een beetje een beeld van criminaliteit en agressie enzo...
Zal wel onterecht zijn dan.
vast heel gezellig, totdat ze ineens met de rekening komen aanzettenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. De Wallen zijn altijd druk, er is altijd wat te doen en er lopen een hele hoop heel gezellige mensen.
Dat is overal..quote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vast heel gezellig, totdat ze ineens met de rekening komen aanzetten
Gewoon in natura betalenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? We zaten gewoon in een kroeg, hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En toch kan ik me niet bepaald voorstellen dat het een van de gezelligste buurten is van A'dam hoor...quote:
Ik ga je ook niet overtuigen. Geen zin in.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch kan ik me niet bepaald voorstellen dat het een van de gezelligste buurten is van A'dam hoor...
Daar kom je echt maar op 1 manier achter.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch kan ik me niet bepaald voorstellen dat het een van de gezelligste buurten is van A'dam hoor...
Sowieso vind ik Amsterdam geen gezellige stadquote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
In vietnam wel eens gehad, zit je in een bar met een vreemde te praten, komt hij ineens zeggen van: ja hoe ga je me betalen dollars of plaatselijke valutaquote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? We zaten gewoon in een kroeg, hoor.
Dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga je ook niet overtuigen. Geen zin in.
Hoor ik daar iemand 'Wallen meet' roepen?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar kom je echt maar op 1 manier achter.
Ik heb ook niks met Amsterdam.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso vind ik Amsterdam geen gezellige stad
Ik loop liever in m'n eentje over de Wallen dan door de Bijlmer.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet![]()
Maar ik denk niet dat je daar als leuke dame in je eentje wilt lopen eigenlijk...
Tja daar noem je ook ietsquote:Op donderdag 8 november 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik loop liever in m'n eentje over de Wallen dan door de Bijlmer.
Haha, ik ga wel hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand 'Wallen meet' roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |