Heb je heel misschien iets meer uitleg?quote:
Oneigenlijke dwalingquote:
Leg uit aub?quote:
Dat is niet zo heel erg slim van je.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:54 schreef Kloonhommel het volgende:
Nee, ik wist niet eens welke instantie het precies was. Pas bij het betalen van de helft van de rekening kwam ik daarachter maar aangezien deze regeling er al heel lang is en helemaal niemand die ik sprak tijdens het rondbellen en vragen naar offertes mij op de hoogte bracht dat ik niet van deze regeling gebruik kon maken wist ik niet beter dan dat het zo was.
Vind je? Ik heb nogal wat bedrijven gebeld en gesproken en zelfs bij 1tje langsgeweest. Iedereen had bergen info maar niemand zei: o wacht eens even, u woont daar? Nee nee dan kunt u geen gebruik maken van deze regeling.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel erg slim van je.
Het is nogal naïef om er zomaar vanuit te gaan dat die instantie de helft zou betalen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb nogal wat bedrijven gebeld en gesproken en zelfs bij 1tje langsgeweest. Iedereen had bergen info maar niemand zei: o wacht eens even, u woont daar? Nee nee dan kunt u geen gebruik maken van deze regeling.
Hoe dan ook, ik sta zwak begrijp ik?
Niks naief, het IS een regeling die al heel lang bestaat en gewoon uitgevoerd wordt. Wat ik en de ander niet wist is dat mijn woonplaats uitgesloten is van deze regeling.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is nogal naïef om er zomaar vanuit te gaan dat die instantie de helft zou betalen.
Iets zomaar voor waar aannemen noemt met naief.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Niks naief, het IS een regeling die al heel lang bestaat en gewoon uitgevoerd wordt. Wat ik en de ander niet wist is dat mijn woonplaats uitgesloten is van deze regeling.
Ook weer niet zomaar, de eiser bevestigde dat ik de helft moest betalen dankzij de regeling. Zij en ik wisten niet beter dan dit zo was. Kunnen we ophouden met dat ik of de eiser het maar van te voren hadden moeten weten want dat is dus duidelijk niet het geval.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Iets zomaar voor waar aannemen noemt met naief.
Al bevestigd die kerel door de telefoon dat je 800 kangoeroes geleverd krijgt.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ook weer niet zomaar, de eiser bevestigde dat ik de helft moest betalen dankzij de regeling. Zij en ik wisten niet beter dan dit zo was. Kunnen we ophouden met dat ik of de eiser het maar van te voren hadden moeten weten want dat is dus duidelijk niet het geval.
Kan je mijn vraag beantwoorden?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als je zoiets afspreekt en je hebt het niet zwart op wit is dat naief.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Niks naief, het IS een regeling die al heel lang bestaat en gewoon uitgevoerd wordt. Wat ik en de ander niet wist is dat mijn woonplaats uitgesloten is van deze regeling.
Wel degelijk naïef dus, als je hoopt dat de helft van de rekening betaald wordt door een andere instantie is toch wel het minste wat je zelf kunt doen nagaan wie die instantie is, op welke regeling wordt gedoeld en dubbelchecken of zij inderdaad gaan betalen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:54 schreef Kloonhommel het volgende:
Nee, ik wist niet eens welke instantie het precies was. Pas bij het betalen van de helft van de rekening kwam ik daarachter maar aangezien deze regeling er al heel lang is en helemaal niemand die ik sprak tijdens het rondbellen en vragen naar offertes mij op de hoogte bracht dat ik niet van deze regeling gebruik kon maken wist ik niet beter dan dat het zo was.
Heeft het bedrijf algemene voorwaarden?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kan je mijn vraag beantwoorden?
Iets meer info is wel handig. Om wat voor regeling gaat het?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kan je mijn vraag beantwoorden?
Waarom van het slechte uitgaan en geen oneigenlijke dwaling?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als zij het in eerste instantie bevestigd hadden is het dus dwaling. (in mijn mening)
Er is geen sprake van misverstand, er is geen cijfertje fout geschreven of zo in de offerte. Zij dachten net als ik dat ik gewoon recht had op die regeling.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom van het slechte uitgaan en geen oneigenlijke dwaling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |