Jaquote:Op maandag 12 november 2012 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jaaa ik twijfelde niet aan je hoor! Supertof :.D
Laten we daar potverdrie niet meteen vanuit gaan jaquote:Op maandag 12 november 2012 17:22 schreef leeell het volgende:
Therapie, als het eenmaal verankerd zit in je aard kan je dat niet zomaar even afleren.
Shitquote:Op maandag 12 november 2012 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee bebe, dat wilde ik net aan jou vragen
in je eentje gaat het hem niet worden, er zijn wel allerhande cursussen enzo voorquote:Op maandag 12 november 2012 17:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Laten we daar potverdrie niet meteen vanuit gaan jaDit ga ik gewoon even de komende 3 jaar afleren. Het liefst het komende jaar.
[..]
Shit
Ja niet in mijn eentje ook nee, met stagebegeleiders en slb'er enzo. Maar het is niet altijd, als ik op school ben kan ik prima in een groep praten, dan moet ik eens wat vaker mijn kop houden. Maar tijdens beoordelingsgesprekken enzo, dan word ik een sneue puddingquote:Op maandag 12 november 2012 17:27 schreef leeell het volgende:
[..]
in je eentje gaat het hem niet worden, er zijn wel allerhande cursussen enzo voor
Omdat ik dat dus wel moet kunnen? Zeker met psychiatrische patiënten, ik moet heel goed alles kunnen onderbouwen, anders lopen ze zo over me heen. Het is niet alleen maar billen wassen he? Ik moet ook mijn ideeën over de zorg in kunnen brengen, kunnen verdedigen waarom mijn opdrachten goed zijn, aan leerlingen uitleggen waarom hun opdracht niet of wel goed zijn en nog van alles waar ik nu even niet op kom.quote:Op maandag 12 november 2012 17:34 schreef leeell het volgende:
waarom zou je er wat aan willen doen, mensen zijn toch blij me hoe je werkt, dan hoef je je toch niet te verdedigen.
zeker in de zorg kan dat wel.
zolang je maar geen baan in het bedrijfsleven ambieert zal je nooit voor een ècht probleem komen te staan.
Dat is het ook nog niet eensquote:Op maandag 12 november 2012 17:39 schreef leeell het volgende:
lastig, je weet dat je het goed doet maar je kan alleen niet verdigen waarom.
maar het moet natuurlijk wel spontaan zijn , anders heb je er in een dialoog nog niets aanquote:Op maandag 12 november 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maak een stappenplan met: deze week zeg ik X aantal keer van dit en dat
En dat dan opbouwen tot ze gek van je worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |