Koop, durf te wedden dat Furdi ervan genietquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Gewoon jurkje met panty. Dus.
Neh, ik vind yoga pants vergelijkbaar met een legging en die zou ik niet zo onder een shirtje dragen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Koop, durf te wedden dat Furdi ervan geniet
picsquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neh, ik vind yoga pants vergelijkbaar met een legging en die zou ik niet zo onder een shirtje dragen.Dan gewoon jurkjes.
Tevens ben ik meer een jurkjes- en rokjesmeisje, dus besteed ik mijn geld liever daar aan.
Smaak.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neh, ik vind yoga pants vergelijkbaar met een legging en die zou ik niet zo onder een shirtje dragen.Dan gewoon jurkjes.
Tevens ben ik meer een jurkjes- en rokjesmeisje, dus besteed ik mijn geld liever daar aan.
Sla ze kapot.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:05 schreef Bloempje. het volgende:
Help. Half seksende mensen op de tramhalte. Ik ben bang.
Ja echtquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, oké. Zou ik ook niet durven.
Maar wel smerig.
Neeeeeeee. Dan sta ik in hetzelfde lijstje als mevrouw anale plezier met bord voor haar kop. Dat kan nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flippie wtfhaatster, je staat vanaf nu op mn haatlijst,
Jawelllquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neeeeeeee. Dan sta ik in hetzelfde lijstje als mevrouw anale plezier met bord voor haar kop. Dat kan niet
Ik denk dat ik een hartaanval krijg. Zoveel pijn. Dat overleef ik niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JawelllJe staat naast haar nota bene.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een hartaanval krijg. Zoveel pijn. Dat overleef ik niet.
Niet zoveel. Hoeeee is het met de hoeder van het goede leven?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:48 schreef HappyBob het volgende:
Hi Flipsje& Klinky
Wat is hier zoal gaande?
Voel je niet aangesproken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:50 schreef HappyBob het volgende:
En 'mevrouw anale plezier met bord voor haar kop'? Wie voldoet aan deze omschrijving?
Nog aardig aan het genieten van het levenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet zoveel. Hoeeee is het met de hoeder van het goede leven?!
Ik haakte al af bij 'mevrouw'.quote:[..]
Voel je niet aangesproken.
Bietsje m'n schatjequote:
Ouwe genieter!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog aardig aan het genieten van het levenAlleen wordt het langzamerhand beetje koud buiten wat het genieten soms toch wel in de weg staat
Hoe gaat het met jou&Jan en jullie opleiding?
[..]
Ik haakte al af bij 'mevrouw'.
[..]
Bietsje m'n schatje
Volgende vakantie is nog een groot vraagteken helaasquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ouwe genieter!Wanneer is de volgende vakantie?
Gaat goed hoor, studie gaat ook lekker.Alles tot nu toe gehaald. Het is wel drukkkk.
Oh stinkerd.
Ohh, balen! Hoe kan dat nou? Meestal heb je elke drie maanden wel een vakantie in de planning.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende vakantie is nog een groot vraagteken helaasMet nieuwjaar gaat 'm waarschijnlijk niet meer worden, dus misschien pas volgend jaar in de zomer weer.
Druk zijn is goed toch? Dan verveel je je in ieder geval niet tijdens je studieAls zal dat sowieso niet zo snel gebeuren met al dat gefriemel tijdens de les met Jan :$
WIE IS HET NOU?!?!
Ja, weet nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach klaphark
[..]
Ohh, balen! Hoe kan dat nou? Meestal heb je elke drie maanden wel een vakantie in de planning.![]()
Komt het door het kabinet?
Poehh, ja het houdt me wel actief.En niks gefriemel met Jan.
Mag niet. School is om op te letten.
Geheim
Hm, ja dat is ook waar. Het houdt een keer op. En niks mis met in Nederland blijven nee!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, weet nietNiet zoveel mensen kunnen rond die tijd, dus dan maar hier in Nederland feestje houden. Kan ook leuk zijn
En alles is de schuld van het kabinet toch
Gewoon in de pauze op de wc toch?
Vertel nou!! Pretty please
Totally spies.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vraag het niet aan mij, ik ben met pensioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |