SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Oké, dan zijn we wel geen vrienden hé!quote:Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik heb geen fok vrienden XD
ik dacht dat je het over real life had sjappiequote:Op donderdag 8 november 2012 17:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oké, dan zijn we wel gene vrienden hé!
Sorry kon geen foto vinden van je moeder. Dan maar een anderequote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry kon geen foto vinden van je moeder. Dan maar een andere
Mijn moeder is geen slet, daar is ze te lelijk voor.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry kon geen foto vinden van je moeder. Dan maar een andere
Ik ben blond, kom haten dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
die vorige chick in de OP was lekkerder, ben niet zo'n fan van blond
En hebben de genen hun werk gedaan?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn moeder is geen slet, daar is ze te lelijk voor.
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En hebben de genen hun werk gedaan?
ben jij een chick danquote:
hij heeft de genen van zijn vader, die is nog veel lelijkerquote:Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En hebben de genen hun werk gedaan?
Nee,gewoon nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:19 schreef Angel-Joy het volgende:
http://m.youtube.com/#/watch?v=Guc5Bv-jq7o
Yeah, ik ken het.
Gaan jullie ook leren? Vormen we een dance crew :S
Is goed, ik zoek al tijden een crew.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:19 schreef Angel-Joy het volgende:
http://m.youtube.com/#/watch?v=Guc5Bv-jq7o
Yeah, ik ken het.
Gaan jullie ook leren? Vormen we een dance crew :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |