quote:
Dat is niet grappig.quote:
Daagquote:Op donderdag 8 november 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had wel iets met beestenboelseks verwacht
Oh ik moet gaan
dag
Dank je. Weer zes dagen ellende.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, maar de manier hoe je het beschreef wel
Ik ga niet wachten op het antwoord want dan zijn we al overspoelt.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
Faal TT, zojuist was het nog een vraag.
Ja, dat had ook gekunt maar een alarm blert daar gewoon doorheenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had wel iets met beestenboelseks verwacht
Oh ik moet gaan
dag
Heb je er zo veel last van danquote:Op donderdag 8 november 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Weer zes dagen ellende.
[..]Sandy is er niks bij.
Ik kan helaas geen uitsluitsel geven tot de eerste vloedgolf heeft toegeslagen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga niet wachten op het antwoord want dan zijn we al overspoelt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Weer zes dagen ellende.
[..]Sandy is er niks bij.
Thanks voor de MIquote:Op donderdag 8 november 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je er zo veel last van dan?
Ik ben gezegend door de pil, trouwens, anders zou het bij mij ook rampzalig zijn. Ik vroeg me als kleinere Samzz iedere keer weer af waarom ik nog niet dood was, zoveel bloed.
De pil maakt mijn libido stuk en geeft me allerlei nare bijwerkingen. Ik ga binnenkort naar de huisarts om andere mogelijkheden te bespreken.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je er zo veel last van dan?
Ik ben gezegend door de pil, trouwens, anders zou het bij mij ook rampzalig zijn. Ik vroeg me als kleinere Samzz iedere keer weer af waarom ik nog niet dood was, zoveel bloed.
Ik krijg ook zo vaak ongewenste MI'squote:
Ik wil ook graag wat anders... Alleen geen idee wat, want ik ben niet zo fan van hormonen, maar bijna alles werkt juist op hormonen. Behalve de koperspiraal, maar daar kan ik dan weer niet tegenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
De pil maakt mijn libido stuk en geeft me allerlei nare bijwerkingen. Ik ga binnenkort naar de huisarts om andere mogelijkheden te bespreken.
Ik zit al in de schuilkelderquote:Op donderdag 8 november 2012 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen uitsluitsel geven tot de eerste vloedgolf heeft toegeslagen.
Wees maar niet bang. Als getrouwde vrouw zal mijn man de klappen wel opvangen.quote:
I'll take 'em as a man.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Als getrouwde vrouw zal mijn man de klappen wel opvangen.
Aaah trap avoided.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Als getrouwde vrouw zal mijn man de klappen wel opvangen.
Zoals in '95?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zullen hier wel weer moeten evacueren
Je kent me niet eens. Ik val best mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan beter in een atoombunker gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |