Dat geloof je toch niet he, dat is net zo iets als de Speld gelovenquote:Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
NWS / Noord-Korea stelt raket test uit vanwege Windows 8
Intelligence analysts said that the announcement gave rare insight into the inner workings of North Korea’s missile program, which until last year had been running on Windows 95.
A source close to the North Korean regime reported that Supreme Leader Kim Jong-un is furious about the Windows 8 problems and is considering a number of options, including declaring war on Microsoft. <<
Apple natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waar in godsnaam werk jij ?!
Dat iemand er eentje voor het nostalgisch gevoel heeft snap ik nog wel. Maar om serieus op te werken...
mwah, ik weet het niet. Het lijkt me typisch iets voor NK. Als je ziet dat ze tegenwoordig een hippe muis gebruiken bij het legerquote:Op zondag 21 april 2013 14:28 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet he, dat is net zo iets als de Speld geloven
Je bedoelt je hebt nog zo een Compag 300 MHZ? laptop van weleer met Windows 3.11 erop?quote:
300 mhz? Zeg maar Intel 386quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je bedoelt je hebt nog zo een Compag 300 MHZ? laptop van weleer met Windows 3.11 erop?
Dat wil ik zien. ( wel eigen geschoten foto tonen!)
Ik heb nog wel een werkende 486sx 25 desktop met win 3.1 als je dat ook accepteertquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je bedoelt je hebt nog zo een Compag 300 MHZ? laptop van weleer met Windows 3.11 erop?
Dat wil ik zien. ( wel eigen geschoten foto tonen!)
Ik werk er niet meer opquote:Op woensdag 24 april 2013 11:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo dan! Dat daar nog op gewerkt wordt... Apart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |