ditquote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef B-FliP het volgende:
Waarom zou je hier retro games op spelen? Voor DOS heb je DOSBOX, en voor de rest compatibility modes. Bovendien zijn een boel drivers voor nieuwere hardware niet te vinden voor oudere OS's..
Dat compatibility werkt minder vaak dan je denkt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef B-FliP het volgende:
Waarom zou je hier retro games op spelen? Voor DOS heb je DOSBOX, en voor de rest compatibility modes. Bovendien zijn een boel drivers voor nieuwere hardware niet te vinden voor oudere OS's..
Waar in godsnaam werk jij ?!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:55 schreef Xaryna het volgende:
Hier op het werk hebben de meeste computers XP, sommige hebben nog 98. En daar wordt ook gewoon mee gesurft en gewerkt.
Wat is er mis om met winXp te werken? Waarschijnlijk draaien ze toch op citrix oid.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waar in godsnaam werk jij ?!
Dat iemand er eentje voor het nostalgisch gevoel heeft snap ik nog wel. Maar om serieus op te werken...
Beveiligingsissues en een zeer gedateerd OS.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:51 schreef vallisarosa het volgende:
[..]
Wat is er mis om met winXp te werken? Waarschijnlijk draaien ze toch op citrix oid.
En anders zullen ze niet afhankelijk zijn van de pc's
als het niet meer ondersteund wordt, valt er niet veel te updaten hequote:Op vrijdag 9 november 2012 10:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat systeem zijn updates (niet waarschijnlijk) binnen haalt, omdat het totaal niet meer ondersteund wordt door Microsoft. Welke browser staat erop?Netscape? (
oldskool)
Groot gedeelte van bedrijven draait ook nog op XP. Puur omdat veel applicaties bij nieuwere versies van Windows niet meer goed werkt. Is bij mijn stagebedrijf ook nog zo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Beveiligingsissues en een zeer gedateerd OS.
Over 98 nog maar niet te spreken
Applicaties welke niet goed op windows 7 draaien zijn veelal gewoon slecht gecode.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Groot gedeelte van bedrijven draait ook nog op XP. Puur omdat veel applicaties bij nieuwere versies van Windows niet meer goed werkt. Is bij mijn stagebedrijf ook nog zo.
Ik zelf heb wel Windows 8 inmiddels, maar zit er over te neigen om weer terug te gaan naar Windows 7.
of spreken legacy items aan, dat hoeft niet perse slecht gecode te zijn...quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:31 schreef bluuf het volgende:
[..]
Applicaties welke niet goed op windows 7 draaien zijn veelal gewoon slecht gecode.
de beveiliging is altijd zo sterk als de zwakste schakel, de mens in dit geval... dus wat dat betreft is niks veilig..quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Beveiligingsissues en een zeer gedateerd OS.
98 was niet zo heel tof, maar als je maar zeer beperkt op internet moet (liefst niet browsen) is er niet zo veel aan de hand..quote:Over 98 nog maar niet te spreken
Nee, maar ik had het dan ook meer over aanvallen van buitenaf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
de beveiliging is altijd zo sterk als de zwakste schakel, de mens in dit geval... dus wat dat betreft is niks veilig..
en gedateerd, tja.. nasa gebruikt bij wijze van spreken ook nog NT... oud is niet direct slecht, sterker nog het kan stabieler en beter zijn..
[..]
98 was niet zo heel tof, maar als je maar zeer beperkt op internet moet (liefst niet browsen) is er niet zo veel aan de hand..
bij XP de machines hier heb ik daar geen last van.. of ooit last van gehad in +/-10 jaar tijd...quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het dan ook meer over aanvallen van buitenaf.
modded met windows 95quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:19 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Fout:
[ afbeelding ]
Kim gebruikt apple
Welke updates denk je dat er uitkomen voor Win 95 en 98?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat systeem zijn updates (niet waarschijnlijk) binnen haalt, omdat het totaal niet meer ondersteund wordt door Microsoft. Welke browser staat erop?Netscape? (
oldskool)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |