SE, het kan clusteren zijn, of moe zijn.. Of is ze ook verkouden? Ik weet van Chris dat hij met zijn (lichte) oorontsteking ook opeens fel ging huilen, en dan wiebelen (op schoot of lopend) hem hielp. Blijkbaar wiebelde de druk er dan vanaf.. Hoeft niet he, maar niet dat je het mist..
Mineola, in het begin liet ik Daan ook weleens naast me liggen. Of ik hing mijn arm bij hem in de wieg (stond direct naast me). Met 5 weken sliep hij alsnog gewoon op zijn eigen kamertje. Dus het aanhankelijk zijn hoeft ook niet blijvend te zijn

We hebben Daan ook "soort van" ingebakerd. Eerst strak onder de dekens. Daarna klem in een hydrofiel. Hij maaide zichzelf echt wakker door tegen zijn hoofd te stoten. Als we zijn handjes vasthielden sliep hij binnen een paar minuten. Dus toen overgestapt op die hydrofiel. Rond de 3 maand werd hij daar te sterk voor, en heeft hij zichzelf ontbakerd. Eerst 1 handje losgewurmd en viel dan alsnog in slaap. Met 2 handjes ging het toen ook snel goed.
Eet-tekenen was hier simpel. Van slaap naar honger in 5 seconden. Alsof de volumeknop een zwiep kreeg.. Daar viel niks te herkennen

Net weer met Daan wezen theedrinken bij mijn groepje moeders (iets van welzijn hier). Zelf met de moeders wat thema's besproken, en de kinderen lekker onder begeleiding gespeeld. En dat ze het zo goed vond dat hij de lepel wegduwde toen hij vol zat. Wat groei je dan als ze zeggen dat het zo'n schatje is.
En voordat we om de hoek waren lag hij al te tukken in de kinderwagen. Thuis overgelegd in bed, maar hij heeft zijn ogen niet eens opengehad.. Lekker moegespeeld