Dat kletsen is echt leuk iddquote:Op donderdag 8 november 2012 11:26 schreef Troeta het volgende:
Haha, clubsoda, toen begonnen hier de slaapproblemen pas idd. Toen wilde ik wel inbakeren eigenlijk:-) zelfs nu met twee jaar heeft hij dat nog, blijft ie maar wiebelen met zijn benen bijv.
Ah als ze tevreden is zal het idd wel goed zitten son! Nena is ook zo'n kletskous, geweldig vind ik dat. De hele dag door. Is ook nieuw voor me.
En al terugrollen joh? Ik oefen dat echt te weinig, ga d'r straks even op d'r buik leggen.
Ik vond de puckababy ook heel fijn hoor... Leyla lag naast me, en of ik hield haar vast terwijl ik sliep, of ze lag dan in de puckababy...quote:Op donderdag 8 november 2012 13:32 schreef Enfermera het volgende:
Om nog even toe te voegen aan de discussie; ze slaapt overdag gewoon zonder puckababy, maar omdat ze inderdaad 's avonds wat onrustiger is doen we haar 's nachts er wel inOok door dat onrustige uurtje 's avonds. Rondlopen met haar en haar armpjes vasthouden, of haar strak tegen je aanhouden zodat ze haar armpjes niet kan bewegen vind ze (na een minuutje) erg fijn en wordt ze heel rustig van, vandaar dat we met de puckababy zijn begonnen
En ik ga wel zien wanneer en hoe ik het ga afbouwen. Sowieso over een maandje krijgt ze haar eerste inenting, en dan mogen ze daarna sowieso niet ingebakerd, dus die nacht gaan we zien hoe ze het doet
Misschien dat ik daarna wel ermee stop als dat goed gaat
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vond de puckababy ook heel fijn hoor... Leyla lag naast me, en of ik hield haar vast terwijl ik sliep, of ze lag dan in de puckababy...
Alleen een beetje uitkijken dat ze geen voedingen gaan overslaan..
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef Mangostine het volgende:
Ik probeer het straks nog eens met het peertje, heb het met wat moedermelk aangestipt.
Ik vind het trouwens zo'n win, als ie spuitpoep heeft tijdens het verschonen en dat ik het dan op tijd in de oude luier weet op te vangen. Is ook prettiger voor muur/ deur/ kozijn/ lichtknopje etc.
Doe ik ook twink, als ik m vast heb slaapt hij binnen no time en kun je alles met hem doen, maar zodra hij in zn bedje is gelegd wordt hij weer wakker en breekt de hel los, dat vindt hij niet goed. Het suffe is, overdag geen enkel probleem met inslapen waar dan ook. Het is echt 's nachts en dan ook niet elke nacht. En tegen de ochtend, vanaf een uur of half zes, ook weer geen probleem.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef Twinkle20 het volgende:
JWaah Mango dat zal even schrikken geweest zijn.
Mineola als D niet in slaap wil vallen na de voeding wikkel ik haar strak in zon badcape en dan dicht tegen mama aan met mijn pink in haar mondje. Duurt een tien minuten/kwartiertje maar dan slaapt ze. Dan leg ik haar weer in haar eigen bedje met badcape en al. Misschien dat dat helpt?
Das hier trouwens echt in noodgevallen want meestal valt madammeke vanzelf in slaap.
Vanavond lekker douchen met haar! Heeft vent nu twee keer gedaan en das zon mooi gezicht als je haar helemaal ziet ontspannen. Vanavond mag ik :-)
Is het bij boven kouder dan beneden? Want dat hadden wij namelijk....Beneden was het bloedheet (verwarming doet raar) en toen sliep ze, en boven was ze elke keer wakker en wou niet slapen want koud!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef Mineola het volgende:
[..]
Doe ik ook twink, als ik m vast heb slaapt hij binnen no time en kun je alles met hem doen, maar zodra hij in zn bedje is gelegd wordt hij weer wakker en breekt de hel los, dat vindt hij niet goed. Het suffe is, overdag geen enkel probleem met inslapen waar dan ook. Het is echt 's nachts en dan ook niet elke nacht. En tegen de ochtend, vanaf een uur of half zes, ook weer geen probleem.
En al die onzekere babynoob-vragenquote:
Ja nu wil ik er weer eenquote:
Echt? Alleen even snuffelen leuk (binnenkort bij een vriendinquote:
heet dat zo tegenwoordig?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef bitterend het volgende:
Nee want ik ga breien en ruzzel spelen![]()
Mja ik mis die kleine ukkepuk in de draagdoek en het zoeken naar de borstquote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef Susie het volgende:
[..]
Echt? Alleen even snuffelen leuk (binnenkort bij een vriendin), maar voor nu ben ik echt wel even klaar eigenlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |