Allereerst, ik ben niet gelovig.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Lieve schat, post was ook niet voor jou bedoeld. Maar sarcastische vereenzelviging van de alhier aanwezige moslim zuster die weigert aan te nemen dit voortkomt uit een achterhaalde ideologie en schrijfseltjes van een man die een 8 jarige neuckte)
Wat probeer je hier nou duidelijk te maken?quote:Maar als iemand jou met een pistool tegen het hoofd vraagt je portemonnaie af te geven.... heb je nog altijd een keuze.... Ja of nee...
Sterker nog het maakt niet uit of die persoon jou een pistool tegen het hoofd houdt.
de keuze is en blijft gelijk Ja of nee
Dat jij handelt uit de verondersteling dat die persoon de trekker overhaalt, als jij nee kiest, is jouw perceptie...dat zou hij alsnog kunnen doen als je hem de portemonnaie geeft, of niet als je het niet doet.
Alles is altijd een keuze; geld afgeven, trekker overhalen, hoofddoek opzetten, naar je vent/eigenaar luisteren, je kinderen de strot doorsnijden.
Het zou tijd worden dat de islam verboden wordt. Dan worden er ook geen kinderen meer vermoord!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:49 schreef Boldface het volgende:
Hebben de gebruikelijke struisvogels zich hier alweer gemeld om te verkondigen dat er geen enkel verband bestaat met de islam?
jij begrijpt het. het is tijd dat het afgelopen is met al die nonsens van kinderen vermoordenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het zou tijd worden dat de islam verboden wordt. Dan worden er ook geen kinderen meer vermoord!
Lijkt me eerder dat de man wellicht een psychiatrische aandoening had.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ten tweede, dat jij niet begrijpt dat Daerdre probeert duidelijk te maken dat zelfdoding en het vermoorden van je vrouw en kinderen niet een "gebod" uit de Islam is zegt een heleboel over je skills wat betreft begrijpend lezen.
P'cies. Dat men deze verderfelijke ideologie die vaders gebiedt om kinderen te vermoorden als ze geen hoofddoek dragen toestaat... Ik heb er geen woorden voor.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij begrijpt het. het is tijd dat het afgelopen is met al die nonsens van kinderen vermoorden
ik ben even kwijt waar het ook weer precies stond alleen. quote eens even aubquote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
P'cies. Dat men deze verderfelijke ideologie die vaders gebiedt om kinderen te vermoorden als ze geen hoofddoek dragen toestaat... Ik heb er geen woorden voor.
Of juist wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat de man wellicht een psychiatrische aandoening had.
Had 'ie de koran maar niet moeten lezen.
Ach de meeste die hier regeren zijn allemaal trollen of denken dat ze 'grappige' reacties maken, tenminste dat hoop ik voor ze.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef Peunage het volgende:
Komt het ook weleens bij mensen op dat gelovigen niet alleen maar met religie bezig zijn? Dat ze soms dingen doen die helemaal niet met religie te maken hebben? Zoals boodschappen doen, koekjes bakken, zelfmoord plegen, een film kijken of op vakantie gaan.
Niet alles wat een Christen of een Jood doet is gerelateerd aan zijn/haar religie. Atheisten doen ook niet alles om in overeenstemming te zijn met het grote Atheistische denken(als dat al bestaat). Zo is het ook met moslims. Een man die zijn familie vermoord en zelfmoord probeert te plegen, die is niet goed bij z'n hoofd. Dan moet je vraagtekens zetten bij zijn geestelijke gesteldheid, niet meteen met een spotlight op zijn religie schijnen. Ik ga ook niet eens vertellen dat moord en zelfmoord verboden is binnen de Islam, want dat is als praten voor dovemansoren.
Beetje krank im kopf?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het waren zijn kinderen. laat hem!
Het aantal vermoorde vrouwen en kinderen zou beslist dalen, ja...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het zou tijd worden dat de islam verboden wordt. Dan worden er ook geen kinderen meer vermoord!
http://www.lifeinitaly.com/news/en/159264quote:Father stabs two children to death after separation
(ANSA) - Umbertide, November 7 - A man is in a critical condition in hospital with self-inflicted cuts to his neck after he killed his two children, an eight-year-old boy and a 12-year-old girl, in the Umbrian town of Umbertide late Tuesday.
Police suspect the motive for the double murder was the fact that the 44-year-old unemployed Moroccan man had recently separated from the mother of the children.
They believe he tried to kill himself after the extreme act.
The children were said to have been alone in the mother's apartment when the father came and attacked them as the woman was at work in a restaurant.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:59 schreef Boldface het volgende:
[..]
Het aantal vermoorde vrouwen en kinderen zou beslist dalen, ja...
Stelde ik dat dan? Wie leest hier niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Allereerst, ik ben niet gelovig.
Deardre stelde dat het nergens geschreven staat , maar er worden zoveel dingen gedaan uit naam van de islam die al dan niet geschreven staan verkeerd uitgelegd/geinterpreteerd worden.quote:Ten tweede, dat jij niet begrijpt dat Daerdre probeert duidelijk te maken dat zelfdoding en het vermoorden van je vrouw en kinderen niet een "gebod" uit de Islam is zegt een heleboel over je skills wat betreft begrijpend lezen.
Dat alles een keuze is in het leven.quote:Wat probeer je hier nou duidelijk te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meneer zal geen mogenlijkhad/middelen gehad hebben zijn kinderen te ontvoeren....
maar politiek correct mag de krant natuurlijk weer niet de godsdienstwaanzinige extremen vermelden om spanningen en onbegrip te voorkomenMuslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Ha-ha!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:01 schreef desiredbard het volgende:
Dat alles een keuze is in het leven.
ja ..ik had de keuze al dan niet te reageren.quote:
quote:Maar als iemand jou met een pistool tegen het hoofd vraagt je portemonnaie af te geven.... heb je nog altijd een keuze.... Ja of nee...
Sterker nog het maakt niet uit of die persoon jou een pistool tegen het hoofd houdt.
de keuze is en blijft gelijk Ja of nee
Dat jij handelt uit de verondersteling dat die persoon de trekker overhaalt, als jij nee kiest, is jouw perceptie...dat zou hij alsnog kunnen doen als je hem de portemonnaie geeft, of niet als je het niet doet.
Alles is altijd een keuze; geld afgeven, trekker overhalen, hoofddoek opzetten, naar je vent/eigenaar luisteren, je kinderen de strot doorsnijden.
Weerleg het eens dan, in plaats van je zwakzinnig te gedragen. Er zijn mensen die in de islam een rechtvaardiging vinden om hun eigen vrouw en kinderen te vermoorden. Ik heb het niet eens over de vraag in hoeverre de islam dat werkelijk rechtvaardigt, maar gewoon over de constatering dat het kennelijk gebeurt. Neem je de islam weg, dan neem je dus ook een rechtvaardiging weg om zo'n daad te plegen. Daarmee verkleint de kans dat mannen werkelijk tot zo'n actie overgaan.quote:
dat is denk ik onzin.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:44 schreef Boldface het volgende:
Daarmee verkleint de kans dat mannen werkelijk tot zo'n actie overgaan.
Dat is niet relevant. Ik heb namelijk niet beweerd dat het probleem geheel verdwijnt. Ik stel alleen dat je een rechtvaardigingsgrond wegneemt als je de islam wegneemt. En daarmee wordt de kans dus kleiner, omdat er een rechtvaardigingsgrond afvalt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat is denk ik onzin.
die man lag in scheiding, er zijn helaas te veel gevallen buiten de moslim gemeenschap waarbij de vader (en heeeeel soms de moeder) de kinderen vermoord in zo'n situatie om de islam de schuld te geven.
1 kindermoordenaar (toevallig islamitisch) is percentueel verwaarloosbaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:04 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. Ik heb namelijk niet beweerd dat het probleem geheel verdwijnt. Ik stel alleen dat je een rechtvaardigingsgrond wegneemt als je de islam wegneemt. En daarmee wordt de kans dus kleiner, omdat er een rechtvaardigingsgrond afvalt.
Ik heb niks gezegd over percentages en ook niet over de precieze omvang van de vermindering die wordt bereikt. Al wordt er in 10 jaar tijd maar één kind minder om vermoord, dan loont het al om de islam af te schaffen....quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
1 kindermoordenaar (toevallig islamitisch) is percentueel verwaarloosbaar
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:11 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over percentages en ook niet over de precieze omvang van de vermindering die wordt bereikt. Al wordt er in 10 jaar tijd maar één kind minder om vermoord, dan loont het al om de islam af te schaffen....
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:11 schreef Boldface het volgende:
Ik heb niks gezegd over percentages en ook niet over de precieze omvang van de vermindering die wordt bereikt. Al wordt er in 10 jaar tijd maar één kind minder om vermoord, dan loont het al om de islam af te schaffen....
Jij bent niet religieus, hoe verklaar je je onwetende reacties in dit topic dan? Je bent blijkbaar niet in staat om zelfstandig te denken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:44 schreef Boldface het volgende:
Trouwens: religie staat zelfstandig denken regelmatig in de weg. Mensen handelen op een bepaalde manier omdat ze menen dat het zo moet, volgens hun religie.
Welke rechtvaardigingsgrond. Er is namelijk helemaal geen rechtvaardigingsgrond. Ook niet in de Islam.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:04 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. Ik heb namelijk niet beweerd dat het probleem geheel verdwijnt. Ik stel alleen dat je een rechtvaardigingsgrond wegneemt als je de islam wegneemt. En daarmee wordt de kans dus kleiner, omdat er een rechtvaardigingsgrond afvalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |