abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118980599
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Dus omdat je vrouw het (begrijpelijkerwijs) vertikt om een hoofddoek te dragen, vermoord je 'dus' maar de kinderen? 8)7 8)7 8)7

Gestoorde gek.
Vind je dit raar??
  donderdag 8 november 2012 @ 15:24:50 #102
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_118980732
:N

Zieke gast. In alle groepen heb je wel van zulke idioten rondlopen.

Ik vraag me af wat hij schreef.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  donderdag 8 november 2012 @ 15:29:47 #103
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_118980944
Trolls.
I see trolls everywhere.
pi_118981433
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Dus omdat je vrouw het (begrijpelijkerwijs) vertikt om een hoofddoek te dragen, vermoord je 'dus' maar de kinderen? 8)7 8)7 8)7

Gestoorde gek.
Waarom is dat raar? Dat is daar heel normaal.
pi_118981825
In de tekst staat nergens dat deze man zijn kinderen om het leven heeft gebracht, omdat hun moeder geen hoofddoek meer droeg, dat maakt de telegraaf er van. :')
pi_118983570
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Wat een mongool ben jij zeg. :') Jezus waar moet ik beginnen.
Lieve schat, post was ook niet voor jou bedoeld. Maar sarcastische vereenzelviging van de alhier aanwezige moslim zuster die weigert aan te nemen dit voortkomt uit een achterhaalde ideologie en schrijfseltjes van een man die een 8 jarige neuckte)

Maar als iemand jou met een pistool tegen het hoofd vraagt je portemonnaie af te geven.... heb je nog altijd een keuze.... Ja of nee...
Sterker nog het maakt niet uit of die persoon jou een pistool tegen het hoofd houdt.
de keuze is en blijft gelijk Ja of nee
Dat jij handelt uit de verondersteling dat die persoon de trekker overhaalt, als jij nee kiest, is jouw perceptie...dat zou hij alsnog kunnen doen als je hem de portemonnaie geeft, of niet als je het niet doet.

Alles is altijd een keuze; geld afgeven, trekker overhalen, hoofddoek opzetten, naar je vent/eigenaar luisteren, je kinderen de strot doorsnijden.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_118983790
What... the... fuck...

:{
pi_118984016
Hebben de gebruikelijke struisvogels zich hier alweer gemeld om te verkondigen dat er geen enkel verband bestaat met de islam?
  donderdag 8 november 2012 @ 16:57:45 #109
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_118984307
Hoe houdt deze daad zelfs maar zijdelings verband met de islam?
pi_118984351
quote:
5s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:49 schreef Boldface het volgende:
Hebben de gebruikelijke struisvogels zich hier alweer gemeld om te verkondigen dat er geen enkel verband bestaat met de islam?
Lees maar terug.
  donderdag 8 november 2012 @ 17:16:37 #111
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_118984922
Maar zo werkt het toch niet. Als je als traditionele gelovige vindt dat je vrouw niet voldoende gehoorzaam is, onzedelijk gedrag vertoont, geen goede vrouw is in de ogen van Allah en wat dies meer zij, dan "straf" je de vrouw en neem je je kinderen mee om ze bij je eigen familie onder te brengen. Je vermoordt niet de kinderen terwijl je de vrouw laat lopen om vervolgens een zelfmoordpoging te doen. Ik zie hier een typisch gezinsdrama.
pi_118985401
quote:
Pas op: ik weet niet of een struisvogel wel halal is. Zo met hun kont omhoog en hun kop naar beneden lijkt het welhaast of ze tot the proleet bidden maar zeker ben ik daar niet van
pi_118985450
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef Iblardi het volgende:
ouw niet voldoende gehoorzaam is, onzedelijk gedrag vertoont, geen goede vrouw is in de ogen van Allah en wat dies meer zij, dan "straf" je de vrouw en neem je je kinderen mee om ze bij je eigen familie onder te brengen. Je vermoordt niet de kinderen terwijl je de vrouw laat lopen om vervolgens een zelfmoordpoging te doen. Ik zie hier een typisch gezinsdrama.
En die vrouw heeft dus inderdaad haar kinderen niet meer....
en gezien de teksten die die meneer dus in bloed geschreven heeft dus blijkbaar wel.
  donderdag 8 november 2012 @ 17:35:02 #114
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118985561
Walgelijk gewoon.
En dan probeert die lafaard ook nog zelfmoord te plegen om zo niet de gevangenis in te hoeven.
Maar in landen als Pakistan zullen ze het wel heel normaal vinden ... :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 8 november 2012 @ 17:48:43 #115
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_118985918
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:31 schreef desiredbard het volgende:

[..]

En die vrouw heeft dus inderdaad haar kinderen niet meer....
en gezien de teksten die die meneer dus in bloed geschreven heeft dus blijkbaar wel.
Ja, maar misschien was die meneer wel niet goed bij zijn hoofd. Had hij zijn vrouw gedood wegens overspel, dan had je nog kunnen zeggen dat hij weliswaar voor eigen rechter speelde, maar dat de wetten van zijn religie, wanneer een traditionele interpretatie wordt gevolgd, inderdaad de dood van de vrouw vereisen. Maar voor het doden van je eigen kinderen vanwege het gedrag van je vrouw is in de hele islam volgens mij geen spoor van rechtvaardiging te vinden.
pi_118985998
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:48 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ja, maar misschien was die meneer wel niet goed bij zijn hoofd.
Volgens mij is bijna iedereen het daar wel mee eens.
pi_118986328
quote:
13s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Walgelijk gewoon.
En dan probeert die lafaard ook nog zelfmoord te plegen om zo niet de gevangenis in te hoeven.
Maar in landen als Pakistan zullen ze het wel heel normaal vinden ... :r
Ik snap alleen niet helemaal wat Pakistan hiermee te maken heeft. Maar nee, nergens is het normaal om je kinderen te vermoorden.
pi_118986426
het waren zijn kinderen. laat hem!
pi_118986489
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:48 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ja, maar misschien was die meneer wel niet goed bij zijn hoofd.
MISSCHIEN WAS DIE MENEER GEWOON EEN FANATIEKE MOSLIM?!?!
quote:
Had hij zijn vrouw gedood wegens overspel, dan had je nog kunnen zeggen dat hij weliswaar voor eigen rechter speelde, maar dat de wetten van zijn religie, wanneer een traditionele interpretatie wordt gevolgd, inderdaad de dood van de vrouw vereisen.
meneer leeft en de kinderen van die vrouw leefden in een westerse maatschappij.. Niks te maken met de hersenkronkels pedofiele schrizofreen. (God bestaat niet en als je stemmen hoort ben je rijp voor het gesticht
quote:
Maar voor het doden van je eigen kinderen vanwege het gedrag van je vrouw is in de hele islam volgens mij geen spoor van rechtvaardiging te vinden.
Wraak, wat geschreven staat en mondeling overgedragen wordt .
En lul nu niet dat het niet zo is want om de een of andere reden kan in het Homohatend Iran Transexualiteit wel gewoon. (2e land qua operaties en ID bewijs verandering na Thailand)

het is maar hoe het de machtswellustigen uitkomt
  donderdag 8 november 2012 @ 18:41:23 #120
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_118987456
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:07 schreef desiredbard het volgende:

meneer leeft en de kinderen van die vrouw leefden in een westerse maatschappij.. Niks te maken met de hersenkronkels pedofiele schrizofreen. (God bestaat niet en als je stemmen hoort ben je rijp voor het gesticht

Nee, maar dan was het verband ten minste aantoonbaar geweest.
quote:
En lul nu niet dat het niet zo is want om de een of andere reden kan in het Homohatend Iran Transexualiteit wel gewoon. (2e land qua operaties en ID bewijs verandering na Thailand)

het is maar hoe het de machtswellustigen uitkomt
Sorry, dit snap ik niet. Wat bedoel je hiermee?
  donderdag 8 november 2012 @ 19:26:01 #121
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_118989474
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Lieve schat, post was ook niet voor jou bedoeld. Maar sarcastische vereenzelviging van de alhier aanwezige moslim zuster die weigert aan te nemen dit voortkomt uit een achterhaalde ideologie en schrijfseltjes van een man die een 8 jarige neuckte)

Allereerst, ik ben niet gelovig.

Ten tweede, dat jij niet begrijpt dat Daerdre probeert duidelijk te maken dat zelfdoding en het vermoorden van je vrouw en kinderen niet een "gebod" uit de Islam is zegt een heleboel over je skills wat betreft begrijpend lezen.

quote:
Maar als iemand jou met een pistool tegen het hoofd vraagt je portemonnaie af te geven.... heb je nog altijd een keuze.... Ja of nee...
Sterker nog het maakt niet uit of die persoon jou een pistool tegen het hoofd houdt.
de keuze is en blijft gelijk Ja of nee
Dat jij handelt uit de verondersteling dat die persoon de trekker overhaalt, als jij nee kiest, is jouw perceptie...dat zou hij alsnog kunnen doen als je hem de portemonnaie geeft, of niet als je het niet doet.

Alles is altijd een keuze; geld afgeven, trekker overhalen, hoofddoek opzetten, naar je vent/eigenaar luisteren, je kinderen de strot doorsnijden.
Wat probeer je hier nou duidelijk te maken? :')
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_118989635
Gebeurt daar toch elke dag zulke dingen? Boeiend, zolang ze maar lekker in hun eigen zandbak blijven.
Ik zwaai naar dieren.
pi_118989651
quote:
Het zou tijd worden dat de islam verboden wordt. Dan worden er ook geen kinderen meer vermoord! :(
pi_118989701
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het zou tijd worden dat de islam verboden wordt. Dan worden er ook geen kinderen meer vermoord! :(
jij begrijpt het. het is tijd dat het afgelopen is met al die nonsens van kinderen vermoorden :(
pi_118989755
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ten tweede, dat jij niet begrijpt dat Daerdre probeert duidelijk te maken dat zelfdoding en het vermoorden van je vrouw en kinderen niet een "gebod" uit de Islam is zegt een heleboel over je skills wat betreft begrijpend lezen.
Lijkt me eerder dat de man wellicht een psychiatrische aandoening had.

Had 'ie de koran maar niet moeten lezen. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')