abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119092414
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er is noch in de islam, noch in het christen- of jodendom een morele norm die voorschrijft je kinderen te vermoorden. Dus die vergelijking gaat wel degelijk op.
Dit is niet waar trouwens, Gert.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119092491
quote:
3s.gif Op zondag 11 november 2012 17:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dit is niet waar trouwens, Gert.
Oké, Klaas. Ik ben overtuigd.
pi_119092514
ik merk dat we wat moeite hebben met het definieren van de groep waarin we dit wegstoppen. omdat het vaak niet-westerse culturen zijn die dit soort daden nog al eens informeel wel ok vinden, en dit bij toeval in nederland vaak overeenkomt met mensen met een moslim achtergrond (snel gekrenkt, veel te groot ego, worden gek gemaakt door de lokale moskee), lijkt het me handig om de groep gewoon als moslims aan te duiden.
pi_119092533
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Als je daarna zelfmoord wilt plegen vast wel.
Ik bedoel het is geen kille en koude moord met een chronische gebrek aan emphatie blijkbaar.
Klopt, het is meer een warmhartige empathische moord.
pi_119119538
Elke week wel iemand die zijn gezin om legt.
pi_119153832
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik merk dat we wat moeite hebben met het definieren van de groep waarin we dit wegstoppen. omdat het vaak niet-westerse culturen zijn die dit soort daden nog al eens informeel wel ok vinden, en dit bij toeval in nederland vaak overeenkomt met mensen met een moslim achtergrond (snel gekrenkt, veel te groot ego, worden gek gemaakt door de lokale moskee), lijkt het me handig om de groep gewoon als moslims aan te duiden.
Dan lijkt het er op dat je hiermee zegt dat de islam zulke daden propageert.
pi_119153836
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 13:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zijn geen gematigde gelovigen.
Het zijn gewoon tokkies.
pi_119154123
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:16 schreef 3-voud het volgende:
En we hebben alweer een pareltje:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_zoekt_nederlan.html
Veel succes met zoeken in de marge waar het niet aan gelegen heeft.
Want het is uitgesloten dat een niet-moslim een dergelijke walgelijke misdaad begaat?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:52:55 #259
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_119185056
Ik sluit een psychose niet uit. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_119351628
Ben ik helemaal met je eens een psychose...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')