PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Klopt niets van en daar durf ik al mijn 150 euro's op in te zettenquote:
Hoezo ?quote:
Ik zing hem mee met het deuntje in mijn hoofd bazenlied/quote:Op donderdag 8 november 2012 11:35 schreef vandermar het volgende:
Willy's wil is de illest ik kom zo hard
bitches willen in me chillen is het zo maar
nigger ho maar, nigger ho maar night!
Bitches willen chillen want die kerl komt op tv
Zet je tv aan en kijk de ww gaan
Nog steeds steeds der aan en hij heeft geen baan
Willy motherfucking wartaal wat?!
Nigger huub huub check me barbatruc
Ik kom barba hard en ik kom barba dope
En voor de baan komt doe ik me barba show
En van je aja jippie nigger aja yoo
Gooi die tieten in de lucht iedereen zegt (yeuw)
Woow die niggers komen hard kijk ze clippen
Woow die niggers worden omringd door bitches
Woow die alweer weer wat "twannes sensurecht"
Net zo echt als junkies aan de crack
De strekking was duidelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef vandermar het volgende:
Wie ben ik? Ik ben de shit van al die rappers hier!
En al die chicks willen chillen met een click, maar de click die is te ver van hier.
Doe mij een flesje bier, geef Willy xtc
Sletjes daar, sletjes daar (sletjes waar?) Sletjes hier!
Sletjes aan de (cocaine), sletjes aan de hennessy,
sletjes in de jimmy woo, dat sletje daar heet stephanie
En ze wil met me mee naar me crib, maar ik fock niet met die lelijke chicks
En je weet dat ik levend space alsof ik in een motherfucking matrix zit, ja
Die bedoelde ik eigenlijk
Willyquote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik zing hem mee met het deuntje in mijn hoofd bazenlied/
hyves link?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Die ene heet Lydia en is ze... 22 ! Legaal
NEEEEE JOOOOOOquote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er vandaag in Thalia ? Ik moet zo richting school man en daarna voetbal als je na half 10 nog niet binnen bent kan het welquote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik rij zo over een uurtje naar rotterdam en dan vvnavond Thalia
MENSEN IN DE PARTY IK ZEI TOCH IK ZEI TOCHquote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Bestaat dat nog steeds? Paar prachtige avonden gehad, jaar of 7/8 terug, prachttentquote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik rij zo over een uurtje naar rotterdam en dan vvnavond Thalia
Tuurlijk , ze zijn wel stricter rondom leeftijden gewordenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bestaat dat nog steeds? Paar prachtige avonden gehad, jaar of 7/8 terug, prachttent![]()
Daarna nooit meer geweest
Ik zie nergens dat ze 22 isquote:
whahah was eigenlijk een fa2. Ben bang voor Fokkers. Maar als je wil komen mag dat. Denk niet dat je me zult herkennen daar xDquote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat is er vandaag in Thalia ? Ik moet zo richting school man en daarna voetbal als je na half 10 nog niet binnen bent kan het wel
Morgen is toch Asian feest daar ? Zit net agenda te checkenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
whahah was eigenlijk een fa2. Ben bang voor Fokkers. Maar als je wil komen mag dat. Denk niet dat je me zult herkennen daar xD
Want je bent niet een hosselaar IRLquote:Op donderdag 8 november 2012 11:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
whahah was eigenlijk een fa2. Ben bang voor Fokkers. Maar als je wil komen mag dat. Denk niet dat je me zult herkennen daar xD
Klopt.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Morgen is toch Asian feest daar ? Zit net agenda te checkenMisschien gaat een chineese guy die ik ken daar ook heen
dat zag ik ookquote:
Is dat niet gewoon Lex Trany?quote:
ervaring ?quote:
Nee maar ik dacht aan de naam Axl Rose en als je daar wat husselt krijg je oral sexquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht aan de naam Axl Rose en als je daar wat husselt krijg je oral sex
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht aan de naam Axl Rose en als je daar wat husselt krijg je oral sex
Wie is die chick danquote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef vandermar het volgende:
Ik heb tevens iets aan de OP toegevoegd
Dunno, welke trouwens?quote:
Meer van haarquote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef vandermar het volgende:
Revenge of the nerdsquote:
Geen ideequote:
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Tweet die foto naar haar en zeg dat heel FOK! Ultimate Team clan op haar geilt!
Ik twitter nietquote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ze is btw wel een stuk minder lekker op twitterquote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Staan voldoende leuke foto's tussen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:59 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ze is btw wel een stuk minder lekker op twitter
Te oud he.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:59 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ze is btw wel een stuk minder lekker op twitter
Het komt denk ik doordat we nu weten dat ze ouder is dan 20. Voordat we het wisten was het nog spannend en stoutquote:
Toefjes vond haar eerst niet goed genoeg, omdat het zijn dochter had kunnen zijn, misschien is die nu juist positieverquote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Het komt denk ik doordat we nu weten dat ze ouder is dan 20. Voordat we het wisten was het nog spannend en stout
Lelijker dan de gedrochten op secondlife is ze vast niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toefjes vond haar eerst niet goed genoeg, omdat het zijn dochter had kunnen zijn, misschien is die nu juist positiever
OMFG...veel sneuer moet het niet worden: met de hele community achter 1 minderjarig meisje aanquote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Lelijker dan de gedrochten op secondlife is ze vast niet.
aardige toevoegingquote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef vandermar het volgende:
22quote:Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
OMFG...veel sneuer moet het niet worden: met de hele community achter 1 minderjarig meisje aan
Prima:quote:
Ik wil studeren in Australië nuquote:Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
OMFG...veel sneuer moet het niet worden: met de hele community achter 1 minderjarig meisje aan
We kunnen ook met de hele community achter jouw kersverse vrouw aanquote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima:
Ik niet, vind haar zelf niet bijzonder. Genoeg sletten hier die look a likes zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima:
Ze houdt niet van internetnerds die zich op een forum verschuilen achter een profielnaamquote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
We kunnen ook met de hele community achter jouw kersverse vrouw aan
Hoeveel top spitsen gaat Messi nog verkrachten? Die jongen word altijd de hemel ingeprezen omdat hij zo bescheiden zou zijn. Zlatan is mislukt bij Barca omdat die kleine dwerg perse in de punt van de aanval wilde spelen.quote:
Vrouw van PrideoftheSouth, ik ben Mikel en ik kom uit Nijmegen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze houdt niet van internetnerds die zich op een forum verschuilen achter een profielnaam
Ze gaat wel eens naar Sanadome...of hoe dat ook mag hetenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vrouw van PrideoftheSouth, ik ben Mikel en ik kom uit Nijmegen.
Als je ooit in de buurt bent..
Heel normaal toch? Ik heb ook weleens iemand de huid volgescholden omdat hij de bal niet aflegde maar miste. Als je hem niet aflegt, scoor hem dan. En tevens is Messi de beste aanvaller ter wereld en wat mij betreft heb je dan een treedje voor op de rest.quote:
Mijn moeder ook...quote:Op donderdag 8 november 2012 12:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze gaat wel eens naar Sanadome...of hoe dat ook mag heten
Mijn vriendin ook. Moet ik haar nu aanlijnen?quote:
En wat dan, de speler verkrachten die het meeste scoort van wie dan ook?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoeveel top spitsen gaat Messi nog verkrachten? Die jongen word altijd de hemel ingeprezen omdat hij zo bescheiden zou zijn. Zlatan is mislukt bij Barca omdat die kleine dwerg perse in de punt van de aanval wilde spelen.
David Villa was een geweldige spits in zijn tijd bij Valencia en scoorde de ene na de andere voor zijn club en land, maar ook hij moet de weg vrij maken voor de grote ego van Messi.
Dat betekende dat ik geen interesse meer hebquote:
Messi is goed en vaak beslissend voor Barcelona, maar het moet niet te gek worden. David Villa is net terug van een blessure en wilt zich gewoon weer bewijzen. Dan ga je hem niet de huid volschelden omdat je een doelpunt misloopt.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heel normaal toch? Ik heb ook weleens iemand de huid volgescholden omdat hij de bal niet aflegde maar miste. Als je hem niet aflegt, scoor hem dan. En tevens is Messi de beste aanvaller ter wereld en wat mij betreft heb je dan een treedje voor op de rest.
Geloof me, dat was het met jouw interesse ook geweestquote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat betekende dat ik geen interesse meer hebhoef geen jongere versie van mijn moeder. Dus je huwelijk is veilig.
Als de best aanvaller tegen een club als Celtic faalt, mag je ook naar jezelf wijzen. Niet iedereen maakt elke kans af die hij krijgt dus geen reden om je zo uit te laten tegen iemand anders.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heel normaal toch? Ik heb ook weleens iemand de huid volgescholden omdat hij de bal niet aflegde maar miste. Als je hem niet aflegt, scoor hem dan. En tevens is Messi de beste aanvaller ter wereld en wat mij betreft heb je dan een treedje voor op de rest.
Messi heeft voldoende krediet opgebouwd omdat hij simpelweg wedstrijden voor je wint.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Messi is goed en vaak beslissend voor Barcelona, maar het moet niet te gek worden. David Villa is net terug van een blessure en wilt zich gewoon weer bewijzen. Dan ga je hem niet de huid volschelden omdat je een doelpunt misloopt.
Gister ging het bij Messi ook alles behalve goed hoor.
David Villa op zijn best zou er misschien geen 40 maken in de competitie maar zeker wel 30. En zeker in het spel van Barca. Als je nagaat dat Zlatan daar is mislukt, maar wel 16 goals maakte in een half jaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
En wat dan, de speler verkrachten die het meeste scoort van wie dan ook?
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb het hier wel eens aangestipt, maar trouwen stelt eigenlijk niet zoveel voor. Je hebt een lange relatie, maar dan is er 1 dag dat zij een witte jurk aan heeft en jij een pak. Ohja, en je doet een loze belofte voor al je familie, vrienden en collega's.
Maar goed, trouwen is wel nutteloos, omdat het huwelijk uitgevonden is in de tijd dat mensen nog een levensverwachting hadden van 28 a 30 jaar. Een leven lang bij elkaar blijven toen is zoveel anders dan nu. Als je tien jaar bij elkaar bent, de seks voorspelbaar is, en eigenlijk alleen nog maar op zondag gebeurt, of af en toe een zondag, groeit bij beide partners toch het verlangen naar andere seks, omdat het oh zo voorspelbaar is geworden.
Conclusie: het huwelijk moeten ze laten vervallen, maar naar een systeem omtoveren als in de voetballerij. Een contract voor 1, 2 of 3 jaar. Nadat het contract verlopen is kun je transfervrij weg. Wil je zelf eerder weg, zal er een transfersom betaald moeten worden, zodat de gedupeerde financiele genoegdoening krijgt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:44 schreef vandermar het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat mijn ouders ooit bijelkaar weggaanze zijn 9 maanden langer samen dan dat ik oud ben (toeval?
)
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, briljante date was in een vd Valk. Gewoon kamertje geboekt, haar alle hoeken van de kamer laten zien, om een uur of 9 savonds moest ze weg. Toen ben ik lekker een hapje gaan eten in het restaurant. toen kreeg ik een smsje van dr. Dat ze iets in mn broekzak had gedaan. Had ze er 50 euro ingestopt. Ik voelde me net een mannelijke hoer
Nog meer: check het verhaal over mijn collega, pagina 1 of 2 van het vorige TTquote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]![]()
[..]
Godver. Wat een niveau heb ik gemist vanmorgen.
Ja, die had ik ook gelezen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog meer: check het verhaal over mijn collega, pagina 1 of 2 van het vorige TT
Toefjes heeft er nog meer verteld. Die zijn het zeker waard om herlezen te wordenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]![]()
[..]
Heb alles gelezen. Met z'n blote anus tegen het autoraam.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:19 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Toefjes heeft er nog meer verteld. Die zijn het zeker waard om herlezen te worden
Lindgren heeft zijn huiswerk gedaanquote:Op donderdag 8 november 2012 12:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb alles gelezen. Met z'n blote anus tegen het autoraam.![]()
Daarom, altijd je tentamens om 9 uur hebben (ook al zou ik nu ook een moeten maken maar ik had een opdracht niet optijd ingeleverd omdat ik 2 weken niet op die website van school kon komenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]![]()
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had laatst ook wel een grappige actie. We waren met wat gasten wezen bowlen en na een uurtje of drie daar vertoefjes te hebben besloten we naar de stad te gaan. Op weg naar buiten uiteraard met je klauwen door de snoeppot. Daar lagen van dit soort snoeprolletjes:
[ afbeelding ]
(maar dan van die zonder bedrukking, gewoon zo'n doorzichtige verpakking)
Het was een kwartiertje lopen of iets dergelijks en we hadden al genoeg bier op allemaal. Iedereen een beetje aangeschoten rondbanjeren etc. Je kent het wel.
Komt er dus zo'n man aangelopen en ik stoot 'm op z'n schouder, kijk schichtig om me heen en vraag heel zachtjes of hij pillen wil kopen. Die man reageert verbaast maar wel geïnteresseerd. Heb ik dus zitten vertellen wat je er allemaal mee kunt doen enzo. Hij wilde er in eerste instantie niet voor betalen, dus na een paar minuten ging ik akkoord. Hij mocht ze voor deze keer gratis hebben. Ik met m'n hand twee van die rolletjes uit m'n broek gehaald, nog eens goed om me heen gekeken en ze aan hem gegeven. Zonder te kijken gingen ze zo in z'n binnenzak. Hij gaf me nog een hand en is doorgelopen.![]()
Ik heb straks om 3 uur nog een keer een tentamen, ik ging er daarom vroeg uit om nog te kunnen lerenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom, altijd je tentamens om 9 uur hebben (ook al zou ik nu ook een moeten maken maar ik had een opdracht niet optijd ingeleverd omdat ik 2 weken niet op die website van school kon komen)
3 uurquote:Op donderdag 8 november 2012 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb straks om 3 uur nog een keer een tentamen, ik ging er daarom vroeg uit om nog te kunnen leren
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
Goeiemorgen
Wat een homo's (op BDIL na dan![]()
) die hier op Messi gaan haten, is toch heel normaal dat je iemand de huid vol scheldt als hij voor eigen succes gaat en dan mist? Doe ik bij clubs ook altijd.
O, jij weet precies hoe het gegaan is? Ja ik dacht al wie is dat toch die er de hele tijd bij zit in de kleedkamer enzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had die bij Zlatan ook moeten doen. En niet achterbaks via Guardiola.
Staat dat in Zlatan zijn boek dat Messi erachter zat?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had die bij Zlatan ook moeten doen. En niet achterbaks via Guardiola.
In het echt wel ja, maar in FIFA schiet ik altijd zelf. Nu weet ik ook waarom ik geen clubs met jullie doequote:Op donderdag 8 november 2012 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
Goeiemorgen
Wat een homo's (op BDIL na dan![]()
) die hier op Messi gaan haten, is toch heel normaal dat je iemand de huid vol scheldt als hij voor eigen succes gaat en dan mist? Doe ik bij clubs ook altijd.
Ja Zlatan was toen gehaald voor de spitsen positie, maar meneer Messi wilde persé in spits spelen waardoor Zlatan in een conflict raakte met Guardiola.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Staat dat in Zlatan zijn boek dat Messi erachter zat?
Ik ben nog maar rond bladzijde 60 (al 3 maanden ofzo)
Uiteindelijk neemt ie het in. Is het pepermuntquote:Op donderdag 8 november 2012 12:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had laatst ook wel een grappige actie. We waren met wat gasten wezen bowlen en na een uurtje of drie daar vertoefjes te hebben besloten we naar de stad te gaan. Op weg naar buiten uiteraard met je klauwen door de snoeppot. Daar lagen van dit soort snoeprolletjes:
[ afbeelding ]
(maar dan van die zonder bedrukking, gewoon zo'n doorzichtige verpakking)
Het was een kwartiertje lopen of iets dergelijks en we hadden al genoeg bier op allemaal. Iedereen een beetje aangeschoten rondbanjeren etc. Je kent het wel.
Komt er dus zo'n man aangelopen en ik stoot 'm op z'n schouder, kijk schichtig om me heen en vraag heel zachtjes of hij pillen wil kopen. Die man reageert verbaast maar wel geïnteresseerd. Heb ik dus zitten vertellen wat je er allemaal mee kunt doen enzo. Hij wilde er in eerste instantie niet voor betalen, dus na een paar minuten ging ik akkoord. Hij mocht ze voor deze keer gratis hebben. Ik met m'n hand twee van die rolletjes uit m'n broek gehaald, nog eens goed om me heen gekeken en ze aan hem gegeven. Zonder te kijken gingen ze zo in z'n binnenzak. Hij gaf me nog een hand en is doorgelopen.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O, jij weet precies hoe het gegaan is? Ja ik dacht al wie is dat toch die er de hele tijd bij zit in de kleedkamer enzo.
Ik overdrijf natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het echt wel ja, maar in FIFA schiet ik altijd zelf. Nu weet ik ook waarom ik geen clubs met jullie doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |