Ben ik in ieder geval niet de enige...quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
No offence, maar wat een saai verslag. Ik lees alleen een guide van het vliegveld en gratis reclame voor hyatt. Klinkt echt uit de hoogte.
Weet ik in ieder geval dat het niet aan mij ligtquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef Iwanius het volgende:
Hoera, je hebt een medestander.![]()
Lucht dat nou op?
Tja, gelukkig is het aantal mensen die mijn verslagje niks vonden op 1 hand te tellen alsof ik het voor hen alleen zou doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:40 schreef Buitendam het volgende:
Je ziet dat vaker bij zelfbenoemd reizigers dat ze tegen elkaar gaan lopen bitchen wie nou eigenlijk het beste/mooiste/minst toeristische stukje heeft gezien. Zo treurig altijd
Ja en? Ben je toch nog de discussie aangegaan die ik beschrijf?quote:Op maandag 15 april 2013 10:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tja, gelukkig is het aantal mensen die mijn verslagje niks vonden op 1 hand te tellen alsof ik het voor hen alleen zou doen.
Ben je lid van de koninklijke familie ofzo? Want ook dit klinkt weer ongelooflijk uit de hoogte.quote:Op maandag 15 april 2013 10:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tja, gelukkig is het aantal mensen die mijn verslagje niks vonden op 1 hand te tellen alsof ik het voor hen alleen zou doen.
Waarschijnlijk wel ja, en daar is ook niks mis mee. Maar het is gewoon erg saai beschreven, en in een 'reis'-verslag verwacht ik toch wel een beetje actie hier en daarquote:Op zondag 19 mei 2013 13:23 schreef Individual het volgende:
De meerderheid zal toch wel een vergelijkbare ervaring hebben met Indonesië? Niet iedereen is een 'reiziger'.
22x keer de naam van het hotel noemen in het verslag is idd een beetje veel, maar voor veel vakantiegangers is het hotel heel belangrijk. Ze komen vooral om te relaxen en de mensen buiten het resort zijn ook een leuke ervaring.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, en daar is ook niks mis mee. Maar het is gewoon erg saai beschreven, en in een 'reis'-verslag verwacht ik toch wel een beetje actie hier en daar
Had je het kaartje in zijn verslag nog bekeken? Of was je toen al afgehaakt ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:08 schreef elcastel het volgende:
Tip: ga eens naar Java en boek geen Hyatt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |