Jawel ! De fresh meat bestaat uit een 14 weken lange training en begint dus op 13 januariquote:
Oh, hoef je niet te qualifyen?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
D'awww TT
[..]
Jawel ! De fresh meat bestaat uit een 14 weken lange training en begint dus op 13 januari
Ik krijg nog een hele rits aan info; maar wat ze al had doorgegeven was: we krijgen 14 weken lang elke zondag training. Na die 14 weken komt er een test en kijken ze dus of je qualified bent om mee te gaan doen met het trainen op maandag en woensdag met het teamquote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, hoef je niet te qualifyen?
Wel lachen
Ah bahquote:Op donderdag 8 november 2012 10:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tof!!
Meh, dierenarts komt om kwart voor 11
Onzin, looks tellen ook meequote:Op donderdag 8 november 2012 10:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik krijg nog een hele rits aan info; maar wat ze al had doorgegeven was: we krijgen 14 weken lang elke zondag training. Na die 14 weken komt er een test en kijken ze dus of je qualified bent om mee te gaan doen met het trainen op maandag en woensdag met het team
Dus misschien houdt het wel op na 14 weken omdat ik rete slecht benTheheheh
Lol betwijfel ik sterkquote:
Tof!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
D'awww TT
[..]
Jawel ! De fresh meat bestaat uit een 14 weken lange training en begint dus op 13 januari
nee moeten rolschaatsen zijn; maar om wat gevoel te krijgen weer (is echt 10 jaar geleden dat ik er op stondquote:
Skeeleren kan zelden in de winter he?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee moeten rolschaatsen zijn; maar om wat gevoel te krijgen weer (is echt 10 jaar geleden dat ik er op stond) ga ik dus deze winter al wat skeeleren
Maar ik móet dus nog wel rolschaatsen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |