Volgens mij wordt wiskunde bij allerlei alledaagse verschijnselen toegepast, dus als je het in die vorm giet, kan het nog weleens interessant zijn. Denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over wiskunde praten is 99/100 keer niet leuk...
Dat kan best leuk zijn, maar misschien ben ik zelf te geïnteresseerd dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over wiskunde praten is 99/100 keer niet leuk...
Praten met mensen doe over alles wat er om je heen gebeurt. Het weer, de politiek, het nieuws, koetjes en kalfjes verhaal, luchtig.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is mogelijk om leuk te praten over wiskunde toch? (bijvoorbeeld) Het hoeft niet meteen complete onzin te zijn toch?
Ik heb niet heel veel fantasie nee.
lief is goed denk, maarja je moet het ook nog kunnen verwoorden naar een meid, denk dat dat dan meer het probleem is?quote:
Het is alleen onzin als je er niet zelf in gelooft.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef benzin het volgende:
Waarom vinden ze dat leuk dan?En hoe doe je dat?
Het komt op mij over als onzin praten tegen haar.
Laat ik het anders zeggen, de meeste mensen vinden praten over wiskunde nooit leuk. Laat staan meisjes, of je moet er een treffen die houdt van wiskunde maar die zijn zeer zeldzaam.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan best leuk zijn, maar misschien ben ik zelf te geïnteresseerd dan.
Wat is dan wel leuk?
Mensen praten graag over zichzelf, over hun eigen passies. Met oefenen met praten heb je met goed luisteren het halve werk al gedaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan best leuk zijn, maar misschien ben ik zelf te geïnteresseerd dan.
Wat is dan wel leuk?
Dat klinkt heel erg moeilijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, de meeste mensen vinden praten over wiskunde nooit leuk. Laat staan meisjes, of je moet er een treffen die houdt van wiskunde maar die zijn zeer zeldzaam.
Over dingen praten die je hebt gedaan, meegemaakt. Leuke verhalen. Anekdotes.
Het meeste wat lijkt op een stappenplan is het volgende:quote:
Ik had een klasgenoot die ook niks deed of boeiend vond (behalve D&D). Daarom, als hij met meisjes praatte die hij leuk vond, praatte hij over mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je niks meemaakt dan is dat moeilijk ja.
Mwehe dat is ook een manier.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot die ook niks deed of boeiend vond (behalve D&D). Daarom, als hij met meisjes praatte die hij leuk vond, praatte hij over mij.
Dat was raar.
Kwam ook omdat hij die meisjes alleen kende via mij.
Precies.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je niks meemaakt dan is dat moeilijk ja.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:34 schreef Murvgeslagen het volgende:
Is bovenstaande duidelijk genoeg om wat mee te kunnen Benzin?
Dat zou ik ook hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:36 schreef benzin het volgende:
Laatst merkte ik dat meisjes ongemakkelijker worden als ze in hun eentje bij me in de buurt zijn dan als er ook nog andere mensen direct bijstaan.
Omdat je weird bent. Simpel gezegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom maak ik meisjes zo ongemakkelijk en defensief?
Dat heb ik ook hoor. Zal wel aan onze uitstraling liggen ofzo? Weet het niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:39 schreef benzin het volgende:
[..]
- Dan moet je naar plaatsen gaan waar je ze kan ontmoeten: sportverening, kroeg, studentenvereniging.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Wat ik eigenlijk wil is het volgende:
• Ik wil meisjes kunnen ontmoeten
• Ik wil met die meisjes die ik net ontmoet heb kunnen praten
• Niet zomaar praten, ik wil lol hebben en op mijn gemak zijn en ik wil dat zij een leuk moment heeft
• Ik wil dat dat lukt zonder dat het meisje al in de eerste secondes helemaal ongemakkelijk wordt.
Laatst merkte ik dat meisjes ongemakkelijker worden als ze in hun eentje bij me in de buurt zijn dan als er ook nog andere mensen direct bijstaan.
Ze zijn bang dat je jouw deprimerende verhalen aan ze wil vertellen. En daar hebben ze gelijk in denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Omdat je weird bent. Simpel gezegd.
Omdat je zelf ongemakkelijkheid uitstraalt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |