Oh, ja omdat er wel al IMG stond, vandaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met het maken van het plaatje..
Van het vorige topic nog.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oh, ja omdat er wel al IMG stond, vandaar.
quote:
Ik had 't niet geweten dit keerquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:52 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb 6 jaar basisschool op de Kijkduinschool gedaan in die straat. En verder gewoon goeie timing, in het topic komen voordat Soapie en Messina komen gluren
Tres bien!quote:
quote:
U mag door voor de magnetron!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hork: 108quote:
quote:
Het zijn er meer dan je denkt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:42 schreef Maringo het volgende:
Ik ken naast die degene op de Erasmusweg, de Escamplaan en de Schipholboog. Verder kom ik niet zo ver qua kampen in omgeving Den Haag..
Sloopresten/fundering van oude tuinhuisjes met grasperkjes ervoor. Moet haast wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef Maringo het volgende:
oh.. Ik zat me net af te vragen wat de witte dingen zijn ten noorden van het Carry van Bruggenhof
Dat geloof ik best ja, maar ze hebben niet zo vaak post, dus kwam ik er ook niet zo vaak.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:08 schreef KAUWSTAAF het volgende:
[..]
Het zijn er meer dan je denkt.
Dat zat ik ook te denken, omdat het redelijk nette afstanden zijn. Misschien dat mijn nieuwsgierigheid het binnenkort wint, dan ga ik ff kijken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:13 schreef KAUWSTAAF het volgende:
[..]
Sloopresten/fundering van oude tuinhuisjes met grasperkjes ervoor. Moet haast wel.
quote:
Ik vond het maar een saai huis, tot ik bij de laatste twee foto's kwam.quote:Op zondag 18 november 2012 00:18 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Uithofslaan die wilde ik zelf ook al postenEr staan daar niet veel huizen te koop.. maar je zou eigenlijk de duurste even van binnen moeten bekijken op funda... das lachen.
quote:
quote:
Het is maar 4 kilometer rijden. Vanaf die ene vestiging dan.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:21 schreef WheeleE het volgende:
Ik gok iets van Parnassia, maar zeekr weten doe ik het niet. Even zoeken...
Oh. Nou dan zat er toch dicht bij..NOTquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is maar 4 kilometer rijden. Vanaf die ene vestiging dan.
Hemelsbreed is het maar 2,5 kilometer.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh. Nou dan zat er toch dicht bij..NOT
Huizen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:41 schreef soapie het volgende:
Komt me zoooo bekend voor maar kan het niet plaatsen.... Sporthal of school????
Je zit wel erg in de buurtquote:Op zondag 25 november 2012 10:43 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Hmm ik dacht bij verpleeghuis Berkendael.. maar nope
quote:Op zondag 25 november 2012 18:47 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Doe dan de Dr. R.J. Fruinstraat maar ....![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Maringo op 27-11-2012 16:13:43 ]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:07 schreef Maringo het volgende:
Volgens mij is dat al net Schipholboog. En anders nog net de Reigersbergenweg.Reigersbergenweg is correct. Zit voorlopig alleen mobiel; wellicht kun je zelf de tussenstand plaatsen :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:24 schreef Hork het volgende:
[..]
Reigersbergenweg is correct. Zit voorlopig alleen mobiel; wellicht kun je zelf de tussenstand plaatsen :-)
quote:
Daantje?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:27 schreef Hork het volgende:
Even iets anders .... weet iemand van jullie toevallig hoe Vavoom aan de Grote Markt voorheen heette ?
quote:Op zondag 2 december 2012 09:17 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Haringstraat en het hoge gebouw op de achtergrond is bejaardencomplex "de thuishaven".
quote:
Mja, ik wilde ook bij de club horen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef laziness het volgende:
Gaan jullie lekker met al die kampen?
Het antwoord staat ertussen...quote:Op donderdag 6 december 2012 23:06 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Volgens mij niet Strijpkade, Escamplaan, Energiestraat, Erasmusweg, Guntersteinweg, Isabellaland, Schapenatjesduin, Viaductweg, Bob Oosthoeklaan, Henricuskade, Tom Mandersstraat en Jan Hanlostraat. En met die mooie hoge bomen denk ik ook niet gauw aan nieuwbouw.. kon echt zweren isabellaland... maar nope...zelfs niet zuiderweg Rijswijk.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:23 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Hmm Guntersteinweg dus... ships.. zeker vergeten om te draaien toen ik er de eerste keer keek
quote:
Boefkade.quote:
quote:
quote:
quote:
Eigenlijk niet, maar je kijkt er wel op uit. Omdat het nu alleen maar opzoekwerk is en pikken niet lief is, reken ik hem gewoon goed.quote:
quote:
geen zorgen.. ik geef mezelf wel een puntje erbij als iemand de volgende straat raadt ;-)quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:22 schreef Hork het volgende:
Hork: 112
Fransie: 103 + 1 bonuskuddo
Maringo: 79
Kauwstaaf: 62 / 1 schandknaapstreepje![]()
soapie: 41 + 1 troostpuntje
Haha, dom zeg .... sorry hoor :-)quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:35 schreef KAUWSTAAF het volgende:
[..]
geen zorgen.. ik geef mezelf wel een puntje erbij als iemand de volgende straat raadt ;-)
Nevermind ;-)quote:Op donderdag 20 december 2012 09:46 schreef Hork het volgende:
[..]
Haha, dom zeg .... sorry hoor :-)
Hierboven de Vleutenstraat ?
quote:
quote:
Of er stond wéér een hagenaar bloot op Google... schijnbaar staan "we" daar bekend om...quote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef Maringo het volgende:
En toch vraag ik me af wat voor privacy neuroot daar dan woont.
quote:
quote:
Yayyyy!quote:
quote:
quote:
Het was toch wel de vruchtenbuurtquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:16 schreef Hork het volgende:
Ik vergat hem onlangs ook![]()
Dit is de Van Wouwstraat
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:08 schreef soapie het volgende:
Centrum??
Om topic maar even een schop naar boven te geven
Ziet er ook erg bekend uit, kan het alleen (nog) niet plaatsen.....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat de huizen rechts bekend zouden zijn..
Maar het centrum is wel dichterbij dan de vorige poging.
Dat was mijn eerste gedachte een paar weken terug, maar ik zag het oranje busje toen niet op in Google Maps staan. Ik realiseer me nu pas dat Street view wat dat soort details betreft natuurlijk anders is dan Maps. Had ik nou destijds maar even met Street view gekekenquote:
Dat heb ik inderdaad ook een paar keer gehad, balen is dat he!!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte een paar weken terug, maar ik zag het oranje busje toen niet op in Google Maps staan. Ik realiseer me nu pas dat Street view wat dat soort details betreft natuurlijk anders is dan Maps. Had ik nou destijds maar even met Street view gekeken![]()
Haha, ja vooral omdat ik echt nooit een straat zomaar herken. Nu dus wel en ik keek alleen maar even snel op Maps omdat ik de straatnaam niet wist en toen begon ik dus te twijfelenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook een paar keer gehad, balen is dat he!!
Ik had kunnen weten dat die ook gezegd zou worden... Maar nee, dat kan ik toch niet goed rekenen.quote:
En terecht zie ik nu.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat die ook gezegd zou worden... Maar nee, dat kan ik toch niet goed rekenen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En terecht zie ik nu.
Castricumplein is dan wellicht wel goed?
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Is het in de buurt van het centrum?
hey vriendinquote:Op donderdag 4 april 2013 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe kun je dit nu een onoverzichtelijk topic vinden?
Is het in de buurt van het centrum?
rechts van het NFIquote:Op donderdag 4 april 2013 18:46 schreef soapie het volgende:
Nooit van gehoord boswijk, waar is dat ergens????
quote:
Regel ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel en punten bijwerken is een drama. Wil jij dat doen?
Dankquote:Op donderdag 4 april 2013 21:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Regel ik.
Hork: 117
Fransie: 103 + 1 bonuskuddo
Maringo: 89
Kauwstaaf: 66 / 1 schandknaapstreepje
soapie: 44 + 1 troostpuntje
Admiraal_Anaal: 25 / 2 schandknaapstreepjes
kapiteinpannekoek: 23
Marvelous: 20
_DaNi_ : 20
WheeleE: 17 / 1 voorzetje
knnth: 12
Conekiller: 11
Messina:11
Motorbloempje: 8
jna: 8
CaLeX: 7
Gretsch: 7
MFE15: 6
Steephsel: 6
Qrious: 5
Syytön: 4
Die_Hofstadtgruppe: 3
LexerZ: 3
Taiga: 3
FastFox91: 3
MissMSX: 3
Atreidez: 2
Ticootje: 2
Zeemonster: 2
Flappekz: 2
JAM: 1
4-elements: 1
Jovatov: 1
GotC: 1
Wenxi: 1
Ray_nl: 1
Green1: 1
Kiekjesdief :1
quote:
quote:
Ik woon er redelijk dichtbij en wel eens langsgelopen. Toeval, want verder weet ik echt zelden een straat hierquote:
Ik woon al bijna 7 jaar niet meer in Den Haag, dus veel straten herken ik niet. Niet alleen de nieuwbouw, maar straten veranderen gewoon met de jaren. De huizen zijn hetzelfde, maar als de hele straat van knalgele deuren naar blauw gaat, ziet dat er ineens heel anders uit bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon er redelijk dichtbij en wel eens langsgelopen. Toeval, want verder weet ik echt zelden een straat hier
Het heeft een straatnaamquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is "Fietspad" dan geen straatnaambord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |