PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door BDIL op 08-11-2012 07:51:35 ]Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
ik ben vrij morgenquote:
En daar krijg je niet eens voor betaaldquote:Op donderdag 8 november 2012 07:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik als hardstuderende jongen moet weer lekker 2 dagen naar school, tot 4 uur zelfs vrijdag
En de meeste vakken doe je ook nog eens geen reet, dan zit je 50 minuten naar een klok te kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En daar krijg je niet eens voor betaald![]()
Als je nou wat actiever mee zou doen, gaat de tijd ook wat snellerquote:Op donderdag 8 november 2012 07:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En de meeste vakken doe je ook nog eens geen reet, dan zit je 50 minuten naar een klok te kijken
Ik ben heel actief, maar als je een uur film moet kijken, of als de docent driekwart van de les weg is gaat het traag hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 07:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je nou wat actiever mee zou doen, gaat de tijd ook wat sneller
Kan ik eindelijk OP chicks veranderenquote:Op donderdag 8 november 2012 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
BDIL oogt gretig deze ochtend, gezien de lapo-hunt
Minderjarigen wel laten staanquote:Op donderdag 8 november 2012 07:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk OP chicks veranderen
ditquote:Op donderdag 8 november 2012 07:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Minderjarigen wel laten staan
Als ze op m'n werk zien dat ik hier post word ik ontslagen.quote:Op donderdag 8 november 2012 07:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Minderjarigen wel laten staan
Ik heb het in een spoiler gezetquote:Op donderdag 8 november 2012 07:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze op m'n werk zien dat ik hier post word ik ontslagen.
Nederlandse scheidsrechtersquote:Op donderdag 8 november 2012 07:57 schreef Duuc-nl het volgende:
Net samenvatting gekeken, celtic
Die fans
Neil Lennon
Song
Kuijpers![]()
Wel beter voor de werkenden onder onsquote:
Haha, herkenbaar. Als er een nieuw topic geopend wordt, moet ik altijd 1x voorbij die plaatjes. Dus eerst drie keer om me heen kijken, en dan supersnel scrollenquote:Op donderdag 8 november 2012 07:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel beter voor de werkenden onder onsAls je er voorbij scrollt en collega's zien het, kun je nog in de problemen komen ook
Ik heb de hele wedstrijd niet gezien dus weet niet hoe hij het verder deed, maar Song had rood moeten krijgenquote:
Of gewoon langzaam voor de spanning.quote:Op donderdag 8 november 2012 07:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Als er een nieuw topic geopend wordt, moet ik altijd 1x voorbij die plaatjes. Dus eerst drie keer om me heen kijken, en dan supersnel scrollen
Heet die nou Jorg of Jens?quote:Op donderdag 8 november 2012 07:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gisteren nog een prachtig dingetje meegemaakt hier op m'n werk, en ik ben de beroerdste niet om dat met jullie te delen.
Die bitch van Compliance (bazig typetje, vind zichzelf heel wat, zit meter of 6 van mijn werkplek) zat aan de telefoon met haar man, en mijn aandacht werd getrokken door de ijzige toon waarmee ze in de telefoon fluisterde "Je liegt Jens, je liegt".
Flexibel als ik ben, al mijn aandacht direct verzet van mijn werk naar haar telefoongesprek, en het ging ongeveer zo:
*Blijkbaar was er een heel whatsapp-gesprek aan vooraf gegaan, en nu had ze haar man gebeld.*
"Je liegt Jens, je liegt".
-....(antwoord Jens, kon ik dus niet horen)
"Nee, ik heb toch zelf gezien dat je je Relatieplanet-account een paar maanden terug weer hebt geactiveerd."
-...
"Je liegt Jens, hou op."
-....
"Prima je blijft volhouden? Nou, dan is hier de rest: ik heb ook toegang tot je mail..."
-...
"Ik weet dat dat niet netjes is, maar het is nodig blijkbaar: ik trof mailtjes aan waarvan ik vond dat ik de inhoud hoor te kennen. Zoals die mailwisseling met Pascal (blijkbaar een vriend van Jens) over dat je binnenkort weer gaat daten, en dat je er over denkt haar mee te vragen naar de Zwarte Cross"
-...(zo jammer dat ik zijn verweer niet kon horen, daar had ik wel wat geld voor over gehad)
"Jaja, en dan ook nog in die mail zetten dat je haar wel even thuis gaat ophalen, het is voor mij allemaal zo klaar als een klontje"
-....
"Je liegt Jorg, je liegt. Maar ik ga nu in overleg; we bespreken dit vanavond wel als Nora (dochter) op bed ligt".
Vervolgens stond ze, en liep ze met een ijskoude stalen blik weg naar haar overleg, mij verbluft achterlatend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |