Dat gezicht deed ik omdat ik niet zo lang geleden dit las in het Turken-topic (waar ik overigens ook eenquote:Op donderdag 8 november 2012 04:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik had graag meer respect gezien als eerste reactie.
quote:Op donderdag 8 november 2012 01:01 schreef DeParo het volgende:
Ik denk dat dit topic beter dicht kan, er wordt te veel haat geuit jegens Joden Koerden en andere groepen, jammer maar helaas.
Maar dat is geen goed argumentquote:Op donderdag 8 november 2012 04:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat gezicht deed ik omdat ik niet zo lang geleden dit las in het Turken-topic (waar ik overigens ook eenbij deed):
[..].
Toch faal jij.quote:Op donderdag 8 november 2012 04:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Pas op je woorden Zargon is wel moderator.
Nietes.quote:
Niet elke maar deze wel natuurlijk want die is tegen mij gericht kennelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 04:55 schreef Ayca het volgende:
Wist niet dat je elkemoest kunnen onderbouwen.
Welke Turk??quote:Op donderdag 8 november 2012 04:55 schreef zarGon het volgende:
Het is overigens wel grappig om te zien. Een Turk die opkomt voor de Palestijnen en een Jood die opkomt voor de Koerden.
Funnneeeh.
Kan je die uitleg even uitleggenquote:Op donderdag 8 november 2012 04:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was geen argument, slechts een uitleg..
quote:Op donderdag 8 november 2012 04:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan je die uitleg even uitleggen![]()
.
Antisemitisch gedeag van hem hè?quote:Op donderdag 8 november 2012 04:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Pas op je woorden Zargon is wel moderator.
Ik ben geen gabber, Turk.quote:Op donderdag 8 november 2012 04:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die emoticon is geen Turk gabber.
quote:Op donderdag 8 november 2012 04:59 schreef DeParo het volgende:
Doe ff niet zo flauw, zeg het gewoon, ik gaf een oprechte inbreng ik hoop dat jij die met respect kan behandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |