Indd, TS heeft zich volgens mij helemaal volgestopt met coke toen hij die TT bedachtquote:
Hij was even vergeten dat leuk doen een vak is en hij dat vak niet beheerst.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Indd, TS heeft zich volgens mij helemaal volgestopt met coke toen hij die TT bedacht
Daarom is hij als caberatier misluktquote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij was even vergeten dat leuk doen een vak is en hij dat vak niet beheerst.
Bedankt trouwens!quote:
Mag ik hem nog één keer zien?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zolang ik er zelf maar lol om heb! En in het publiek lachte er toch iemand om!
[..]
Bedankt trouwens!
Ik kan de gegevens nog wel even opsturen aan de heer Kessler. Via de mail!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Daarbij is de TT feitelijk onjuist omdat er wegens het Europese voetbal geen VI Vandaag is vandaag. En ik hou van waarheden.
Nee, ik laat me niet door een popie-jopie journalist voor zoiets misbruiken.quote:
Mij lijkt het ook een prima kerel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef Ties02 het volgende:
mooi youtube kanaal is dat trouwens, die youtuber lijkt me nou echt een topgozer
Denk wel dat 'ie het ff oefent. Echt geniaal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik zie nu pas op vi.nl media dat fragment van Gijp met zijn perfecte Joop van den Ende imitatie, ik lag dubbel.
Zou ie dat nou van te voren hebben ingestudeerd? Wel een perfecte timing naar cabaretstaven gemeten, eerst die imitatie waarin Joop het zogenaamd zwaar heeft om voor zijn biografie over zijn scheiding te praten en daarna heel droog roepen: "nou, dan doe je het toch gewoon niet?"
Haha, en die non-verbale communicatie van hem dan, heerlijk man. Wat een baas.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik zie nu pas op vi.nl media dat fragment van Gijp met zijn perfecte Joop van den Ende imitatie, ik lag dubbel.
Zou ie dat nou van te voren hebben ingestudeerd? Wel een perfecte timing naar cabaretstaven gemeten, eerst die imitatie waarin Joop het zogenaamd zwaar heeft om voor zijn biografie over zijn scheiding te praten en daarna heel droog roepen: "nou, dan doe je het toch gewoon niet?"
Wil je ook meteen even zeggen welk filmpje je bedoeldquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Maar tegelijkertijd blokken ze de bazenfilmpjes op YouTube. Het zijn gewoon waardeloze gozers, geboren op 3km van het Sparta stadion.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:29 schreef Ties02 het volgende:
http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media/VI-TV.htm
Ik wist helemaal niet dat hier ook die schijtlollige fragmentjes opstonden
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef Eenskijken het volgende:
kutcijfertjes, moeten ze mee kappen idd
Zo ga je niet met volwassen mensen om.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef Eenskijken het volgende:
Jij bent dus duidelijk geen VI-Fanquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef Eenskijken het volgende:
heul wel, ik kijk elke week!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent dus duidelijk geen VI-Fan
Staat 2de, doet het netjesquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dick heeft gewoon een zwakke selectie. Punt.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dick heeft gewoon een zwakke selectie. Punt.
Niet erg, Dick kan het aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de pittigere teams moeten nog komen
Ajax hebben ze al gehadquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de pittigere teams moeten nog komen
AZ, Heracles en Feyenoord ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Willem 2 en Zwolle hebben ze ook al klop gegeven.
Ad300quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:42 schreef TheSolution het volgende:
Waarom heten die vervangers altijd allemaal Ad
AZ had rood gekregen zo, kan ik het ook.quote:
Nietusquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ had rood gekregen zo, kan ik het ook.
Kan jij het in je eentje ja?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ had rood gekregen zo, kan ik het ook.
Heracles speelde toevallig zijn slechtste wedstrijd van het jaar
O komt Theo Maassen ook?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zou leuk zijn als de dief van de Kameel van Andy hem live in de uitzending terug gaat geven.
Op het niveau van Nederland Voetballand inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:52 schreef anoukane het volgende:
de kantineheld is toch wel zo'n slecht sponsoritem.. bijna vi oranje niveau, zo slecht
Ze hadden erover dat ze in de gouden kooi zou hebben gezeten, maar zij komt mij niet bekend voorquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef Stiggie het volgende:
De chick van Andy momenteel
[ afbeelding ]
Ik zat ook al even te kijken maar het was iig geen vaste bewoner.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ze hadden erover dat ze in de gouden kooi zou hebben gezeten, maar zij komt mij niet bekend voor
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thijs heeft natuurlijk dat interview met Zlatan, zijn vriend, gedaan.
Wat een gay die Zlatan met z'n gestijlde haartjes.quote:
Plastic tietenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef Stiggie het volgende:
De chick van Andy momenteel
[ afbeelding ]
http://www.bruno.nl/nieuw(...)jde-vreemd-ging.html
Nee, Van Egmond.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thijs heeft natuurlijk dat interview met Zlatan, zijn vriend, gedaan.
Die zag je ook niet. Ze stond altijd achter Terror Jaap.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ze hadden erover dat ze in de gouden kooi zou hebben gezeten, maar zij komt mij niet bekend voor
Ze was butler ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Terror Jaap was zwanger van haarquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef Stiggie het volgende:
Als hij goed gaat spelen.quote:
Kan ook komen doordat hij eruit ziet als iemand die vaak drinkt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:10 schreef Compliment het volgende:
KIJK DIE MAN ACHTER WILFRED, DIE HOUDT HET AMSTELLOGO NAAR VOREN, draaide het net precies recht. Commercie
Zie je Vermeer al keepenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie je Pasveer al keepen tegenover Mesut Özil.
Met gemengd succesquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer heeft iig al gekeept tegen Real Madrid, Dortmund, City.
O gaan we leuk zitten doen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan is expert op het gebied van matige backjes dus ik geloof hem op zijn woord.
Van Aanholt was afgelopen zaterdag beter dan Blind.quote:
Ja, eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:15 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
O gaan we leuk zitten doen?
afgelopen zaterdag ja. Zo ken ik er nog een paarquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Van Aanholt was afgelopen zaterdag beter dan Blind.
van Peppenquote:
Je vraagt toch wie er beter is? Van Aanholt dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag ja. Zo ken ik er nog een paar
Jij legt de nadruk op Ajax - Vitesse.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je vraagt toch wie er beter is? Van Aanholt dus.
wie nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Kieft heeft wat tegen Van Breukelen.
Dat vond ik nou een te makkelijk antwoord op de vraag wie er beter is dan Blind.quote:
Oh sorry, ligt nog gevoelig?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij legt de nadruk op Ajax - Vitesse.
Mooie jongen inderdaad.quote:
Kan je die laten zien?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Persoonlijk vond ik mijn tekening van GGMM het hoogtepunt van gisteren.
Haten op Veraquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:21 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Dany Vera altijd met zn kenker muziek
Kennerquote:
Trainer van de GAEquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Nu we het over Fred hebben. Wat is er van Erik ten Hag terechtgekomen?
Erik weet het beste naar voren te halen bij de bekerwedstrijden van de Eagles.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Nu we het over Fred hebben. Wat is er van Erik ten Hag terechtgekomen?
Hij heeft nu een neger als bedmaatjequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En wie slaapt er de nacht voor de wedstrijd dan met Fred Rutten in één bed?
Kan de beste overkomenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Stak volgens mij ook zijn andere vinger op hoor
Da's niet dat gebaar! Da's een natte-vinger-gebaar!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen
[ afbeelding ]
oke. je vindt het echt geweldig hé dat je sport1 hebtquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan Sport1 kijken, dus dit pik ik mee
Vanavond NBA voor het eerst in HD, ik ben in de wolkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oke. je vindt het echt geweldig hé dat je sport1 hebt
Welke wedstrijd?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vanavond NBA voor het eerst in HD, ik ben in de wolken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |