Indd, TS heeft zich volgens mij helemaal volgestopt met coke toen hij die TT bedachtquote:
Hij was even vergeten dat leuk doen een vak is en hij dat vak niet beheerst.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Indd, TS heeft zich volgens mij helemaal volgestopt met coke toen hij die TT bedacht
Daarom is hij als caberatier misluktquote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij was even vergeten dat leuk doen een vak is en hij dat vak niet beheerst.
Bedankt trouwens!quote:
Mag ik hem nog één keer zien?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zolang ik er zelf maar lol om heb! En in het publiek lachte er toch iemand om!
[..]
Bedankt trouwens!
Ik kan de gegevens nog wel even opsturen aan de heer Kessler. Via de mail!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Daarbij is de TT feitelijk onjuist omdat er wegens het Europese voetbal geen VI Vandaag is vandaag. En ik hou van waarheden.
Nee, ik laat me niet door een popie-jopie journalist voor zoiets misbruiken.quote:
Mij lijkt het ook een prima kerel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef Ties02 het volgende:
mooi youtube kanaal is dat trouwens, die youtuber lijkt me nou echt een topgozer
Denk wel dat 'ie het ff oefent. Echt geniaal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik zie nu pas op vi.nl media dat fragment van Gijp met zijn perfecte Joop van den Ende imitatie, ik lag dubbel.
Zou ie dat nou van te voren hebben ingestudeerd? Wel een perfecte timing naar cabaretstaven gemeten, eerst die imitatie waarin Joop het zogenaamd zwaar heeft om voor zijn biografie over zijn scheiding te praten en daarna heel droog roepen: "nou, dan doe je het toch gewoon niet?"
Haha, en die non-verbale communicatie van hem dan, heerlijk man. Wat een baas.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik zie nu pas op vi.nl media dat fragment van Gijp met zijn perfecte Joop van den Ende imitatie, ik lag dubbel.
Zou ie dat nou van te voren hebben ingestudeerd? Wel een perfecte timing naar cabaretstaven gemeten, eerst die imitatie waarin Joop het zogenaamd zwaar heeft om voor zijn biografie over zijn scheiding te praten en daarna heel droog roepen: "nou, dan doe je het toch gewoon niet?"
Wil je ook meteen even zeggen welk filmpje je bedoeldquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Maar tegelijkertijd blokken ze de bazenfilmpjes op YouTube. Het zijn gewoon waardeloze gozers, geboren op 3km van het Sparta stadion.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:29 schreef Ties02 het volgende:
http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media/VI-TV.htm
Ik wist helemaal niet dat hier ook die schijtlollige fragmentjes opstonden
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef Eenskijken het volgende:
kutcijfertjes, moeten ze mee kappen idd
Zo ga je niet met volwassen mensen om.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef Eenskijken het volgende:
Jij bent dus duidelijk geen VI-Fanquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef Eenskijken het volgende:
heul wel, ik kijk elke week!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent dus duidelijk geen VI-Fan
Staat 2de, doet het netjesquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dick heeft gewoon een zwakke selectie. Punt.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dick heeft gewoon een zwakke selectie. Punt.
Niet erg, Dick kan het aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de pittigere teams moeten nog komen
Ajax hebben ze al gehadquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de pittigere teams moeten nog komen
AZ, Heracles en Feyenoord ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Willem 2 en Zwolle hebben ze ook al klop gegeven.
Ad300quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:42 schreef TheSolution het volgende:
Waarom heten die vervangers altijd allemaal Ad
AZ had rood gekregen zo, kan ik het ook.quote:
Nietusquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ had rood gekregen zo, kan ik het ook.
Kan jij het in je eentje ja?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ had rood gekregen zo, kan ik het ook.
Heracles speelde toevallig zijn slechtste wedstrijd van het jaar
O komt Theo Maassen ook?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zou leuk zijn als de dief van de Kameel van Andy hem live in de uitzending terug gaat geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |