Moet je die phone wel preorderen, anders mag je 'm voor 300dollar kopen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:25 schreef nodig het volgende:
En hier heb je de Newman N2 goedkoper, 280 dollar = 220 euro
http://android-sale.com/newman-n2.html
Ergens eind november of in de maand december moet die verschijnen, het meest specifiek word de datum genoemd op android-sale, namelijk tussen 10 en 20 dec.
Denk dat ze dat doen om wat meer pre-orders binnen te halenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Moet je die phone wel preorderen, anders mag je 'm voor 300dollar kopen.
Hebben ze al gedaan, eerst was de preorder prijs 249 dollar. Nu al verhoogd en volgens mij nemen ze geen preorders meer aan. Zegt al genoeg over de belangstelling voor dat telefoontje.. G3 praktijken......quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Denk dat ze dat doen om wat meer pre-orders binnen te halenMaarja wie weet verhogen ze hem als er heel veel vraag naar is, you never know.
Hmm, Nexus 4 is dus 395 euro en deze 220. Toch nog een aardig verschil, maar als je dan de douane erbij op rekent: 220x1,21+12,50= 278,70, dan wil je nog een mooi Micro-sd kaartje van 8GB (om Nexus 4 te evenaren, ikzelf zou gelijk 32gb kopen, jammer genoeg kan dat bij de Nexus niet maar daar valt mee te leven hoop ik) die ¤11,50 kost (http://tweakers.net/price(...)hc-uhs-i-30mb-s.html) Dan zit je dus op ¤290,20.
Ongeveer 105 euro verschil met de Nexus 4 dus.
Nexus 4 heeft dan wel 2GB ram, een snapdragon s4 pro, altijd nieuwste android en garantie.
8GB is 299 en 16GB is 349 in Play Store. De duitse mediamarkt gaat de Nexus 4 16GB verkopen voor ¤395 (dus 45euries duurder). Die 395 is pre-order wellicht word die nog wat goedkoper dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:44 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan, eerst was de preorder prijs 249 dollar. Nu al verhoogd en volgens mij nemen ze geen preorders meer aan. Zegt al genoeg over de belangstelling voor dat telefoontje.. G3 praktijken......
Nexus 4 kun je niet uitbreiden met een mini sd kaartje. Als de Nexus 4 16 gb voor 299 euro in NL beschikbaar was, dan is de keus snel gemaakt. Helaas is het niet zo.
Ik woon aan de Oostzijde van ons land dus dan is het nog te doen. Mini-sd is jammer maar ik ga er met 16GB er igg niet op achteruit (komt van 8Gb af)quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:58 schreef Xenorium het volgende:
Zendt die Mediamarkt ook naar Nederland of moet je dat ding in een Duitse Mediamarkt afhalen.
Ik zie het al, zelf ophalen.![]()
Voor 400 euro, dan niet eens de benzinekosten meegerekend en geen mini sd vind ik het best een slechte deal.
Jammer dat je er zo over denkt. Ik vind ¤395 niet duur voor een high-end telefoon die nog vele jaren mee kan + garantie. Het is zeker geen rommel en ook niet duurquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef Xenorium het volgende:
Yea mijn Neo komt volgende week waarschijnlijk. Proberen dat ding maar eens te rooten zonder 'm kapoet te maken. Die nexus 4 kan mijn ballen zuigen, dure rommel.
Beetje verkondigen dat ze 300 dollar zijn en wij mogen er 400 a 500 euro voor neerleggen. Dacht het niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik woon aan de Oostzijde van ons land dus dan is het nog te doen. Mini-sd is jammer maar ik ga er met 16GB er igg niet op achteruit (komt van 8Gb af)
[..]
Jammer dat je er zo over denkt. Ik vind ¤395 niet duur voor een high-end telefoon die nog vele jaren mee kan + garantie. Het is zeker geen rommel en ook niet duur![]()
395 euro voor 16gb dus 8Gb zal rond de 350 euro zijn, geen 400 a 500 euro dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:09 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Beetje verkondigen dat ze 300 dollar zijn en wij mogen er 400 a 500 euro voor neerleggen. Dacht het niet.
Newman N2 heeft 1GB Ram, de Huawei Honor 2 heeft 2GB Ram en de Newman N2 is dan wel paar tientjes goedkoper ( okay maar er maar 5 van met die lage wisselkoersen anno 2012 ) maar Huawei is hier een bekend merk voor mij en Newman ik weet niet waar ik dat moet plaatsen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:33 schreef Xenorium het volgende:
Newman n2 is dan toch echt een betere bang for the buck.
Wow da's niet slecht!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef Downstar het volgende:
Voorgaande bericht vanaf een neo, die al 17,5 uur draait en nog 20 % heeft.. met yiutube filmpjes kijken, navigatie.. muziek luisteren en 3g contant aan
Hier vandaag binnen gekregenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef Xenorium het volgende:
Ik heb net voor de gein een LG optimus L3 besteld voor 50 euro bij de bartsmit. Gewoon voor de gein, 20 euro cashback van LG == 30 euro.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1525162
Netjes!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef Downstar het volgende:
Voorgaande bericht vanaf een neo, die al 17,5 uur draait en nog 20 % heeft.. met yiutube filmpjes kijken, navigatie.. muziek luisteren en 3g contant aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |