Of nog makkelijker, met deze app op Nederlands zetten: https://play.google.com/s(...)ccl.morelocale&hl=nlquote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef Bakkwast het volgende:
En als je zo'n NEO koopt. Dat is dan in het engels of chinees. Maar kun je dan niet gewoon een nieuwe android besturing installeren? Net zoals je bij de pc windows er opnieuw op kunt zetten? Weet niet precies hoe dat bij telefoons zit
Je gaat niet van alle chinese huismerkdingetjes de drivers hebben (gps, camera, en al die zooi).quote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef Bakkwast het volgende:
En als je zo'n NEO koopt. Dat is dan in het engels of chinees. Maar kun je dan niet gewoon een nieuwe android besturing installeren? Net zoals je bij de pc windows er opnieuw op kunt zetten? Weet niet precies hoe dat bij telefoons zit
Ik heb nog helemaal geen ervaring met androidquote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Of nog makkelijker, met deze app op Nederlands zetten: https://play.google.com/s(...)ccl.morelocale&hl=nl
Niet mogelijk,zoals ik al in de review had duidelijk gemaakt..quote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Of nog makkelijker, met deze app op Nederlands zetten: https://play.google.com/s(...)ccl.morelocale&hl=nl
Ja via de microUSB kabel of op de microSD kaart.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen ervaring met androidMaar kun je ook ook apps op de NEO zetten wanneer je ze op de computer download?
Of via usb kabel denk, of lukt dat ook niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja via de microUSB kabel of op de microSD kaart.
En dan in een soort verkenner app, de .apk openen, dan wordt ie geinstalleerd.
Ja dat bedoel ik. Die kabel die in de microUSB ingang van je telefoon gaat, en in de USB poort van je PC.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:07 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
Of via usb kabel denk, of lukt dat ook niet?
beter lees jij even in, ipv 100 vragen te stellen die eerder zijn beantwoord..quote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef Bakkwast het volgende:
Dus je kan er geen nederlandse taal op krijgen?
MoreLocale werkt enkel om Google apps in het Nederlands te krijgen zoals Maps, Navigatie en Gmail.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Niet mogelijk,zoals ik al in de review had duidelijk gemaakt..
Nederlands kan ik wel kiezen, maar er gebeurd niks..
klik ik engels of chinees aan veranderd hij hem in de gekozen taal..
oftewel wss zijn de NL taal bestanden er dus echt uitgesloopt..
Nog geen Neo binnen maar ik leef met je mee. Misschien crossposten met tweakers?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:51 schreef Downstar het volgende:
ik dacht laat ik toch maar eens naar de root methoden gaan kijken..
Echter ik hoor bij die universele root instructie, dat je er zeker van moet zijn dat je device niet als onbekend word gezien in de apparaat beheer sectie van je computer..
laat nou net mijn neo dus geen driver kunnen vinden en zodoende dus dus met een geel driekhoekje gemarkeerd in mijn apparaatbeheerlijst staat..
Probleem is op te lossen doormiddel van installeren van de benodigde usb drivers van de neo..
Echter zit er dus geen cdtje bij, en heb ik al gezocht op de de website onder de download sectie, en daar het 1 en andere voor de neo n02-m gedownload..
ook staan er verschillende drivers in die map, behalve wat voor Win7..
de gene die ik heb kunnen installeren, verhelpen het probleem niet..
Daarnaast gaven er ook een paar een error..
ben dus benieuwd of iemand hier wel een werkende usb driver kan vinden ?
Typoquote:Op donderdag 8 november 2012 20:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
(..) de Nexus 4 en deze heeft feitelijke de zelfde hardware als de Nexus 4
Voor nu een feit inderdaad en Android police kraakt plastic toestellen in de review helemaal af en vinden dat glas van Nexus 4 helemaal geweldig.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:41 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Typo
Maare, de M2 is waarschijnlijk iets te slecht leverbaar.
Denk dat het tamelijk vergelijkbaar zal zijn. Heb op xda ook al een paar dingen gelezen dat de built quality van de Nexus 4 ook niet zo super is, dat er door slijtage wel eens signaal verlies zou kunnen komen door het design. En da glas vanachter... is heel mooi, maar lijkt mij erg gevaarlijk om te breken, kijk maar naar de iPhone hoe vaak dat wel niet gebeurde.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Voor nu een feit inderdaad en Android police kraakt plastic toestellen in de review helemaal af en vinden dat glas van Nexus 4 helemaal geweldig.
Nexus 4 heeft dan wel betere garantie en Google updates, maar wat interessant is de vergelijking van de camera's en beeldscherm, want de basis hardware is toch hetzelfde.
Ja alsof ze niet van de iPhone 4 geleerd hebben, glas is ja heel kwetsbaar. En ik vind het design van Nexus 4 sowieso spuglelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:18 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Denk dat het tamelijk vergelijkbaar zal zijn. Heb op xda ook al een paar dingen gelezen dat de built quality van de Nexus 4 ook niet zo super is, dat er door slijtage wel eens signaal verlies zou kunnen komen door het design. En da glas vanachter... is heel mooi, maar lijkt mij erg gevaarlijk om te breken, kijk maar naar de iPhone hoe vaak dat wel niet gebeurde.
Ik denk als je ze toch in China kan kopen die MI2 of de Honor2 de beste keuze is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |