Zo die ouwe op z;n 47ste nog vader gewordenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa: "Mijn zoon is 32"
Grote oma: "33"
Opa: "Mijn zoon is 33"
Hij zal je missenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet er vandoor anders mis ik de tram. Ik reken op jullie wat betreft streamverslagen. Niet teveel over Miranda en/of dooie herdershonden praten, dat vindt opa niet leuk.
Verse erwtensoep!quote:
quote:
Hoorde net dat Leo nog kramp in z'n handen heeft van al die blikken opendraaien.quote:
DWDDquote:Op donderdag 8 november 2012 20:12 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een rust iedereen voetbal kijken?![]()
Heb de recorder ingesteld voor die doc over de Van Waveren-tapes. Fascinerend vind ik dat, RLS op zijn best!quote:
Dat is ook de jongste niet meer natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef pullup het volgende:
Ik ben het wel met jullie eens dat dit topic tegenwoordig veel flitsender is geworden en dat PB het niet helemaal meer kan bijbenen.
Niks mis met die zakken soep van unox, je moet er dan zelf nog wel ingredienten bij doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb de recorder ingesteld voor die doc over de Van Waveren-tapes. Fascinerend vind ik dat, RLS op zijn best!
Had oma wel weer extra worst aan de verse Unox soep van Leo toegevoegd? Leuke traditie.
Ik ga dat programma zo zeker kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb de recorder ingesteld voor die doc over de Van Waveren-tapes. Fascinerend vind ik dat, RLS op zijn best!
Had oma wel weer extra worst aan de verse Unox soep van Leo toegevoegd? Leuke traditie.
ik heb ze gelijk ff op mn kanaal gezetquote:
Ze zijn goedquote:Op donderdag 8 november 2012 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik heb ze gelijk ff op mn kanaal gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |