..zijn??quote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa verlangt onvoorwaardelijke trouw van zijn chatters. Let maar op: Poezewoes aka Stuit wordt binnenkort ook geband van zijn chat.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Triangels, hij maakte het touwtje eraan vast![]()
[ afbeelding ]
Oop kan toch gewoon zelf lezen hierquote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Poezewoes het volgende:
Ben even aan het doorgeefluiken, moet ff alles wat hier gebeurd door ventileren daar
Enige ventilatie kan opa wel gebruiken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Poezewoes het volgende:
Ben even aan het doorgeefluiken, moet ff alles wat hier gebeurd door ventileren daar bij Opa
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oop kan toch gewoon zelf lezen hier
Is hij de dj van dat radioprogramma?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef Poezewoes het volgende:
Opa draaid gezellige oudewetdse muziek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor vieren, ik schrik me kapot, hij moet het gisteren wel ontzettend leuk hebben gehad met ons, dat ie nu vroeger opengaatquote:
Ditquote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor vieren, ik schrik me kapot, hij moet het gisteren wel ontzettend leuk hebben gehad met ons, dat ie nu vroeger opengaat
Hij heeft net 50 kilo hondenvoer gekocht. Het kerstmenu, denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef Jian het volgende:
Oop heeft geen buitenvogels meer in de tuin zegt ie. Ajax is dus niet het enige slachtoffer, hij heeft ze allemaal ........
Ik denk eerder dat oma teveel geld heeft uitgegeven, en het op deze manier moet goedmaken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft net 50 kilo hondenvoer gekocht. Het kerstmenu, denk ik.
Dan zal oma wel vrolijk kwispelen als ze ons tijdens de Kerst ontvangt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat oma teveel geld heeft uitgegeven, en het op deze manier moet goedmaken.
Er zal toch een biertje minder worden gedronken.![]()
Zien we oma ooit eten? Nee.... bewijs geleverd!![]()
Hoe dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
De eerste liter cola van de dag zit er weer in en het koolzuur is inmiddels afgevoerd.
Zijn ze al gescheiden dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft het over z'n nieuwe schoondochter dus dat zou best kunnen
Zo die ouwe op z;n 47ste nog vader gewordenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa: "Mijn zoon is 32"
Grote oma: "33"
Opa: "Mijn zoon is 33"
Hij zal je missenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet er vandoor anders mis ik de tram. Ik reken op jullie wat betreft streamverslagen. Niet teveel over Miranda en/of dooie herdershonden praten, dat vindt opa niet leuk.
Verse erwtensoep!quote:
quote:
Hoorde net dat Leo nog kramp in z'n handen heeft van al die blikken opendraaien.quote:
DWDDquote:Op donderdag 8 november 2012 20:12 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een rust iedereen voetbal kijken?![]()
Heb de recorder ingesteld voor die doc over de Van Waveren-tapes. Fascinerend vind ik dat, RLS op zijn best!quote:
Dat is ook de jongste niet meer natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef pullup het volgende:
Ik ben het wel met jullie eens dat dit topic tegenwoordig veel flitsender is geworden en dat PB het niet helemaal meer kan bijbenen.
Niks mis met die zakken soep van unox, je moet er dan zelf nog wel ingredienten bij doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb de recorder ingesteld voor die doc over de Van Waveren-tapes. Fascinerend vind ik dat, RLS op zijn best!
Had oma wel weer extra worst aan de verse Unox soep van Leo toegevoegd? Leuke traditie.
Ik ga dat programma zo zeker kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb de recorder ingesteld voor die doc over de Van Waveren-tapes. Fascinerend vind ik dat, RLS op zijn best!
Had oma wel weer extra worst aan de verse Unox soep van Leo toegevoegd? Leuke traditie.
ik heb ze gelijk ff op mn kanaal gezetquote:
Ze zijn goedquote:Op donderdag 8 november 2012 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik heb ze gelijk ff op mn kanaal gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |