Die van mij zou in augustus aflopen maar laatst is-ie uit zichzelf met een half jaar verlengd tot 09-02-2013quote:Op donderdag 8 november 2012 10:59 schreef Ro-ald het volgende:
Je Whatsapp dienst verloopt over 14 dagen koop hier... Hebben jullie dat ook?
Oh oke ik zie het welquote:Op donderdag 8 november 2012 11:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die van mij zou in augustus aflopen maar laatst is-ie uit zichzelf met een half jaar verlengd tot 09-02-2013
Nerdquote:Op donderdag 8 november 2012 11:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb gewoon een 10 gehaald voor een toets Organisatie & communicatie
Maar nu kan je niet zeuren dat je cijfer te laag isquote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnx, kreeg net per mail het cijfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:48 schreef Flippiee het volgende:
Er staat echt een walgelijk column in de metro van vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat.Die ja. Echt belachelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbaast mij elke keer weer hoe dom sommige fanatieke Christenen/Katholieken kunnen zijn. Ik bedoel: "het is de wil van God bla" ja tuurlijkquote:
sowieso religieuzenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verbaast mij elke keer weer hoe dom sommige fanatieke Christenen/Katholieken kunnen zijn. Ik bedoel: "het is de wil van God bla" ja tuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |