Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 november 2012 23:23 schreef Hypocriet het volgende:
Slapen. Kus aan alle lieve mensen hier.
das best dichtbij dan jaquote:
slaap lekker .....tjequote:Op woensdag 7 november 2012 23:23 schreef Hypocriet het volgende:
Wat een kneuzen zegquote:Op woensdag 7 november 2012 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, ik heb Schaakmeester:
(en dat pleintje, dat is dus serieus mijn straathelemaal af kijken, je ligt dubbel
)
neem een kopje thee, of een warm bad of pak een dekentjequote:
Ze moeten vast een zwaar leven hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, ik heb Schaakmeester:
(en dat pleintje, dat is dus serieus mijn straathelemaal af kijken, je ligt dubbel
)
waarom schattig?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan schattig omdat meisje.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken ze nog persoonlijk ook, van de middelbare school
Trusteeequote:Op woensdag 7 november 2012 23:23 schreef Hypocriet het volgende:
lig onder mijn dekbed, maar het duurt zo lang voordat het warm wordquote:Op woensdag 7 november 2012 23:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
neem een kopje thee, of een warm bad of pak een dekentje
Onze straat is hard, elke dag kogels vegen voor de deur.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ze moeten vast een zwaar leven hebben.
Omdat appelquote:
jwzquote:Op woensdag 7 november 2012 23:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
das best dichtbij dan ja
Hihi, ik ben appel.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onze straat is hard, elke dag kogels vegen voor de deur.
[..]
Omdat appel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |