SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik stuur de naaktfoto's wel in DM.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beetje jong niet? Wist ze wel dat ze je vriendin was?
Ja dat is wel kut.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oja, drie fietsen gejat en twee keer ingebroken.
van jezelf? Mag ik ook? Kan ik FOK!.rar bijwerkenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, ik stuur de naaktfoto's wel in DM.
jij hebt te veel praatjes manquote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, ik stuur de naaktfoto's wel in DM.
Sorry, mijn piem0l past niet in het beeld van de camera.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
van jezelf? Mag ik ook? Kan ik FOK!.rar bijwerken
ook halloquote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
EEEEEEEEWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jij hoort in de OP.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij hebt te veel praatjes man
Nee is juist te kort voor het beeld van de camera.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sorry, mijn piem0l past niet in het beeld van de camera.
tegenwoordig hebben we een goede zoomfunctie, dus zelfs die van jou is op film te zien!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel man. Jammer dat die dingen je moeten overkomen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nogal, daarom ook gewoon een heel negatief beeld. Misschien jammer
je moet je lul ook niet 2 cm van de camera afhouden . 3-4 cm is bij jou primaquote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
dichterbij houden danquote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Moet je boom?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
Dit is fokking wiet uit moddafokking bagdad nigga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |