hoe bedoel je waarquote:
Zou je niet gelijk verwachtenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Crimineel, ongezellig en te weinig natuur. Dat was het wel.
Ja Woensel zit idd vol met tuig. Gezellig vind ik het wel. Natuur mag ook wel meer natuurlijk, maar het is een stad dus nuff saidquote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Crimineel, ongezellig en te weinig natuur. Dat was het wel.
die dat ik niet meer weet was op mijn 11e.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het feit dat je die naam niet meer weet'relaties' op je 14e
Daarom telt dat ook niet liefje.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
die dat ik niet meer weet was op mijn 11e.
En op vakantie.
zeg dan gewoon klopt. waar vind ik meer een woord wat je gebruikt in de zin van vragen waar iets gebeurt is bvquote:
Klopt. Ik heb nog liever Amsterdam.quote:
Ik zat niet in Woenselquote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja Woensel zit idd vol met tuig. Gezellig vind ik het wel. Natuur mag ook wel meer natuurlijk, maar het is een stad dus nuff said
Jawel, maar na die vakantie hebben we het contact meteen verbroken.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarom telt dat ook niet liefje.
Meh incident.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nog liever Amsterdam.
[..]
Ik zat niet in Woensel![]()
Tevens ben ik daar KO geslagen (in m'n nek, de lafaard) en is toen al m'n geld gejat. Eerste keer, terwijl ik ook wel eens op Amsterdam CS in slaap ben gevallen: niets aan de hand.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, maar na die vakantie hebben we het contact meteen verbroken.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarom telt dat ook niet liefje.
kans dat er bij mij op school een fokker zit is nihilquote:
Woensel.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nog liever Amsterdam.
[..]
Ik zat niet in Woensel![]()
Tevens ben ik daar KO geslagen (in m'n nek, de lafaard) en is toen al m'n geld gejat. Eerste keer, terwijl ik ook wel eens op Amsterdam CS in slaap ben gevallen: niets aan de hand.
Represent je school dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kans dat er bij mij op school een fokker zit is nihil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |