SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jou humor is de realiteitquote:Op woensdag 7 november 2012 22:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dit is geen humor, dit is de realiteit!
Nee, Miley is geiler.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
leuk plaatje in de OP
anyway appel doe dat konijn naar weer man
Dat is toch stoer?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi, dan lijk ik net een tienermoeder
Als je kutje nou schuurt over ene ander kutje wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Oneerlijk, vrouwen kunnen niet klaarkomen van schuren.
Non, je déteste le lapinquote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft dat konijn weer als UI.
Hoe weet jij dat nou??quote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je kutje nou schuurt over ene ander kutje wel.
Volgens mijn topic zou jij het kind laten weghalen tijdens je zwangerschap.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi, dan lijk ik net een tienermoeder
haha geniaalquote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je kutje nou schuurt over ene ander kutje wel.
quote:
Mensen die geen maand Franse les hebben gehad,quote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
We zitten hier op een Nederlands forum
Klopt ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
haha geniaal
noemen ze ook wel scissoring
Ooit eh, zie ik je bij een meet en is Leila mijn vrouw en dan gaan we je stalken tot je opgenomen wordt in een gesticht.quote:
Ik haat het ook, maar ik wilde even slim overkomen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
De taal Frans![]()
Ik haat de taal Frans. Ik ga het mijzelf ook niet leren spreken,omdat zij zo arrogant zijn om Engels te kunnen spreken.
mais pour quoi?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
De taal Frans![]()
Ik haat de taal Frans. Ik ga het mijzelf ook niet leren spreken,omdat zij zo arrogant zijn om Engels te kunnen spreken.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We nemen zo'n dubbele kinderwagen, TBakkert mag ernaast
Ja, maar ik heb jou ook niet echt gebaard.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Volgens mijn topic zou jij het kind laten weghalen tijdens je zwangerschap.
Kan wel een beetje Frans en kan ook Italiaans, maar waarom zou ik hier in het Italiaans posten?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Mensen die geen maand Franse les hebben gehad,
Goed genoeg, meer hoeft een Franse schone niet te wetenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan mij alleen zelf voorstellen in het Frans en dat is het
frans is echt een kuttaal, heb een tijdje gehad was echt een regelrechte rampquote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Mensen die geen maand Franse les hebben gehad,
Hahahaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed genoeg, meer hoeft een Franse schone niet te weten
omdat jij niet interessant wil gaan lopen doen in tegenstelling tot appel.... daaromquote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kan wel een beetje Frans en kan ook Italiaans, maar waarom zou ik hier in het Italiaans posten?
google translatequote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef FL_Freak het volgende:
La langue française n'est pas aussi difficile qu'il y paraît, cependant, beaucoup de gens trouvent qu'il est difficile d'avoir.
Wat doe je, mijn ego.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of zo'n tripple ding, kan jij er ook naast!
Me llamo ..quote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef Taexon het volgende:
io mi chiamo Joey,,
tu come ti chiami?
Nu doe ik ook interessant
Hihi, ik zag het.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Shit, ninja edit, ik postte mijn naam
Papa ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is dat een ja? Of wil je vadertje spelen?
Hoi Joey!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Taexon het volgende:
Mijn naam staat in me onderschrift... lekker boeiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoi Joey!
AppelCake solo tenere la bocca chiusaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ling-choquote:Op woensdag 7 november 2012 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dankjewel Henk
Ja, maar mijn naam komt niet zo vaak voor als Joey
Lekker dan.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben best nat hoor en heb geen kloot
Tuurlijk wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!Ik heet geen MarrijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg je niet, behalve als ik je in een kinderwagen naar aj mag brengen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En ik ken niet eens jou voornaam.
Mensen die niet Mileyquote:Op woensdag 7 november 2012 22:52 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die niet ten noorden van de rivieren
Als jij er een koopt vind ik het goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Krijg je niet, behalve als ik je in een kinderwagen naar aj mag brengen.
Deal.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als jij er een koopt vind ik het goed.
INB4 STOMME KOOI!!!!1!!einzquote:Op woensdag 7 november 2012 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SSSSSSSsssssst deze voor je:
[ afbeelding ]
STOMME KOOIquote:Op woensdag 7 november 2012 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mensen metmensen die niet fatsoenlijk dingen uitspreken
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mensen metmensen die niet fatsoenlijk dingen uitspreken
Nee bah, dat zou incest zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil je ook mijn broertje zijn dan?
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]nog één die weet!
[..]
Jij weet duidelijk niet
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Slecht voor je account deze opmerking.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
Android![]()
Patat![]()
Kerst![]()
Inb4 discussie over kerst.
jij noemt het patat?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
Android![]()
Patat![]()
Kerst![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
Android![]()
Patat![]()
Kerst![]()
Is het weer goed als ik je een date met mijn zus regel?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Slecht voor je account deze opmerking.
Vertel er dan wel bij dat je zus pas 12 is.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is het weer goed als ik je een date met mijn zus regel?
Snackbar.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
Friettent.
Frituur.
Frituurvet.
Just saying.
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
Friettent.
Frituur.
Frituurvet.
Just saying.
Het is friet ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
Friettent.
Frituur.
Frituurvet.
Just saying.
Patatzaakquote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
Friettent.
Frituur.
Frituurvet.
Just saying.
Oh wacht, jij was die beveiliger die mij "opa" noemde, terwijl ik je pic nog mooi gephotoshopped hadquote:
Eerst pics van je zus.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is het weer goed als ik je een date met mijn zus regel?
precies jij snapt hetquote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
Friettent.
Frituur.
Frituurvet.
Just saying.
Ssssst, mijn zus zit in dit topic.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vertel er dan wel bij dat je zus pas 12 is.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh wacht, jij was die beveiliger die mij "opa" noemde, terwijl ik je pic nog mooi gephotoshopped had
[..]
Eerst pics van je zus.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ssssst, mijn zus zit in dit topic.
SSSSSSTquote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh wacht, jij was die beveiliger die mij "opa" noemde, terwijl ik je pic nog mooi gephotoshopped had
Jij heet petra.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
gaat die stomme namen discussie nog steeds door
Wacht maar tot ik je tegenkom bij een concert als beveiliger!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
SSSSSSTdie pic heeft een mooi plaatsje in me Fobo
![]()
![]()
Sorry neem me woorden dan terug![]()
Je had al een naam bedachtquote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef Snowbells het volgende:
Omg AJ haar naaminspiratie voor een naam voor mijn kat
Brutus?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef Snowbells het volgende:
Hahaha A-J heeft een kattenaamquote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef Snowbells het volgende:
Als ik jou zie word het gelijk een code rood voor standby teamquote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je tegenkom bij een concert als beveiliger!
Klinkt nogal beledigend, Snow.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef Snowbells het volgende:
nee heet wesley..... dam dat was moeilijk om te zeggenquote:
Mijn kat/kattin wordt koningin. Maar jouw naam is heel mooi. Maar het wordt waarschijnlijk Sunny of Lady of Summer.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee heet wesley..... dam dat was moeilijk om te zeggen
Ik weet 'm al.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef Hypocriet het volgende:
Volgens mij weet ik AJs naam ook nu.
woehoe goedbezig hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef FL_Freak het volgende:
Bijna iedereen weet mijn echte naam hier al.
Henk?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef FL_Freak het volgende:
Bijna iedereen weet mijn echte naam hier al.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik jou zie word het gelijk een code rood voor standby team
godver waarom heb ik mijn naam gezegdquote:
Maar goed ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef Snowbells het volgende:
Flips haar naam zou ik nooit kunnen raden.
Wat dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef Hypocriet het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
godver waarom heb ik mijn naam gezegd
Stalkerquote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik stalk iedereen via jouw facebook.
Code rood staat voor biertje aanbiedenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]welnee man, ik ben vaak juist tof tegen beveiligingslui. Vaak.
nu alleen snipes nog even en dan hebben we het weer gehadquote:
Brrrrrrr naar buiten gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 23:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog nooit gemeet ofzo.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nu alleen snipes nog even en dan hebben we het weer gehad![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:03 schreef AppelCake het volgende:
Ik haat mijn naam.
Ik wil ook Wesley heten, of Joey.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Code rood staat voor biertje aanbieden![]()
Kijk en zo hoort het, we staan er ook maar alleen voor jullie veiligheid!
Nah, ik ben vaak genoeg uit geweest in Alkmaar, daar staat bij elke deur beveiliging (waarom is me een raadsel trouwens), altijd toffe lui die ook gewoon een biertje (ja, echt) meedrinken. Vaak zat een praatje mee gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren wel wat breder dan jou trouwens, minor detail![]()
Truste!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
ik ga slapen welterustenkusjes voor bepaalde schatjes hier
Waz je naam?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef Hypocriet het volgende:
o lol, hij is gewoon jaloers op mijn naam, laame raden jij heb echt zo hollandse naamquote:Op woensdag 7 november 2012 23:03 schreef AppelCake het volgende:
Ik haat mijn naam.
Ik wil ook Wesley heten, of Joey.
schatje welquote:Op woensdag 7 november 2012 23:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Door mijn naam ben ik makkelijk stalkbaar. 'Aparte' namen.
Bende gij wel eens uit geweest in Eindje?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, ik ben vaak genoeg uit geweest in Alkmaar, daar staat bij elke deur beveiliging (waarom is me een raadsel trouwens), altijd toffe lui die ook gewoon een biertje (ja, echt) meedrinken. Vaak zat een praatje mee gemaakt
Waren wel wat breder dan jou trouwens, minor detail
Mijn naam komt best veel voor maar die van mij spel je op een andere manier dan de meesten.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Door mijn naam ben ik makkelijk stalkbaar. 'Aparte' namen.
Nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
o lol, hij is gewoon jaloers op mijn naam, laame raden jij heb echt zo hollandse naam
Als ik wil kan ik ook ingezet worden als horeca portier... al vaak genoeg aangeboden gekregen maar het verdient me gewoon te weinigquote:Op woensdag 7 november 2012 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, ik ben vaak genoeg uit geweest in Alkmaar, daar staat bij elke deur beveiliging (waarom is me een raadsel trouwens), altijd toffe lui die ook gewoon een biertje (ja, echt) meedrinken. Vaak zat een praatje mee gemaakt
Waren wel wat breder dan jou trouwens, minor detail
wat is je naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn naam komt best veel voor maar die van mij spel je op een andere manier dan de meesten.
sommigen maken 2 fouten in mijn naam van 4 letters.![]()
Ja want die naam is ook alleen voor bazenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:05 schreef Snowbells het volgende:
Ik had nog nooit van Roald gehoord voor fok
Zeg ik niet mevrouw de Hypocriet.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wat is je naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam dan?
Ja, vroeg ik net aan je.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wat is je naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam dan?
Ja, een jaar lang want ik heb er gewoond, ik woonde praktisch achter stratumquote:Op woensdag 7 november 2012 23:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bende gij wel eens uit geweest in Eindje?
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel goed stalkmateriaal ja.
Nee grapje
thom?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn naam komt best veel voor maar die van mij spel je op een andere manier dan de meesten.
sommigen maken 2 fouten in mijn naam van 4 letters.![]()
Bohhhh. Je egoquote:Op woensdag 7 november 2012 23:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja want die naam is ook alleen voor bazen
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
Volgens mij vind je niet veel meer dan mijn facebook.
Hoop ik.
Serieus?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef Taexon het volgende:
Roald hoor je hier best vaak... maar dan wel meer onder de 30-40 jarige
nooit eerder gehoord wel veel ronald maar geen roaldquote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef Taexon het volgende:
Roald hoor je hier best vaak... maar dan wel meer onder de 30-40 jarige
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, een jaar lang want ik heb er gewoond, ik woonde praktisch achter stratum
Ja jij.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Aan mij?
Eerst die van jouinclusief pics.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup... ken der zelf al 3 hier in het dorpen ga na dat we maar 21.000 inwoners hebben.
Ik heb ook nog nooit roald gehoord.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nooit eerder gehoord wel veel ronald maar geen roald
Dan zoek je me op op facebook en kom je erachter dat het wel klopt?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja jij.
Dus eerst moet ik mezelf blootgeven en dan krijg ik een of andere nietszeggende voornaam die waarschijnlijk niet eens klopt?
Daar ben ik ook naar vernoemd.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Roald Dahl, bekende schrijver
Hypoo, wat is jouw naam?
wolla wollaquote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sandara Park![]()
2NE1
naega jeil jalnaga!
Doraquote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn oma heet wel Dora, maar die vriendin heet Dara.
mijn laatste vriendin heette noortje, best lullig als je op zo word genoemd op je 40equote:
OK. Deal, ik kom wel weer een keer op tc.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan zoek je me op op facebook en kom je erachter dat het wel klopt?
Dat kunnen we moeilijk een vriendin noemenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dus dan mag ik geen vriendin hebben?
Iemand in me klas heet zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn laatste vriendin heette noortje, best lullig als je op zo word genoemd op je 40e
namen met tje
Dat zeg ik niet. Maar 'mijn eerste vriendin' klinkt alsof je er al 300 hebt gehad.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dus dan mag ik geen vriendin hebben?
Waar.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn laatste vriendin heette noortje, best lullig als je op zo word genoemd op je 40e
namen met tje
Jawel.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat kunnen we moeilijk een vriendin noemen
Welcome back,,,quote:
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2012 23:11:21 ]
Nee, 2 leuke meisjes op vakantie en 3 gewoon thuis gehad.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar 'mijn eerste vriendin' klinkt alsof je er al 300 hebt gehad.
Geef dan een goede onderbouwing waarom?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus? Vond het echt kut om te wonen daar.
kans is best groot, is een hele nederlandse naamquote:
Grote dorpen zijn ook niet mis.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef Ro-ald het volgende:
Wat ben ik toch blij dat ik gewoon in een stad woon
Crimineel, ongezellig en te weinig natuur. Dat was het wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geef dan een goede onderbouwing waarom?
Het feit dat je die naam niet meer weetquote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, 2 leuke meisjes op vakantie en 3 gewoon thuis gehad.
Een paar namen:
Dara, Cécile, Aline en Gena
De laatste weet ik niet meer.
hoe bedoel je waarquote:
Zou je niet gelijk verwachtenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Crimineel, ongezellig en te weinig natuur. Dat was het wel.
Ja Woensel zit idd vol met tuig. Gezellig vind ik het wel. Natuur mag ook wel meer natuurlijk, maar het is een stad dus nuff saidquote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Crimineel, ongezellig en te weinig natuur. Dat was het wel.
die dat ik niet meer weet was op mijn 11e.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het feit dat je die naam niet meer weet'relaties' op je 14e
Daarom telt dat ook niet liefje.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
die dat ik niet meer weet was op mijn 11e.
En op vakantie.
zeg dan gewoon klopt. waar vind ik meer een woord wat je gebruikt in de zin van vragen waar iets gebeurt is bvquote:
Klopt. Ik heb nog liever Amsterdam.quote:
Ik zat niet in Woenselquote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja Woensel zit idd vol met tuig. Gezellig vind ik het wel. Natuur mag ook wel meer natuurlijk, maar het is een stad dus nuff said
Jawel, maar na die vakantie hebben we het contact meteen verbroken.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarom telt dat ook niet liefje.
Meh incident.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nog liever Amsterdam.
[..]
Ik zat niet in Woensel![]()
Tevens ben ik daar KO geslagen (in m'n nek, de lafaard) en is toen al m'n geld gejat. Eerste keer, terwijl ik ook wel eens op Amsterdam CS in slaap ben gevallen: niets aan de hand.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, maar na die vakantie hebben we het contact meteen verbroken.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarom telt dat ook niet liefje.
kans dat er bij mij op school een fokker zit is nihilquote:
Woensel.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nog liever Amsterdam.
[..]
Ik zat niet in Woensel![]()
Tevens ben ik daar KO geslagen (in m'n nek, de lafaard) en is toen al m'n geld gejat. Eerste keer, terwijl ik ook wel eens op Amsterdam CS in slaap ben gevallen: niets aan de hand.
Represent je school dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kans dat er bij mij op school een fokker zit is nihil
Ja die kent iedereen wel, daar woonde ik dus niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |